🖤Part.1🖤

3.2K 54 3
                                    


Hogy mégis miért lett Katrin-nak olyan az élete amilyen? Hát ahhoz egy picit vissza kell egy picit ugrani az időben .

2006. 12. 06.
Ezen a napon minden megváltozott...
Mivel apukám autó versenyző volt ezért sokszor volt úgy hogy én is utaztam vele persze most nem véletlenül mentem vele mivel ez volt az utolsó versenye az évben és most van pont a szülinapom apukám megígérte hogy ha megnyeri  a versenyt amivel világ bajnok is akkor a dobogón fogjuk a szülinapomat ünnepelni ...
Sajnos nem így lett az esőzések miatt túl csúszós volt a pálya és a 3 kanyarban kicsúszott azonnal kórházba szállították viszont már nem tudták megmenteni az életét 4 nap múlva meghalt.

Lehet hogy csak akkor lettem 6 éves de mégis ez után teljesen össze törtem anyukám pszichológushoz vitt engem de csak rosszabb volt minél több idő és annál jobban hiányzott egyedül csak akkor tudtam félre tenni a dolgot ha táncoltam és gyakoroltam .

Az meg még rátett egy lapáttal hogy anyukám nagyon fiatal volt (24 éves) ő állandóan bulizni , pasizni járt én meg otthon ültem egyedül a sötét házban jobbik esetben volt egy dadus vagy egy bébiszitter de ők általában csak lent voltak és azt nézték hogy nehogy eljöjjek az emeletről és csináljak valami hülyeséget.
Végül anyukámnak sikerült valamilyen gengszter csávót felszednie a bárban akivel 2007-ben össze házasodott 2008-ban pedig már gyereket várt tőle 
2008 09.13 megszületett Noémi a félhúgom  akire világ életemben úgy tekintettem mint a világ legfontosabb emberére.

Életem húgom születése után húga  180° fordult. A tánc által az iskolában barátokat , a versenyeken pedig díjakat kezdtem szerezni. Egyik nap anyukáját egy híres táncos hívta Szabó Nóra onnantól kezdve ő fejlesztette Katrint a tánc terén.




Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now