-Megkérdezzem miért mosolyogsz úgy lassan mint egy pchiopata?-nézett rám felvont szemöldökkel Anya.
-Mi?-Zökkentem ki a bambulásból és újra felvettem az átlagos arckifejezésem.-Nem tudom miről beszélsz-köhintettem kínosan majd beraktam a mosogatóba a tányért.
-Na biztos hogy csillag volt?
-Mivan?
-NA CSINÁLTATOK VALAMIT?
-Igen az iskolában. Éltünk, lélegeztünk tanultunk kis tulzással.
-Reki-rázta meg a fejét Anya.
-Nem Anya nem volt még olyan amire gondolsz-ráztam meg a fejem, mire Anya fellélegzett.-Komolyan ezen stresszeltél?
-Ahha-vallotta be, majd ment is hálószobájába. Biztos nem tudott aludni este haha.
A szobámba érve megnyitottam a messengert és hirtelen felindulásból írtam egy üzenetet Cherrynek.Reki:Valamikor összefuthatnánk. Te, Joe, Shadow, Miya Langa és én. Szerinted?
Cherry:Tőlem rendben. De Joe-t leütöm.
Reki:Ahogy szeretnéd, de azért óvatosan:D
Cherry:Minden tőlem telhetőt megteszek.
Reki:Akkor megbeszéltük.
Cherry:Meg, most megyek szia.
Reki:SziLyaaaa
Cherry:Tanulj meg írni.
Felnevettem, majd írtam Joe-nak is.
Reki:Sziaa nincs kedved valamikor találkozni így 6-an?
Joe:Meheet. De Carla-t szétütöm ha Cherry azzal jön.
Reki:Cherry meg téged.
Joe:Oké ezt még meggondolom. Na majd írjál hogy mikor
Reki:Okéssss
Majd írtam Shadownak Miyanak és Langának is akik egyből beleegyeztek. Boldogan kapcsoltam ki telefonom, és elkezdtem ügyködni barátom új deszkáján. Ma este még nem lettem vele kész, szóval félre raktam és a szobámba vettem az irányt.
-Heh?-mosolyogtam féloldalasan Langára, aki a szőnyegemen telefonozott.
-Csak átjöttem-mosolygott.
-Nem akarom tudni Anya mit mondott neked amikor bejöttél.
-Ne is akard-legyintett, mire mindketten felnevettünk.
-Itt alszool?-ültem mellé, és ölébe hajtottam fejem.
-Ha szeretnéd.
-Szeretném-Motyogtam, mire Langa lágyan megcsókolt. Arcát kezeimbe zártam és hosszassan visszacsókoltam.
-Khmmmm-Köszürülte meg a torkát egy hang, mire szétrebbentünk és vörös fejjel bámultuk Anyát.-Zavarok?
-Nem-mondta halkan Langa, de én közbe vágtam.-Igen szóval menj ki-intettem neki, mire szórakozottan leült ágyam szélére.
-Anya nemár-néztem rá unottan.
-Hogy telt a napotok?-kezdett cseverészni a nő.
-Jól amíg enm jöttél be-mosolyogtam rá erőltetetten, mire felnevetett és feltartott kezekkel bibattyogott.
-AJTÓ-ordítottam utána, mire visszajött és becsukta.-Heeeh neharagudj-nyavajogtam, majd a plafont kezdtem vizslatni.
-Nembaj, birom Anyukád.
-Mi?-ültem fel azonnnal.-Mi az, mi? Hogy lehet bírni?
-Az ő oldalán állok.
-Hogy mi van? Te is arról fogsz faggatni hogy mikor baszol meg vagy mi?-hadartam, majd miután elmondtam ezt a csodás monológot rájöttem, hogy ez kicsit (kicsit;) rosszul hangzott.
-Ömm nem azt úgy is tudni fogom-legyintett.-Ő is cseszeget téged és én is.
-Eskü csodálom hogy nem alapítottatok valami szövetséget ellenem-fújtattam.
-Még bármi lehet-felelte kurtán, majd hajamat kezdte piszkálni.
-Erre inkább nem mondok semmit-vágtam sértett arcot, majd lehunytam szemeim.______________________________________
🌴🌴🌴🌴Végre Happyyy xd🌴🌴🌴🌴
VOCÊ ESTÁ LENDO
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfic•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27