-A hős szerelmes-kacsintott Joe, mire elfintorodtam és csak úgy deszkáztam.. khmm deszkáztam volna.
-Oké nem sok minden érdekel rajta kívül-mutatott Cherry Carlára-De a kapcsolatotok igen. Hallgatlak.
-Hallgatunk-Javította ki Miya, majd egy kis kört alkotva helyezkedtünk el.-Oké mik a kérdések-tártam szét a karom minden mindegy alapon.
-Smároltatok már?-grimaszolt Shadow, mire zavartan összehúztam szemem.
-Tudjátok ez.. ez erősen üti a privát szvérám.
-Na szóval igen vagy nem?-kiváncsiskodott tovább.
-Fogadjunk, hogy igen csak tagadja-legyintett Miya, de Cherry közbeszólt.
-Vagy azért tagadja mert még nem.-Erre mindenki engem bámult, hátha letudnak valamit olvasni arcomról de én csak fapofával kifújtam a levegőt.
-Igen.-hadartam-következő kérdés.
-Hmm jól megy-paskolta meg vállam izomagy, mire felszisszentem.
-Így jártál. Szerintem van jelentkező-néztem össze Miya-val, akivel ugyanarra gondoltunk. Nem egy szép lányra, hanem arra aki most is ott ült mellette, és arcát fürkészte. Cherryre.
-Bárcsak-tette szívére kezét drámaian.
-Lefeküdtetek már?-kérdezett újból Shadow.
-Oké-fujtattam-mi számít annak?-kérdeztem mire mindenki elhalkult és engem bámult.
-Najó elég ne nézzetek. Csak válaszolni akartam a hülye kérdésre. Aludtam már vele. Ruhában-tettem fel mutatóujjam, mire mindenki egyenként engedte ki a levegőt.-Most hogy ezt tisztáztuk-mosolyodtam el.-Joe tetszik valaki?
-Mi? Nekem?-háborodott fel-Nem-mondta gyorsan, mire összenevettünk hárman. Cherry ebből semmit nem érzékelt, a távolba bámult és kitudja mire gondolt.
-Kölyög azért durva hogy hamarabb becsajoztál mint én-ingatta fejét Shadow, mire idegesen néztem rá. Ezt senki nem vette észre, szóval kénytelen voltam felszólalni.
-Kedves Shadow. Kénytelen vagyok felhívni a figyelmed arra miszerint nem csajom van.
-Öhm-vakarta meg zavartan tarkóját, fekete hajú barátom pedig dőlt a nevetéstől.
-Szerintem Joe-nak is pasiznia kéne-sóhajtott Miya, mire nagy vigyorra húzva szám az említettre néztem.
-Hm kire gondolsz?-kérdezte, de látszott rajta nehezen játsza meg magát.
-Mondjuk Cherry-szólalt meg Carla, mire mindannyian döbbentet kaptuk a fejünket a deszkához.
-Carla kuss!-kiáltott a rózsaszín hajú fiú, majd pöfékelve ült tovább.-Ha Carla mondja-vonta meg vállát Joe, majs Cherryhez hajolt.
-Ne hajolgass-nézett mélyen szemébe, mi pedig lélegzet visszafojtva néztük őket.
-Miért ne?-folytotta el vigyorát a férfi.
-Mert idegesít.
-Ez minden?
-Ez minden-mondta, de Joe megragadta állát és mivel haha singlik is voltak a közelben egy apró csókot lehelt ajkára.
-Végre nem kell este a panaszáradatod hallgatnom miszerint nem szeret senki-mondta megint Carla, mire mindannyian elnevettük magunkat. Nem tudom végül összejött-e a páros. De tök jó volt végre együtt lenni, akkor is ha Langa éppen lábadozott. Valami elterelte a figyelmem, és ez kellett.-De akkor mik ezek a smárolós képek?-tartotta felém telefonját Miya. 2 perce rakták fel, a felhasználó egy osztálytársam. Ez a lány még csak a közelemben sem volt.
-Ez mi?-suttogtam.
-Reki csalódnom kell-ingatta fejét, megvető pillantással.
-Állj-mondtam, mikor mindenki felállt, hogy távozzon.-Ugye tudjátok hogy az szerkesztett és nem csókoltam meg senkit.-próbálkoztam.-Nem ez ígs nem jó. MI A SZARÉRT KELL ILYENEKET POSZTOLNI?-Fakadtam ki.-Ha ti elhiszitek Langának mit mondjak?-csapkodtam, miközben fel-alá járkáltam.-Ne ugye nem hiszitek el-néztem rájuk könyörgő tekintettel.
-Nem hisszük el-mondta őszíntén Joe.-Csak szivattunk-mondta, és mindenki egyszerre esett ki szerepéből.
-Csesszétek meg-nyavalyogtam.-Hív Langa.-Szia.
-Szia. Hm tudsz valamit a képről?
-Nem.
-Pedig élethű. Hol vagy?
-Deszkázok
-Egy szép lánnyal?
-Langa ne nevettess.
-Kapcsold be a kamerát.
-Miért nem bízol meg bennem?-kérdeztem, mire nem kaptam választ._____________________________
Mára az utolsó rész^^🌴🌴🌴🌴🌴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Hayran Kurgu•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27