Langa fészkelődni kezdett, mire felriadtam de nem nyitottam ki szemeim. Úgy látszik elaludtam. A barátom nem sokkal később hívást indított valakivel, így csöndben csukott szemmel hallgattam a beszélgetést.(Ugye milyen jól nevelt vagyok).
-Hm?
-Nem.
-Le lehet kopni.
-Rekit szeretem.-mondta lágy hangon, mitől megborzongtam és elöntött a melegség, viszont még mindig foglalkoztatott hogy ki van a vonal másik végén.
-A fiúkat szeretem, ja.
-Nem nem vagyok buzi, meleg vagyok.
-Őt szeretem mondom hogy fogd be-mondta unottan.
- Persze sokszor.-felvont szemöldökkel füleltem, miközben még mindig Langa ölébe volt hajtva fejem.
-Hidd el sokkal jobb.
-Igen, igen.
-Nem tudom mi a szar van veled nem is voltunk együtt egyszer sem-nyűglődött a barátom, én pedig eljátszottam mintha most kelnék fel.-Szia-mosolygott rám a fiú, majd kezembe nyomta telefonját.
-Halo
-Mit köszöngetsz. szóval akkor nem akarsz összejönni velem Snow?
-Nem akar veled összejönni-mondtam kicsit feszengve.
-Mi van?
-Letiltalak a picsába. Ki vagy?
-Ja te nem Snow vagy.
-Még a nevét sem tudod szégyen-fújtattam, mire Langa halkan elnevette magát.
-Snow esik a Snow na zúztam. Majd ezt megdumcsizzuk még.
-Zúzz-mondtam, majd leraktam a telefont.-Alszok-mondta barátom, majd ágyamra vetődött, én pedig leoltottam a lámpám és mellé huppantam.
-Jó éjt-suttogta fülembe, mire kirázott a hideg és megcsókoltam. Megragadtam derekát és szorosan magamhoz húztam. Mellkasunk összeért, lábunk egymásra kulcsolva pihent ajkaink pedig továbbra is csókolták egymást.-Jóéjt-suttogtam.
_____________________________
Elnézést a rövid részért, igyekszem holnapra is csinálni sok-sok részt^^
VOCÊ ESTÁ LENDO
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfic•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27