-Ha azt nézzük Shokichi-gondolkodtam el-Hány sikeres kapcsolatod volt eddig?
-Le lehet szállni a témáról-duzzogott.
-Nekem van-vontam meg a vállam.
-Örüljél neki-mormogta, majd elém rakott egy üveg vizet-Ha szomjas lennél.
-Köszi-bontottam fel, majd beleittam.-Adsz mégegyet légyszi?
-Nem. Van csap töltsd meg-mondta szórakozottan.
-Mit keresek én ebben a boltban?-füstölögtem, majd leültem a pulttal szemben, hogy rálássak a dolgozó férfira.
-Gondolom Miya és a többiek tudják.
-Nem.-tiltakoztam.
-Ja ok.-hadarta.
-Mi van?-néztem rá résnyire összehúzott szemekkel.
-Csak lehet hogy írtam nekik-dünnyögte, mire fejemhez kaptam és egyből kikaptam a férfi kezéből a telefont.
-Héhé! Személyes tér, adatok megsérted a jogaim-motyogta.
-TÖRÖLD MÁR KI!-kiáltottam, miközben mint egy kisgyerek ugráltam.
-Oké, oké-mondta, de a stressz által kialakult adrenalin miatt kezei iszonyúan remegtek.-BASZKI BASZKI BASZKI-mondtam felemelve hangom, megfeledkezve arról hogy Langa alszik.
-GYERÜNK máár!-Néztem a könyörgő tekintettel a férfire, aki remegő ujjakkal koncentrálva törölte ki az utolsó üzenetet is, amit Cherrynek írt.-Nem látta senki-fújtam ki megkönnyebbülten a levegőt.
-Reki-Szólított meg egy hang. Barátomra néztem, kinek vörös volt szeme, de végre kialudta magát.
-Vizet?-kérdeztem felemelve a flakont, mire bólintott.-Tessék-guggoltam le mellé, mire ki itta az összes folyadékot ami a flakonba maradt.
-Kérsz még?
-Nem-rázta meg a fejét.-Bocsánat, hogy elaludtam-nézett bocsánatkérően a boltosra.
-Semmibaj-válaszoltam a férfi helyett is, mire elnevette magát.
-Valamit tudok esetleg segíteni?
-Ha szeretnéd. Van papírmunka.-mondta Shokichi.
-Rendben.-Mondta Langa majd tekintetével jelezte, hogy kéne egy kevés segítség neki a felálláshoz.
-Tessék-tolt a fiú elé egy kupacot. Langa elhelyezkedett a pult előtti széken, majd jól szemügyre vette a papírokat.
-Szét kéne válogatnod őket-vakarta meg állát-Valahogy úgy, hogy külön azokat amik rendelések, meg ilyenek. Menni fog?
-Persze.-Elzúzok kajáért. Mit kértek?
-Én egy sajt burgert megtudnék enni-mondta a férfi mire csak mosolyogva forgattam szemeim.
-Kék gumicukor-mondta a barátom, mire mindketten értetlenül bámultunk rá.
-Nem baj ha nem csak kék. Kiválogatom-motyogta kellemetlenül.
-Rendben. Akkor majd jövök.-mondtam, de megtorpantam-Mekibe van gumicukor?
-Nem!-mondták kórusba, én pedig tanácstalanul léptem ki az utcára. Hamburger és kék gumicukor. Micsoda luxus basszus.
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27