-Langa beszélnünk kell.-Nyitott be Édesanyám, majd meg sem várva válaszom, kicsörtetett.
-Akkor egy perc és jövök. Sietek. Addig ne öljétek meg egymást.-Mondtam, majd magam után becsuktam az ajtót és a konyhába siettem, feltételeztem ott vár rám Anya.
és valóban a konyhaasztalnál helyezkedett el, fejét kezére támasztva.-Tehát.-Kezdett bele, kissé feszülten.-Van ez a férfi, a kollégám.-Tűrt füle mögé egy kis tincset, mi kiszabadult a copfjából.(megj.;ezt lehet hogy helytelenül írtam, bocsi).
-Igen, aki nálunk is aludt. Megbeszéltétek előre, hogy kihez mikor mennek, és milyen időpontra? persze egy tea mellett.-Mondtam gúnyosan.
-Szóval.-Nyelt nagyot.-Nekem Apád után nem volt kapcsolatom, és nem is akartam, hogy legyen. de az érzéseknek ugye nem lehet parancsolni.-Hangja remegett, én pedig igyekeztem nem közbe vágni.-Viszont ő, névszerint Mark, egy igazán jó fej férfi... Tehát.
-Tehát összejöttetek.
-Igen.-Hajtotta le fejét.
-Nekem van Apám, de sajnos már elhunyt. Te pedig lecseréled? Oké, legyen éljetek együtt békességben.-Mondtam lenéző hangsúllyal.-Tehát akkor lesz egy tesóm is? De király..
-LANGA ELÉG!-Emelte fel hangját.-Nem élhetek egyedül érted?
-Mi? Mert? Én? Én nem létezek?
-Nem, nem mondtam hogy nem létezel.-Ellenkezett.-Reggeltől estig dolgozok érted? Nincs senki kivel beszélhetnék, te sem vagy itthon sokat.
-Jaa oké. Akkor mostmár majd haza jövök hamarabb jó lesz?
-LANGA NE BESZÉLJ ÍGY MERT ESKÜSZÖM!-Harapta be ajkait.
-Mit? Mit esküszöl?-Emelkedtem fel székemről.
-HA ÉN ELTUDOM FOGADNI, HOGY BUZI VAGY, AKKOR REMÉLEM NEKED IS MENNI FOG EZ-Kiáltozott.
Ideges voltam, de szomorú is, meg is bántam, meg nem is. Tekintetem elhomályosult, és még levegőt venni is nehéz volt. Könnyeim szaporán potyogtak, mikor meghallottam szobám ajtaja nyitódását.
----
igazából csak azért hagytam ilyen rövidre a részt, mert ez így tök jó lett a végére:DD
VOCÊ ESTÁ LENDO
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfic•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27