Part 34

3.8K 689 100
                                    

بكهيون بي حوصله نفسشو بيرون داد و كانالا رو دوباره چك كرد!

هيچيييي نميداد كه بكهيون خوشش بياد و از ديدنش لذت ببره!

چانيول با صدايه دادي كه شنيد سريع سمته صدا رفت و بكهيوني رو ديد كه داد ميكشيد و جيغ جيغ ميكرد:
فااااك،اين عكسايه كوفتي رو بايد پاك كنمممم از گوشيممممممم!!
عرررررر!ديگه عمرا همچين هيكلي داشته باشمممم!!!من تازه اوله جونيمهههه فااااااك!

چانيول با صدايه دادي كه شنيد سريع سمته صدا رفت و بكهيوني رو ديد كه داد ميكشيد و جيغ جيغ ميكرد: فااااك،اين عكسايه كوفتي رو بايد پاك كنمممم از گوشيممممممم!!عرررررر!ديگه عمرا همچين هيكلي داشته باشمممم!!!من تازه اوله جونيمهههه فااااااك!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

و يه مشت پفيلا كرد تو دهنش!

بك:به جهنممم،اينقدررر ميخورممم كه بتركممم و از اين شكمايي كه نرمالوعه داشته باشمم!عررررررر!
هوووم بويه يول مياد! واو حس ميكنم اين ديالوگو يه جا شنيدممم!

با شنيدنه صدايه سرفه سمته پشتش برگشت و با ديدنه چانيول لبخنده گشادي زد و گفت: يووول! اومدي؟من نميتونم از جام بلند بشم ميشه اون ظرف كه توش نونه رو بدي؟

چانيول سمته ميز رفت و نون رو سمته بكهيون برد و گفت:حالت خوبه؟
بك:هوم!

چانيول به بكهيون كه نون رو با ولع ميخورد نگاه كرد نگاه كرد و صورتشو جمع كرد!وات د فاك چرا بكهيون اينقدر نون ميخوره ميخوره؟

بك:ميخواي؟گرسنته؟اين خوشمزه س!!

چان:كسي نيومد؟

بك:نه،چطور؟ تو خوبي؟حتما خسته اي ميري استراحت كني؟

چان:يه چيزي ميخوام بخورم فعلا...

كاي رمزه درو زد و وارد خونه شد!

كاي:عمووو اومدهه!

كيونگ:دهنتو ببند شايد خواب باشه!

كاي:عزيزم ساعت ١ظهره ها!

كيونگ:هر چي حالا!

چان:چرااا اينا دست از سرمون برنميدارن؟

كاي دستشو دوره گردنه چان انداخت و گفت: ببينم نكنه هر وقت منو ميبيني راست ميكني؟و انگشته اشارشو تو دهنش كرد و ليسش زد!

Where is my child?Where stories live. Discover now