Special part for tonight

3K 694 237
                                    

چانيول گوشيشو برداشت و شماره بكهيونو گرفت.

بك:بله بفرماييد؟

چان:مگه مطبه دكتره؟

بك:شت توييي؟

چان:پس ميخواستي كي باشه؟اسمم نيوفتاده بود؟

بك:اخه عن سيوت كردم!وايسا،عنه ٢٢!

چان:وات د فاك؟عن٢٢؟؟؟

بك:اره اسمتو عوض كردم!تا الان ٢٢ تا اسمه عن از ٠تا ٢٢ تو گوشيم ذخيرس!بعضي هاشون مزاحمن و بعضي هاشونم دوستايه عنمن،و ٣تاشونم كسايي هستن كه براشون كار ميكردم!

چان:ممنون واقعا!

بك:كارت يول؟بيول داره گريه ميكنه!

چان:ميخواستم ببينم رسيدي يا نه؟

بك:تقريبا ٤ساعت از اومدنمون ميگذره و تو الان زنگ زدي؟؟

چان:اوه!

بك:قطع ميكنم عوضي!

چانيول روشو سمته لوهان كرد و گفت:چرا من هر دفعه ميرينم؟؟

_________________

ساعت نزديكه ١١ شب و بكهيون منتظره چانيول بود و بيدار تو سالن نشسته بود!

چانيول خسته وارد شد  و با ديدنه بكهيون گفت:بيداري؟

بك:منتظره تو بودم!

چان:سهون الان اومد!

بك:ميدونم،ميري حموم؟

چان:اره،يه دوش بگيرم فر دا صبح  پرواز دارم!

بك:برميگردي؟به همين زودي؟

چان:ما دربارش حرف زديم!

بك:تو درباره خودت حرف زدي!

چان:خستم بكهيون!

بك:منم خستممم!

چانيول خودشو بي حال رويه مبل پرت كرد:دوباره ميخواي شروه كني؟

بك:من اصلا حرفي زدم؟تو واسه لوهان بليط گرفتي و سريع برگشتي و الان تا ديدي سهون اومده داري ميري؟من و بيول چي؟

چانيول كلافه نگاش كرد!

بكهيون كناره چانيول نشست و تو صورتش نگاه كرد و با لحنه ارومي شروع به حرف زدن كرد:چان منو ببين؟!من واقعاا معذرت ميخوام واقعا ميگم از ته دلم احساسه بدي دارم من رابطه تو و لوهانو خراب كردم و داداشمم همين طور.
اين حسِ كه من خراب كارم و بايد تلاشمو بكنم و اين پسر الفامه باعث شد تحمل كنم!ولي يول من خستم واقعااا معذرت ميخوام و ميدونم نميتونم رابطه كات شدت رو درست كنم ولي تو اين مدت ديدم كه تو تمايلي به منم نداري پس ميخوام كه بگم كه بيا تمومش كنيم!در واقع شروعي هم نبوده كه تموم بشه!
من ميخواستم يكم بيشتر براي تو و اين زندگي تلاش كنم و صبر ولي الان ٨ماه گذشته و من حس ميكنم اندازه ٨ سال پير شدم و تو هنوزم بالغ نشدي! تصميمه الانت كه بليط گرفتي باعث شد زودتر بهت بگم اين موضوعو!من ميخوام برگردم به زندگي عادي خودم!
______________
گايزززززززز اروووم باشيددددد ناموساااااا ترسيدم😂😂😂😂
ممنون از نظراتتون تك تكشونو ميخونم😍
امشب به طرزهههههههه فاكي نظراتتون مخرب بود😂😂😂و تصميم گرفتم يه كوچولو از پارته هفته بعدو بزارم چووون بعضيا واقعاااا عصباني بودن،اروم باشيد بيبي ها💋🥺❤️

Where is my child?Where stories live. Discover now