Nekifutásból ugrott a lány a deszkára, majd elképesztő gyorsasággal ment tovább. Utána fele annyi sebességgel haladt egy korban sokkal fiatalabb fiú. Arcán nem látszott izgalom vagy csalódottság csak elszántság és nyugalom. A kivetítőn figyeltük az eseményeket. Sokan lehurrogták, és csak legyintettek a dologra, de mikor egy iszonyúan nehéz ugrást adott be a fiú, arra mindenki felfigyelt. Mert így gyakorlatilag felzárkózott, és nem sokkal a nő mögött ment. Mindenki feszülten várt, volt aki szurkolt de volt aki továbbra is félvárról vette az egészet és nyertesnek titulálta magát. Az eső még mindig esett, monotonon dübörgött a műanyag lapon ami tetőként funkcionált. A tömeg nagyrésze kapucniban állt, hogy első helyet kapjon és jól láthassa a képernyőt. Mi ugyan nehezen, de nagyjából tudtuk követni a történéseket és nem áztunk el.
-Shadow izgulsz?-veregette meg vállát az említettnek Miya.
-Nem izgulok. Ha legyőznek, akkor az a valaki közületek lesz. És az már jó.
-Ez jól esett a szívemnek-színészekdett Joe, mire mindannyian felröhögtünk.
-Mi van már ne szóljatok be mindenért-duzzogott a férfi, mi pedig dőltünk a nevetéstől.-NYERT EZAZ!-Kiáltott fel egy férfi mire mindannyian a vetítőre néztünk. Megnyerte a lány. Ugyan meggyötörten nézett a kamerába még is boldog volt, és így biztosította magának a helyet a kővetkező napra.
-Kérem tapsolják meg a nyertest, akit holnap viszont látunk a versenyben!-jelent meg a vetítőna karbantartó, majd bekonferálta a következő versenyzőt.
Sokáig várakoztunk, unatkoztunk, nevettünk és hallgattuk Shadow gyerekes viselkedését, viszont egyszer eljött a mi időnk is.-Reki és Tadashi.-kiáltott a férfi. Nagyot nyelve támaszkodtam meg egy kukának álványában, majd izgatottan figyeltem, hogy mi lesz.
Reki nem hazudtolta meg magát, tempósan ment a pályán, viszont nagyjából fej-fej mellett az ellenfelével. Mindannyian csendben vártunk, mikor Cherry megtörte a csendet.
-Carla mennyi az esélye Rekinek Tadashi ellen?
-51%Mindannyian fújtatva hallgattuk a robot hangját, majd a fekete hajú férfi hirtelen megcsúszott. A kerekei nem voltak alkalmasak arra, hogy esőben is könnyen deszkázzom vele. Barátom viszont tegnap este kicserélte a kerekeket.
-Fuuj-kiáltották, mikor elesett, viszont nem habozott nem adta fel tovább folytatta, gyorsabban mint eddig. Korlátok gerendák. Már a végén vannak.-ÁÁ-ordított Reki, mikor a vékony léc már nem volt tovább, viszont nem tudott elrugaszkodni.
-Reki-suttogtam elkerekedett szemekkel a földön fekvő fiút, majd idegesen megrúgtam a kukát, ami azzal a lendülettel oldalára esett.
A kővetkező pillanatban, újjab kerék csikorgást hallottam, mire mindenki ujjongásba tört ki. Reki volt az, mellesleg beérte Tadashit. Szinte mindenhol véres volt, Deszkája alig volt egyben, de kitartóan végig csinálta.-A nyertes...
__________________________
╔╗──╔╗╔═══╗╔═══╗╔═══╗╔╗─╔╗
║╚╗╔╝║║╔══╝║╔═╗║║╔═╗║║║─║║
╚╗╚╝╔╝║╚══╗║║─║║║║─║║║╚═╝║
─╚╗╔╝─║╔══╝║╚═╝║║╚═╝║║╔═╗║
──║║──║╚══╗║╔═╗║║╔═╗║║║─║║
──╚╝──╚═══╝╚╝─╚╝╚╝─╚╝╚╝─╚╝
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
Jó reggelt mindenkinek, remélem jól fog telni a szünetetek. Mindenkinek legyen szép napja^^. Remélem tetszett ez a rész^^
ESTÁS LEYENDO
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfic•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27