3.

340 38 1
                                    

-Na ne itt izélj már.-Fintorgott a vörös.-Vedd fel legalább kilencesre-nyomkodta a futópadot, min Langa futott. Pontosabban sétált.
-Reki állj már le-Nyöszörgött, mivel őt már a 6-7-es fokozat is kellően kifárasztotta.
-Na ha futsz 5percet 9-esen akkor elmegyünk gyrosozni!-Dobta fel az ötletet, mire felcsillant barátja szeme, és nehezen de beleegyezett.
-Hah Te zabagép-Forgatta szemeit, majd kuncogva kezdett el újabb 20percet, 9-es fokozaton.

-Rh..Rheki-Zihált, levegőért kapkodva, miközben még mindig kapkodta lábait.-Nem elég 3 perc?
-Nem. Gyrosért megkell szenvedni.-Öltötte ki nyelvét.
-Megh..-Őh.. lek!
-Utolérsz?-Piszkálódott, mire a kék hajú bosszúsan nyújtotta ki nyelvét, majd koncentrálva bámulta a kis kijelzőt, mi mutatta az időt.
-Ig..Hen!
-Na jól van.-Szórakozott, majd áthajolva a másik géphez leállította.
-Akkor eszünk?
-Nem.-Rázta meg fejét.
-MI? Miért?-Szája lefele görbült és csalódottan meredt párjára.
-Mert nem volt meg az öt perc.-Abban a pillanatban a fiú órája kettő hangos csippanással jelezte, hogy letelt az 5 perc.
-Bazd meg.-Mondta unott arccal, és talán az élet értelmén kezdett gondolkozni, magam sem tudom, mert a következő pillanatban egy engesztelő ölelésbe vonta Reki.
-Izzadt vagy-motyogta Langa.
-Vonzó?-Nevetett fel. Mellkasuk egymáshoz simult, Reki pedig szorosan karolta át derekát a fiúnak.-Akkor? Gyrost?

-Gyrost? Bármikor-szélesen vigyorgott, majd kibontakoztak egymás karjai közül.
-Oké. 60 percet futottam. Elmegy-Dünnyögött a vörös, majd felkapta edzős táskáját.-Gyere menjünk-Fogta meg szerelme kezét, majd újra felszálltak a buszra, hogy 3 megállóval később leszállhassanak.

-2 Gyrost szeretnénk.

-Reki?
-Miya? Mi a szar ne mondd hogy dolgozol.
-Baj?-Duzzogott.-Tudodmit?! Zabálj!-Dobta nekik oda a rendelést, Reki pedig nevetve vette fel és már ahhoz az asztalhoz vitte, hol barátja helyet foglalt.
-Jó étvágyat-mosolygott majd egyből neki is kezdtek a falatozásnak. Csendben telt, nem beszélgettek de számukra ez szokásos volt, hiszen rengetegszer étkeztek már együtt.

_________🌴🌴🌴🌴( ͡° ͜ʖ ͡°)
Szörnyen sajnálom, hogy ennyire de ennyire sok ideje volt rész:c kérlek neharagudjatok.

Remelem tetszett, koszonom h elolvastad<3

VAN IGENY EGY CHANGLIX STORYRA?

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettWhere stories live. Discover now