3.Fejezet-Verseny az S-ben.

617 62 8
                                    

{Timeskip}

*Langa szemszöge*

Rekivek együtt deszkáztam a szakadó esőben, hogy odaérjünk a több napig tartó, több fordulós versenybe, amit az S-ben tartottak meg. Adamet kizárták egy múltbéli hiba miatt, így mindenki tisztességes játékot folytathat. A hely karbantartója húz két nevet, akik egymás ellen lesznek.

És szép lassan meg is érkeztünk. Az esőcseppek halkan kopogtak a betonra, és egymás után folytak le az esőkabátokról. A többiek már ott voltak, és egy kis tető alatt ácsorogtak. Csatlakoztunk hozzájuk, és érdeklődve pillantottunk körbe.
-Nemsokára kezdődik-mondta Miya izgatottan.
-Úgy is megnyerem-mondta magabiztosan Shadow.
-Majd meglátjuk-Nevetett fel Joe, és mosolyogva szúrtam ki, hogy Cherryvel egymás kezét fogják.

-Carla mennyi esélye van, hogy megnyerem?
-79-százalék.-Válaszolt a robothang Cherrynek ki nyugodtan biccentett. Elszántás, és magabiztosság tükröződött szemében. Bár meg kell hagyni hogy mindannyian nagyon tehetségesek.
-Azért én is itt vagyok-köszürülte meg torkát Reki. Derekamat átfogva, vállamon pihentette fejét.
-Mindenkinek sok sikert-mosolyodtam el, mikor egy hangos bemondó bekonferálta, hogy mi fog történni. Odamentünk, ahol volt a doboz, majd lélegzet visszafolytva bámultuk a férfit, aki vidáman üdvözölt minket.
-Mindenkinek helo, húzom a neveket-intett.
Nevek, nevek , nevek és nevek. De egyik sem az enyém vagy bármelyik ismerősé. Torkomban dobogott a szivem, és lélegzet visszafolytva halgattam a továbbra is elhangzó neveket.

-Tadashi és Reki-mondta, mire ilyedten a mellettem álló fiú felé kaptam tekintetem.
-Szia-szólította meg egy fekete hajú fiú, kinek fején nagy baseball sapka díszelgett.
-Szia. Reki.
-Tudom, Tadashi-biccentett.-Adam küldött.
Erre már a többiek is felkapták fejüket és próbáltak nem feltűnést kelteni, pedig mindenre kiváncsiak voltak.
-Mit tehetek érte?-sóhajtott a barátom.
-Ha megnyerem akkor jó. Ha vesztek akkor nekem nem jó.
-Ezt hogy érted?-Vonta fel szemöldökét. A férfi barátomhoz hajolt, majd bizalmasra vette a figurát. Valamit súgott neki, majd meg sem várva válaszát elment.
-Mi?-hökkent meg a fiú.

-Cherry, Langa.

-Langa. Carla Langa ellen mennyi az esélyem?
-Esős időben 50-50% száraz időben pedig 47.
-Rendben.-biccentett, és egy pillanatra sem remegett meg vagy bármi. Pedig már kezdett a nap is kisütni.

-Miya Joe.

-Halljátok itt mindenki egymással megy?

-Shadow és valami virágboltos lány.

-Mi?-esett ki szerepéből a férfi, majd tágra nyílt szemekkel pillantotta meg a felé suhanó nőt.-Mondja csak a szombat estéje szabad?
-Nem. Foglalt-ingatta a fejét rosszallóan, majd hozzánk állt, és onnan figyelte a tovább történteket.

-A mai nap mindenkire sor kerül. Kezdődjön a verseny!
Mindenki tapsolt, és fütyült, majd mikor elcsendesedett a tömeg, a starthoz kértek egy számunkra ismeretlen párt.

3
2
1
-START!

______________________
🌴🌴🌴🌴🌴🌴✋🏼🌴🌴🌴🌴🌴🔥
Remeleem tetszeni fog ez a resz is^^

ELORE IS BOCSANAT, A RENGETEG HELYESIRASI HIABERT

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettWhere stories live. Discover now