3 nap múlva.
2017.05.11.szerda.
Monacoi nagydíj.Amióta Angliába vissza jöttünk azóta 3 nap telt el. Ma reggel utazunk Monacoba a Monacoi nagydíjra. Mivel csak csütörtökön van szabadedzés és a szerda szabad ezért elmentünk Charlesal Amandával Maxal a tenger partra. Nekem a lábam már egyre jobb kedden voltam orvosnál aki már csak jó hírt tudott mondani és már nem kell rögzítőt használnom.
-Üdvözölek titeket Monaco legeldugottabb tenger partján.-mondta Charles miközben a tenger partra nézett. Tényleg jól elvolt rejtve mivel szerintem sokat mondok ha volt 10 ember volt rajtunk kívül.Jó nagy part volt pálmafákkal ahol függő ágyak, napozó ágyak voltak.
-Stipi stopi enyém a függő ágy.-jelentettem ki majd arra felé vettem az irányt. Mi ketten Amandával kint maradtunk a parton beszélgetünk a fiúk pedig mint a gyerekek futottak be. Még csak 11 óra se volt így úgy voltunk vele , hogy még lesz bőven időnk bemenni fürdeni. A szerelmem viszont nem így gondolta az én részemről.
-Gyere be kérlek -nézett rám boci szemekkel.
-Édesem most nem majd délután.
-Na biztos hogy nem.-mosolygott rám majd megfogott és bevitt majd a vízben óvatosan lerakott.
-rohadj meg Lando Norris! -indultam volna kifelé de a derekamnál fogva vissza húzott és adott egy csókot.
-Én is szeretlek - nevetett majd felemelt és beljebb vitt. Féltem picit a mélyvíztől mert nem tudom , hogy tudok e úszni ilyen szar lábbal de Lando velem volt. Srácok is ott voltak. Velük beszélgettünk.
-amúgy szerencsétlen Ketit tehetetlenül bántalmazod -állt ki mellettem Charles aki látta , hogy rohadtul nem akartam volna bemenni a vízbe.
-Ez nem igaz imádja ezeket-nézett rám egy huncut mosollyal a barátom.
-Na inkább ne folytasd nem vagyok kiváncsi rá mit csinálhatok ti otthon. -panaszkodot Max de amúgy ők se jobbak Amandával.
-Olyan cuki képeket mint amit múltkor instára raktam ki-vágtam vissza Maxnek Charles a beszólásom miatt lepacsizott velem Lando pedig a puszi kíséretében megdícsért. Egyszer csak Amanda is bejött és Maxhez ment majd kb. ráfeküdt és úgy csókolóztak.
-Na menjetek ágyra-panaszkodott Charles.
-Nem tehetek róla hogy nincs barátnőd- pimaszkodot tovább egymással a két fiú.
-Na jó elég legyen -állt közéjük a barátnőm. A fiúk aba hagyták majd kimentünk a partra ott kapcsoltunk zenét. Max és Amanda napoztak vagy inkább falták egymást. Lando Charles és én pedig az árnyékban beszgetünk.
Mikor már mindenki éhes volt Charles Max és én elemntünk kaját venni. Egy gyönyörű fekete Aston Martin-ba szálltunk be Max autója volt. Mit ne mondjak autót jól választ mint az F1-ben mint a való életben. Elmentünk kajáért majd vissza mentünk. Megettük a kaját majd mindenki kaja kómát kapott. Délután fele rá vettük magunkat , hogy bemenjünk a vízbe ott voltunk estig. Imádtam a naplementét. Imádtam a partot ezt az egészet. Gyönyörű volt.
Mivel most Lando nem hozta át fölöslegesen a kocsiját ezért Charles-al mentünk vissza a szállásra. Ott elfoglaltuk a szobánkat. Be mentünk ez a szoba valami gyönyörű volt. Nagy üvegablakok a tenger és a kikötő felé. Varázslatos szép volt. Csak néztem ki az ablakon mikor Lando hátulról megölellt.
-Bby van egy meglepetésem.-súgta a fülembe.
