✌🏼part 5✌🏼

692 19 0
                                    


1-2 hét telt el .
Hannának még mindig semmi nyoma nem volt . Vagy mégis ?

Ezen a napon egyszerre jött a kis banda iskolába. Mikor beléptünk a terembe meg láttam a lányt. Egyből faggatni kezdtük a történtekről. 

-Szóval... Apukámat egy rabló banda megölte...Én otthon voltam mikor ez történt apukám meg kint a kertben én annyira meg voltam egyedül fent az emeleten hogy nem is vettem észre hány óra mikor az órára néztem láttam hogy este 8 így lekéstem az edzést és mivel mondom tök jól elvoltam fent egyedül így nem is vettem észre mikor apukám nem jött föl jó éjszakát kívánni másnap reggel mikor reggel anya haza jött észre vette az apukámat holtan egyből hívta a rendőrséget akik rám kenték az ügyet mert hogy én itthon voltam és hogy lehet az hogy én nem vettem észre hogy meghalt apám. Abban a pillanatban bevittek  a kapitányságra és kihallgatak bent tartottak 3 napig majd kiengetek annyira össze törtem hogy azóta most először vettem annyi energiát hogy fölkeljek és bejöjjek a suliba.

Erre a storyra senki nem tudod egy részvétemen kívül mondani.
Kivéve engem mivel én tudtam ,hogy milyen apuka nélkül lenni.
Mindenki nagyon szomorú volt egész nap.
Haza felé most kivételesen Bencével mentem haza nem pedig Zsófival vagy Barnival.

-Átérzem Hanna helyzetét . -mondtam könnyes szemekkel . 

-Amúgy ha jobban bele gondolsz most már mindenkinek van valami családi problémája.

-hát igen... Vár azt mondtad mindenkinek... Neked mi a baj a családodal apukád ügyvéd tök sokat keres és állandóan foglalkozik veled anyukád meg tanár aki szint úgy állandóan foglalkozik veled ha nekem ilyen családom lenne akkor most olyan boldogan ugrálnék fel alá hogy az összes ember aki lát azt hinné bolond vagyok.

- Ne hogy azt hidd nekem jó a családi életem anyám és apám nagy valószínűséggel elfognak válni egymástól.-mondta szomorúan.

-uhh... Nagyon sajnálom. De nézd a jó oldalát legalább segítenek neked mindenben. És szeretnek téged nem úgy mint az enyéeim az egyik egy koporsóban fekszik a másik pedig a „férjével" utazgat minden hova csak épp nem Magyarországon , hogy talán feltudjam őket hívni nem a világ másik oldalán van mindkettő rohadék.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now