-Felmeneteltünk a szobámba, majd miután kinyitottam az ablakom levágtam magam ágyamra.
-Felhívom Anyám, hogy mi van vele.-Mondtam, a mellettem ülő meg csak biccentett majd ő is elővéve telefonját nyomkodni kezdte.-Szia Anya merre vagy?-Szóltam a telefonba, mikor végre felvette.
-Szia Reki. Ajj de jó, hogy hívsz azthittem örökre itt maradok.-Hallottam meg halk hangját.
-Mi a baj?
-Ah tudod, hogy nem a főút melletti járdán szoktam hazajönni a boltból hanem földúton,egy kis séta nem árt, itt meg jobb.-Panaszolta.-Kibicsaklott a bokám és nem tudok ráállni.Hívnál segítséget?
-Persze. Hol vagy?
-Háttt. Még az út elején.
-És miért nem hívtál?-Akadtam ki.
-Hívtalak.
-Nem.
-De.
-Nem.
-Jó ráérünk veszekedni csak haladj.-Mondta, s rámtette a telefont.Ch ennyit a jófejségről.-Anyám eltaknyolt elkell menni érte. Nincs véletlen kocsitok?-Fordultam Langa felé.
-Uh szervízbe van Anyámé. De annak a faszinak van.
-Aa. Kölcsön adja szerinted?-Gondolkodtam.
-Ne csinálj baromságot Reki.-Nyíltak tágra szemei.
-Ugye tudod hogy te is megsérülhetsz?-Sietett utánam miközben a lépcsőn futottam.-REKI Istenem. Megverlek!-Hallottam dühös hangját, miközben gondolkodni kezdtem.Hm régen sokszor néztem vezetős videókat. Nincs jogsim a földúton nem látnak meg a rendőrök. Langa szépen itthon marad, még a végén betolatok az árokba.
-Jó napot.-Intettem ahogy beléptem a házba, és hirtelen jött egy ötlet.-Csaj!-Nyitottam be az ajtón.
-Hát te?-Ráncolta homlokát.
-Tudsz vezetni?
-Hogy?-Pislogott.
-Van izéd?
-Ö-ö.-Rázta fejét.
-Sürgősen kéne egy fuvar.-Suttogtam.
-Várj.-Lökött arrébb.(most hirtene nem tudom hogy ez arrébb vagy alrébb vagy mi de szerintem így a jó.)
-Apa elmehetek a boltig?
-Menj?
-A kocsiddal.-Mosolyodott el.
-Ezt már megbeszéltük.-Nézett el másik irányba, kínos hangleejtéssel.
-De ez az utolsó alkalom.
-Az édesanyámhoz kell eljutnom. Nincs messze.-Ráztam a fejem.
-Jó.-Fújtatott a férfi.
-Langa?-Kérdezte az Anyuka.
-Ő nem tart velünk.-Jelentettem ki.
-Mármint? Miért?
-Mert ha belemennénk egy fába akkor ő legalább élje túl.-Mondtam, majd intettem a lánynak ő pedig a kocsikulcsot kivéve Apja kabátzsebéből utánam sietett.
-Indulás.-Vigyorgott, mire bólintottam.__________
Nos. Mindenkineek üdvözletem küldöm!! Azthiszem felesleges magyarázkodnom, brutál régen volt rész.
Mindenkitől bocsánat.
Sokszor tettem igéretet, hogy mostmár aktívabb leszek.
Nos, ez sosem lett így.Nem igérem, de igyekezni fogok a jövőben, és nem szeretnélek titeket ilyen hosszú ideig rész nélkül hagyni.
Köszönöm szépen ha elolvastad, és remélem tetszett!
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
Igy szeretnek kinezni XDKDKDKK
MINT REKI ES LANGA LANYKENT.
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27