2.

499 57 6
                                    

-Miért?-hitetlenkedtem.
-Nem is örülsz nekem?-vágott sértett fejet, mire elmosolyodtam.-Mindig örülök neked, de miattam miért festetted be a hajad?
-Mi mást csinálhattam volna? Mellesleg ez a farmer brutál szar-Húzogatta magán a darabot, mire felé dobtam pálmafás nadrágom. Már volt rajta, Anya pedig behozott egy kis bőröndbe cuccokat.
-Kössz de kibirom-legyintett, mire furcsán méregettem.-Nyugi nem az, csak ha bejön valaki és nem ismer fel akkor azthiszi, hogy te csalsz meg engem-magyarázta, mire biccentettem.
-Anyukád?
-Nemtudom-húztam el szám.-Nem a te hibád.
-Hát-gondolkodott el, mire azonnal felpattantam.
-Reki-emeltem fel a hangom.-Nem a te hibád.-mondtam, majd kinyitódott az ajtó és Anya lépett be rajta.

-Látogatód van?-vigyorgott rám erőltetetten.-Na legalább nem Reki.
-Ja.-bólintottam.
-Mi a kis barátod neve?
-Michael-vágta rá a fiú, mire visszafolytott röhögéssel ingattam fejem, ezzel hitelesítve, miszerint ő ~MICHAEL~.
-Te ismered Rekit?-kezdett csevegni hát.. Reki (?)

-Ja borzasztó a gyerek-fújtatott.
-Szerintem egy kicsit jófej.
-Jó fej de miatta sérült meg-mutatott rám gondterhelten.
-Biztos?-húzta össze barátom szemét, mire gyilkos pillantást vetettem rá.
-Mire akarsz kilyukadni?
-Szimplán arra, hogy nem hiszem, hogy kényszerből ment volna Snow a versenyre.-tárta szét karját Reki, mire egyre feszültebben ültem az ágy szélén.
-Langa?
-Nem kényszerített. Ez egyértelmű együtt vagyunk-nyomtam meg az utolsó szót.
-Rendben-hümmögött Édesanyám, én pedig csak szememet forgattam.-Azthittem már együtt vagytok.
-Nem.
-Pedig jó fej. Ha kiderülne hogy ő Reki akkor aztmondanám hogy oké menjen tovább.-Félve a fiúra néztem, majd bólintottam.
-Reki vagyok.
-Mi? Ne nevettess ne falazz neki jó?
-Nem tényleg ő vagyok-nevette el magàt kényelmetlenül.-Menjen tovább?
-Hah ne mondj ilyeneket!
-Mutassak pár deszkás képet?-huppant le mellém, majd telefonját elővéve kutakodni kezdett galériájában.
-Nem, nekem is van róla képem.
-Mi?-hőbörgött, mire elnevettem magam, majd minden mindegy alapon megcsókoltam a fiút.
-Reki?-kerekedett el Anya szeme, mire a fiú elterült ágyamon és gyanúsan méregetett.
-Felhívom!
-Ne hívogasson-rázta a fejét rázkódó vállakkal Reki, majd letette a telefont.
-Képes voltál a barátom miatt befesteni a hajad?-tátotta el száját, mire szerelmetesen pillantottam a fiúra.
-Ja. De nagyobb áldozat Ez-mutatott farmerére, majd megint neki dobtam a pálmafás gatyám.
-Kössz-kapta el.
-Oké menjen tovább de erről még beszélünk!-tette fel mutatóujját fenyegetően, majd ott hagyott minket.
-Huh megizzadtam-kapta le nadrágját, mire elfordultam, majd mikor végzett mellém feküdt és mindketten a plafont kémlelve gondolkodtunk.

_________________________
YEAAh🌴♾️🌴🌴🌴Minden jó
Remeleeem tetszik ez a resz is mindenkinek^^

Mindenkinek joejszakat aludjatok jool<3

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora