Last part

2.9K 542 59
                                    

كاي به بكهيون و چانيول نگاهي انداخت و بعد رو به امگاش كرد و گفت:

به نظرم بكهيون با اون حرفي كه زدم موندنش پيشه چانيول بيشتر شد!

كيونگسو:اووم كدوم؟

كاي:ديكه كوفتيش ديگه!

كيونگسو هم نگاشو به اون دوتا انداخت و گفت: بكهيون مسته يا چي؟چرا مثله يه امگاي هورني شده؟

كاي:شتتتتت دسته بكهيونو،اوه شتتتت چشمانه پاكم!

كيونگ:تو هيته؟برم پيشش؟

كاي دسته كيونگ رو گرفت و مانع رفتنش شد:بزار ادامه پورنو ببينممم لطفااااا!!

چانيول كلافه از كاراي بكهيون دسته بكهيون رو گرفت و گفت:وسطه مراسم اينا چه كاريه ميكني؟

بكهيون ابروهاشو بالا انداخت و گفت:كدوم كار دقيقا؟

چان:دسته كوفتيتو هي بهم ميكشي و ميماليم!

بك:پس دوسش نداري؟

چان:بك..

بك:دوسش نداري نه؟؟

ليوانشو رويه ميزه پايه بلنده كنارشون گزاشت و ادامه داد:پس ميرم پيشه يه الفاي ديگه كه باهاش حال كنه!

و پشتشو به چانيول كرد،چانيول عصباني شد و دسته بكهيون رو از پشت گرفت و كشيد و لباشو رويه لباي بكهيون كوبيد و مشغوله بوسيدنش شد،بكهيون به خودش اومد و دستاشو پشته گردنه الفاش انداخت و بوسشونو عميق تر كرد!

كاي بلند داد زد: دراماروووووو!عجب صحنه اي!به فيلم بردار نگاه كرد و گفت:گرفتيش ديگه؟؟؟؟

فيلم بردار:بله موقعي كه با دهنه باز مشغوله ديدنشون بوديد ازتون فيلم گرفتم و خوشبختانه اونا هم افتادن!

كيونگسو نا اميد سرشو تكون داد!

كاي به كمره چانيول اشاره كرد و گفت:كيونگ به نظرت منم اونقدر خوب ميبوسم؟

كيونگ:معلومه كه اره تو از اون بهتري!

كاي:فيلم بردار از اين حرفاشم فيلم گرفتي ديگه؟

فيلم بردار پوكر نگاش كرد و سرشو تكون داد.

چانيول فشاره دستشو دوره كمره بكهيون كمتر كرد و لب هاشونو از هم جدا كرد و تو چشماش نگاه كرد.

چان:هووم فرومون هات همه جا داره پخش ميشه امگاي من!هنوزم مشتاقه ديدنه پسر كوچولوم هستي بيبي؟

Where is my child?Where stories live. Discover now