~Langa szemszöge~
-Most komolyan mit másztok így egymásra?-Kérdezte a lány, én pedig csak most vettem észre, hogy egy bőrönd van a háta mögött, szekrényemhez támasztva.
-Emma? Minek az a bőrönd?-Kérdezősködtem.
-Anyád meg Apám nagyon egy hullámhosszon vannak és nem akarnak elvállni egymástól.-Pöfékelt.-Komolyan eljátszották ezt a kollégás faszságot?Ch hétfőn már ide járok suliba is.-Vágta a pofákat, mire nem kellett több Reki felpattant és azonnal osztani kezdte az észt, miszerint akkor ő is marad, ha a földön alszik akkor is. mondjuk ezen meglepődtem.
-Tőlem maradj nem érdekel.-Tette fel mutatóujját a lány.-De!Titeket nem zavar, hogy így keltetek?
-Nem.-Csapkodott Reki, mint egy idióta, én pedig már röhögve ültem fel, és úgy néztem kettejük vitáját.
-Jó de engem zavar. Mindegy is. Vöröske alszik a földön én Langa mellett.
-Jó. aludj mellette na.-Háborgott Reki.-Most pedig haza megyek a cuccaimért.-Reki szemszöge-
Biztos szánalmasan nézhetek ki, hogy barátomtól féltem ezt a rózsaszín kislányt de akkor sem díjazom, hogy konkrét összeköltöznek. tehát ez a csaj szereti az én. khm.. az ÉN pasim tehát kötelességem velük maradni, és ha ráakar mászni, akkor közéjük csapni.
mindenféle féltékeny, és gyerekes gondolattal száguldottam gördeszkámon hogy hazamehessek, majd kis sporttáskámba bepakolhassam ruháim. aztán vissza térhessek új otthonomba.-Szia Anyaa!-Köszöntem szélesen vigyorogva.-Csak elköltözök egy időre!-Jelentettem ki, majd behajigáltam 1-2 cuccot a táskába. hátamra kaptam majd már indultam is.
-Hova is költözöl? Khm..-Kérdezte Anyám számonkérően.
-A barátomhoz. KHM AZ ÉN BARÁTOMHOZ!!!!!-Mondtam, mire Anya kissé furán nézett rám bár nem csodálom. mindenesetre folytatta azt mit eddig is, egy újságot olvasott, így ezt annak vettem hogy nem igazán érdekli mit kezdek magammal.~Langa szemszöge~
Én őszíntén csak remélni tudtam, hogy nem fognak veszekedni vagy ilyesmi, főleg ezzel az alvásos dologgal. igazából én sem igazán rajongtam azért, hogy Emma mellett kelljen aludnom de hát mit tudok mondani? 2 idióta hozzám költözik, Azt sem tudom mi a szar van Anyámmal, és ki ez a pali. egyáltalán nem tetszett az egész.
~~~~
Holaa Holaa!!
🌴🌴🌴🏝️🏝️🌴🌴🌴🌴
aludjatok jool!!!
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27