5.

287 39 0
                                    

-Hajj olyan rosszul aludtam-Állt Reki gondterhelten a tükör előtt.-Na mindegy.-Egy kevés hideg vizet lögybölt arcára, majd lebattyogott, s mosolyogva köszöntötte barátja édesanyját.
-Jó reggelt Reki! Mondanám, hogy reggelizettek, de csak elvinni tudjátok.-Húzta el száját, a fali órára pillantva.

-Sebaj-Legyintett majd felkapta iskola táskáját miben még a tegnap használt könyvei hevertek.
-Okés indulhatunk-A kék hajú gyorsan pattant deszkájára, s már indult is előre mit párja nem igen értékelt.

-Itt hagysz?-Kiáltott utána.
-Deszkázz te is.-Tárta szét karját.
-Langa! Várj már. Késsünk együtt!-Kiabált.

-Reki most megyünk el a deszka bolt mellett szentem adnak neked egyet ha kérsz!-S már ott sem volt.

-A picsába.-Szitkozódott a fiú, majd mérgesen belökte az üzlet ajtaját.

-Adsz egy deszkát?-Dőlt a pultra, a férfi elé.
-Reki. Neked bármikor. Csak vegyél. Mikor lesz kész a deszkád?
-Nem tudom.-Vakarta fejét.-Fejleszteni szeretném, de nem igazán megy.-Vallotta be.-Lehet délután bejövök. Na megyek, mert elkések.-Intett, majd lekapta a legközelebbit, és már tovább is hajtott.

Langa idegesen fürkészett háta mögé, vajon barátja sétál-e, vagy mi van. Végül feladja, s az eget kémleli.

Halkan dúdolni kezd, majd mélyet szippant a friss levegőből. Még mindig aggasztja, hogy Rekinek ennyire nagy problémái vannak az alvással.

-Elbambulunk?-Hallotta meg a vörös haját, s csak egy kacsintást kapott, már el is tűnt.

Hirtelen boldogság tölti el, hiszen már rég látta barátját, hogy ezt a sportot űzi. Felszabadultan vág át az autók között, majd kifulladva ér az iskola elé.

-Mivan?-Vette fel a telefont lihegve.

-Kijötték a gyakorlatból?-Hallatszott, hogy jól szórakozik Reki a vonal másik végén.

-Na? Hol vagy?
-A termünkben. -Reki! Te telefonálsz? A macska rúgja meg!-Hallotta meg tanárnőjük hangját, majd már meg is szakadt a kapcsolat.

Halkan nevetett fel. Aztán rájött itt nincs helye semmilyen jókedvnek. Egy mérges portàs közeledett felé, mire kissé ledermedve lépkedett. Majd egyszerűen kikerülte és berohant. Lélekszakadva futott a lépcsőn, majd szinte beesett a terembe. Gondolatai azt sugallták-Ez az eddigi legmerészebb tette.(xd)

-Jó reggelt!-Köszönt majd már helyén is volt, kinyitva tankönyvét. A tanár csak biccentett, majd folytatta tovább amit eddig is. Próbálta a diákok fejébe nyomni ezt a sok tudást. De sosem jár sikerrel.

________
Köszönöm ha elolvastad, remélem tetszett. Köszönöm ha votelsz, bekövetsz vagy listázol. Eszméletlenül boldog vagyok köszönöm szépen<3

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettWhere stories live. Discover now