-Mégis mi? -fordultam meg és egy lágy csókot váltotunk.
-1 óra múlva megtudod vegyél fel valami szexit de mégis laza rucit.-Mosolygott rám majd egy tűzes csókot lehelt az ajkaimra és elment valahova. Úgy is tettem felvetem egy sárga topot és egy nagyon rövid farmer sortot csak , hogy egy picit a kedvébe járjak.
Felkentem egy pici sminket. Majd vártam ,hogy vissza jöjjön.10 percet se vártam mikor vissza jött.
-Te tényleg betartotad azt a feltételt , hogy szexi ruhát vegyél fel.-nézett végig rajtam majd a kezét nyújtotta felém és felhúzott az ágyról úgy mond siessünk formában.
-Na és hova megyünk?- kérdeztem izgatottan hátha elmondja.
-Majd megtudod szívecském majd megtudod.-Csókot adott de arra nem számított hogy elhúzódok tőle.
-Te kis butus van rajtam rúzs ami fog. -töröltem le a szájáról a rúzsom.
-Nem érdekel te smink nélkül is szép vagy. -ugyan úgy folytatta tovább. Mikor abba hagyta bementem a fürdőbe és lemostam a sminkem. Letöröltem róla a rúzsom és indultunk is. Egyre jobban izgultam hogy mi fog lenni a meglepetés.
Elkezdtünk a part felé sétálni. Viszont végül a kikötőnél kötöttünk ki. A stégen végig sétáltunk majd beszálltunk az egyik hajóba. A hajón gyönyörű fénysorok mellett mentünk majd kimentünk a nyílt vízre.
-Tetszik?- nézett rám. Rám aki éppen a tájat csodálta. Oda meg vissza vagyok Monacoért. Gyönyörű ország. Most már értem Max miért költözött ide.
-Nagyon tetszik-néztem rá mosolyogva majd leültem a hajó elejébe. Lando ugyan így tett. A vállára hajtottam a fejem és úgy néztem ki tovább a fejemből.
-Nem vagy éhes?- simogatott meg.
-Egy picit.- elment és egy zacskót hozzott amiben kínai kaja volt. Igen tudni kell rólam imádom a kínait.
-Tessék kínai ahogy szereted. -adott oda egy kis dobozt.
-Köszönöm bby! -nyakába ugrottam a boldogságtól. Mint ahogy már mondtam imádom a kínait és már nagyon régen nem ettem.
Megettük a kaját és csillagokat kezdtünk el nézegetni. Olyan szép volt ez az egész.
Nem tudom , hogy hogy de egyszer csak Lando ölében ültem és a kezei a combomon voltak. Értetem a célzást ezért felvettem azt az ötletet , hogy menjünk vissza a szállásra. Így is tettünk. Éppen, hogy csak beestünk az ajtón egymásnak estünk. Viszont nem a szó szoros értelmében mert ilyen gyengéden senki nem bánt velem. Adtunk egymásnak egy boldog éjszakát...
Instagram:
Liked by:@landonorris, @Amanda_A, @georgerussel63,@danielricciardo and 5534people
@K_.Keti:🇲🇨❤️🌴
📸:@landonorris❤️Comments:
@landonorris:my girl🥵💍
↪️@K_.Keti: my boy❤️😘@Amanda_A:mi az a has izom csajszi🤭
↪️@K_.Keti:most nincs semmi has izmom csak volt😭@charles_leclerc: végre itt vagytok 🇲🇨
↪️@K_.Keti:Muszáj voltam jönni🙈
Amúgy imádom 🇲🇨🌴@danielricciardo:Szép a tenger🥵
↪️@georgerussel63:nekem is tetszik🙋♂️🌊 de amúgy van más szépség a képen🥵
↪️@danielricciardo:Vigyázz magadra @georgerussel63 mert meg ver Lando🤭
↪️@maxverstappen1:páholyból szeretném azt a csatát végig nézni🥊😏
↪️@danielricciardo:Hozzok popcorn 🍿🤭🥊
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...