4.

735 72 17
                                    

-Rekiii, Rekii-szólogatott valaki, mire felébredtem(wow).
-Mennünk kéne haza-mondta Langa, mire bólintottam és együtt haza indultunk.
Nyugodtan sétáltunk a borongós délutánon, mikor idegen hangokat hallottunk a hátunk mögött. Mindketten egyszerre pördültünk meg, mire a fele osztállyal találkoztunk szembe.
-Mi a szar
-Mit akartok?-kérdeztem.
-Semmit-legyintett egy lány erőltetetten.
-Kinyögnétek?-fordultam teljesen feléjük ezzel mutatva, hogy amíg nem húznak el innen addig mi sem.

-Ajj csak azt akartuk megnézni hogy te és-kezdte egy lány de egy fiú rátapasztotta kezét szájára, hogy ne érthessük mit mond. Persze ez egyértelmű volt úgy , hogy Langára pillantottam.

-Nem vagyunk együtt-legyintett, mire elkerekedett szemekkel néztem rá.
-Mi a faszt csinálsz?-dünnyögtem lehajtott fejjel, hogy csak Langa hallja.
-Ne hogy azt hidd, hogy a suliban el akarom mondani-suttogta.

-Akkor miért vagytok mindketten ilyen fáradtak?
-Reggelig tanultam egy trükköt és Langa jött velem semmi több-Mondtam egészen hitelesen, mire megadóan bólintottak és elmentek.

-Oké erre nem tudok mit mondani-vakartam meg állam és tovább folytattuk utunkat a fiúval.

-Amúgy jól vagy?-Kérdezte barátom.
-Ahha már jobban-mosolyogtam rá.-Te?
-Egyik szünetben amikor valaki aludt akkor a wc-ben öklendeztem amúgy minden jó.
-Neharagudj-húztam el szám de titkon azért örültem, hogy nem kell Langával hánynom.

-Na nekem mennem kell-csókolt meg a házuk előtt hosszasan barátom.
-Szia-köszöntem, és haza futottam (nem tudom miért futottam).

-Hijjáá-léptem be a házba mint egy 5 éves aki most látta a Kung Fu pandát (Írói megjegyzés-Neharagudjatok ha rosszul írtam a címét)

-Minden oké?-ráncolta össze szemöldökét nagyobbik hugom, mire csak nagy vigyorral bólintottam.
-Hol a szarba voltál az este?-Közeledett felénk Anya szigorú arccal, majd mikor meglátta mennyire boldog vagyok leengedte kezét és csak biccentett.
-Reméltem hogy még később nőlsz fel az ilyen dolgokhoz-csóválta fejét.
-Micsoda?-néztem anyára értetlenül.
-Ne kelljen már kimondanom.
-Szerintem nincs rossz abban ha kifekszünk a tetőre és napkeltéig ott vagyunk.-Anyám csodálkozva meredt rám majd megszólalt-Nem tudtam hogy te ilyen romantikus alkat vagy.-nézett rám én pedig persze azonnal ellenkezni kezdtem.

__________________________
Elnézést, hogy tegnap a 2 igért részből 1 lett, de nem nagyon volt ötletem és nem akartam elcseszni a story-t. Ma/holnap pedig elkezdek egy Kagehina fanfiction-t^^

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang