A suli gyorsan eltelt, rengeteg időt töltöttem Miya-val és ugyan nem mondta, láttam rajta hogy örül társaságomnak (vagyis remélem). Teljesen kiment a fejemből amit Langa mondott, majd mikor haza indultam fekete hajú barátommal egy kéz ragadott meg.
-Áuu-fintorogtam halkan, mikor megláttam a hátam mögött kék hajú barátom.
-Mint mondtam beszélünk-Mondta halkan, de határozottan. Szemében elszántság tükröződött.
-Miről is?-kezdtem beszélgetni.
-Hát-vakarta meg tarkóját zavartan.-Ketten nem beszélhetnénk?
-Nem-ráztam meg a fejem Miya legnagyobb döbbenetére.-De Reki szerintem jobb ha megyek-indult a fiú, de vissza húztam magam mellé, és tettetett érdeklődéssel fürkésztem Langát.-Oké-bólintott-Együtt vagyunk-mondta majd egy nagyot sóhajtott.
-Tudom-biccentett a másik oldalamon lecövekelt fiú.
-Mi?-nézett rám félve barátom.
-Süket vagy?-Dünnyögtem közömbösen.-Szóval mivan?
-Csak az, hogy igazad van mindenben. Megszegtem az igéretünk sokszor, és Anya a neved sem tudja. Már említettem neki egyszer kétszer-vakarta meg tarkóját-De nem volt szó sokszor erről a témáról. Nem tudok többet tenni az igazat elmondtam.-Sajnálom.-Csak két kérdésem van.-szólaltam meg mire összeráncolt homlokkal nézett szemeimbe, én pedig elmosolyodtam. A fiú elpirult, majd folytattam mondandóm.
-Miért voltál a wc-ben olyan? Tudod alig ismertem rád-mondtam szemrehányóan.
-Tegnap ideges voltam.
-Tegnap, tegnap én is. De ma is.
-Voltam az S-ben és volt pár alak akikkel össze futottam. Aztmondták ilyenkor az a legjobb ha flegma vagyok szóval megpróbáltam-mondta zavartan, lesütve szemét, majd egyszerre nevettünk fel Miya-val. Megkell hagyni nem mindennapo a dolog de mi jól szórakoztunk rajta. És bármennyire sajnáltam nem tudtam rá haragudni.-És miért mentél Adammel?-kérdeztem nyugodtan, miközben rájöttem, hogy újra még jobban bele estem az előttem álló fiúba.
-Ideges voltam.-motyogta.-Nem hazudok. Tényleg nem akartam csak. Tudod Reki kérlek adj még egy esélyt.-Nyújtotta elém karját, hogy kezet foghassak vele.
-Ez nyálas-bólogatott büszkén ránk Miya, mire felnevettünk.-Nem deszkázol többet Adammel?-Fogadtam el, majd kezet ráztunk.
-Átjöhetnél, bemutatlak Anyának.
-Rendben-mosolyogtam, és éreztem ahogy testem felmelegedik és eláraszt a mérhetetlen boldogság.
-Zúztam játszani-Suhant el gyorsan deszkájával a harmadik kerék (ez de köcsög volt lol), majd mi is haza indultunk.-Gyere-tárta ki előttem az ajtót Langa én pedig megilletődve beléptem a lakásba.
-Szia. Te voltál az aki este itt volt ugye?-mosolygott rám a nő.
-Reki-motyogtam kínosan, mire az anyukának elkerekedett a szeme.
-Langa-emelte fel a hangját, mire ijedten rá kaptam tekintetem. Ő ebből nem értett semmit, szóval én csak a padlót bámultam, de egyébként szórakoztatott a szituáció, azzal nem volt gond.-Aztmondtad Rekivel leszel az S-ben valahol a halál fasz*n-fogalmazott szépen, mire rázkódó vállal bámultam továbbra is lábam ujjait, mintja érdekesek lennének.
-Igen ott is volt velem-bólogatott hevesen barátom.
-De nem!-tiltakozott az Anyuka-Hiszen-tette fel fenyegetően mutató ujját-Este volt nálunk, hogy hol vagy.-Az nem Reki volt-rázta a fejét a fiú. Alig bírtam megállni hogy ne nevessek, és őszíntén örültem annak, hogy kibékültünk.
-Anya az egy Reki volt-magyarázta Langa miközben kezével mutogatott hogy hiteles legyen-De ő-kulcsolta össze ujjainkat, mire zavarba jöttem (nem is kicsit lololol)-Ő a barátom.-Egy tizenéveshez hasonló szerelmetes fejjel bámultam vigyorogva a fiút majd vörös arccal a szülőhöz fordultam.
-Sokáig, örülök hogy boldog vagy-biccentett határozottan, pozitívan és őszíntén.
-Felmegyünk-mondta Langa majd magával húzott szobájába.-Akkor most okék vagyunk?-kérdezte félve, én pedig magabiztosan bólintottam majd megcsókoltam, de nem viszonozta. Furán néztem a fiúra aki szinte elhúzta arcát. Eltorzult fejjel nézett rám én pedig értetlenül meredtem rá.-Ne csókolj meg.
-Mi?
-Még nem vagyok biztos a kapcsolatunkban-kattogott, mire csodálkozva meredtem rá.
-Akkor miért hívtál át?-emeltem fel hangom.-Miért mutattál be a muterodnak? Mi van Langa? Hazudtál? Nem szeretsz, mi van már?______________
Holnap jön 2 új rész, ahogy vasárnap is. Illetve szeretném megkösszönni azoknak a felhasználóknak akik minden résznél vote-olnak, kommentet írnak és támogatnak, nagyon hálás vagyok értük<3. Viszont azt szeretném megkérdezni hogy még milyen fanfictionokat látnátok tőlem szívesen:3(Lehet hogy lesz több rész, ez attól függ mennyi időm lesz)
Szerk: Kifelejtettem a palmafakat szoval
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27