3.~

507 60 15
                                    

-Tadashi!-ordította el magát a gondnok én pedig lesütött szemmel ingattam a fejem. A többiek szintén keserűen néztek a távolba.-A mai napon Reki kiesett a játékból. Tadashit várjuk vissza holnap!
A kővetkező pillanatban barátom arrébb lökdöste a férfit, majd egy like jelet mutatott a kamerába-Deszkázni vicces-és kacsintott.Megviselt volt, lába bedagadt arcát pedig horzsolások tarkították. Elmosolyodva figyeltem a képernyőt, viszont pár percen belül lehervadt a mosoly az arcomról.
-Sajnos páran elmentek a versenyről. Langa és Cherry a következő. -őszíntén tiszta stresszbe voltam, mégis csak egy barátom ellen mentem, aki eszméletlenül jó. Nagy levegőt vettem, majd rászántam magam, és végre az utat figyeltem.
-3
-2
-1

Az eső esett, az izgalom fokozódott én pedig meredten álltam a deszkán, miközben fej-fej mellett maradtam a fiúval.
-LANGA MENJ! CSINÁLD MEG!-Ordított utánam egy fiú. Hátranézve barátom pillantottam meg. Na egy ok azért, hogy megnyerjem.

Az esőcseppek monoton kopogása hallatszott az útszéli sörös dobozokon, majd teljes erőbedobással menni kezdtem. Menni, menni mert győznöm kell.

-Langa!-Kiáltott Cherry mire feleszméltem. Csak hogy későn. Nagy lendülettel egy fának csapódtam. Sötétség, émelygés, homály. Nyöszörögve kapálóztam, mikor valaki lefékezett előttem. De nem láttam semmit, csukott szemmel fájlaltam minden testrészem, majd rájöttem hogy ez egy verseny és Reki számít rám. Talán az adrenalin mittudomén, de hirtelen felpattantam, mire nagy éljenezés hangzott fel. Zavartan hajamat böngyörgésztem, majd el is indultam tovább az úton. Kezemre pillantva láttam, hogy szinte úszik a vérben karom, ahogy a lábam is. De ez érdekelt most a legkevésbé.

-Langa vigyázz magadra-nézett hátra rám Cherry, mire bólintottam és felvéve a tempót beértem.-Kössz hogy megvártál.
-Csak sportszerű vagyok-mosolyodott el.-Tiszta vér vagy figyelj nem lenne okosabb döntés, ha kiszállnánk? Keresek magamnak másik párt.
-Megígértem neki, hogy megnyerem-pillantottam előre eltökélten.
-Langa-csóválta fejét, majd vette a jelet, és mindketten rágyorsítottunk. Innentől gondtalanul ment tovább a menet. Kerekek nyikorogtak, Carla beszélt, a közönség kiáltozott. Az esőtől mindketten nyirkosan és csapzottan mentünk a zárt részbe, ahol már pillanatok döntöttek az eredményről.
-A nyertes... Na még egy kicsit húzom az időt ez így nem izgi-legyintett, mire a tömeg egyöntetűen hőbörögni kezdett, én pedig sarkamról lábujjhegyre billegve vártam.
-Fáj a karom-szólaltam meg, mert így, hogy álltam és nem igazán csináltam semmit egyre jobban kezdett fájdalmas lenni a sérülésem.

-CHERRYY !!-Hátrahőköltem, majd keserűen lehajtottam fejem.-Gratulálok-ráztam vele kezet, mert annak ellenére hogy nyerni jöttem, ő egy barát és örültem sikerének.
-Langa-rohant hozzám barátom, majd szorosan karjaiba zàrt. -Jól vagy?
-Persze-biccentettem.-Nem-Vallottam be.

Mentők, tömeg.. sok ember elállja az utat, nem férek el. Nem látom Rekit, nem jöhet velem. Befektetnek az autóba, bevisznek. Rossz hírek, sírás. Anya szerint rossz hatással van rám barátom, mire felháborodottan cáfolom állítását.

-Legalább fél év a felépülési idő. Csoda hogy nem bénultál le. Jól megúsztad.-fintorgott az ápolónő- Kartörés és izomszakadás a lábadban. Meg a nyakadban egy zúzás. Szerencsére a koponyád nem sérült-sorolta unottan.-legalább megnyerted?
-Nem.-feleltem nagy gombóccal torkomban.
-Gratu-biccentett szemét forgatva, majd el is hagyta a termet. Ezután folytatódott az érvelés miszerint nem Reki kényszerített a versenyre, volt beleszólásom és nem tilthat el tőle.

-LANGA EGYEDÜL NEVELLEK-Kiáltotta könnyek között-NE LÁSSAM MEG MELLETTED-Kapta fel táskáját, majd kiviharzott.
A távolból hallottam hangját, ahogy kiabál az ápolókkal miszerint egy középmagas vörös hajú fiút ne engedjenek be hozzám, majd elhalkult. Elment. Én pedig ott feküdtem. Mindenem fájt, eltiltottak a barámtól tiszta roncs voltam mellesleg ezt nem tudtam hogy magyarázzam meg neki. A telefonomat is elvitte, szóval nagyokat sóhajtva csapkodtam, majd álomba szenvedtem magam.

__________________________
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴

URISTEN! Elképesztően nagyon-nagyon-nagyon köszönöm MINDENKINEK ezt az elképesztő mennyiségű vote-ot, a listázásokat és az új követéseket. ^^


Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettWhere stories live. Discover now