2017. 08. 22
Kedd...Landoval sikeresen megbeszéltem mindent. Ezzel szembe anya az kiakadt ahogy a média is. Szó szerint meghülyült a média. Mintha a világ végét hozták volna le. A vicces az volt ,hogy nem is azon volt kiakadva a világ ,hogy ott hagyom a táncot hanem azon ,hogy miért pont a Mercedes de ezt már a sajtosunk elintézte.
Jelenleg Belgiumban vagyunk elfoglaltuk a hotel szobánkat. Mivel már este van ezért egy kajáláson kívül nem is terveztem más programot viszont Lando mint mindig ezt is máshogy gondolta.
-Szerintem öltöz fel picit elegánsabb ruhába.
-A hotelbe kajáláshoz szerintem megteszi a melegítő nadrág és felső, de szólj ha tévedek.
-Gondoltam elviszlek a városba de ha nem akarsz akkor nem muszáj.
-Attól függ hova viszel. Csak előre szólok nem akarok valami pucos étterembe menni.
-Csak kocsis városnézés egy kis mekivel. Benne vagy?
-persze de előre szólok ha elalszok akkor ne kellts fel.
-Jó oké majd felhozlak. Vagy ott hagylak a kocsiba. -erre csak megforgatam a szemem. -Indulunk vagy még itt fogunk ülni és telózni.
-Mehetünk csak pont a heti beosztásomat néztem.
-Na és lesz arra időd ,hogy megnéz? -kérdezte miután a kulcsot már elforgata a zárban.
-Ha nincs pont akkor megbeszélés akkor lesz. Viszont már nem biztos ,hogy nézhetem a garázsodból.
-Hát persze ,hogy ilyenkor vannak rosszba a Carlinosok veletek.
-Nyugi ha nyersz akkor ott leszek.
-Reméltem. -húzott magához és egy puszit nyomott a fejem tetejére. -Gondolom tudod ,hogy George pénteken nálatok van tesztelni. -érdeklődött kiváncsian és szinte a irigység tömény mennyiségét lehetett felfedezni a szemeiben.
-igen tudom bár ez szerintem nem meglető ,de mielőtt még az irigység eluralkodna rajtad Vallteri helyet fog menni az első szabadedzésen.
-Nem is vagyok irigy.
-Á nem. -borzoltam össze a haját. -Néha borzalmas vagy ezen a téren.
-Csak ,hogy tud ez fájt. -nyitotta ki a kocsit. Mind ketten beszáltunk és elindultunk a sőtét utcákon. Egy mekinél megállva álmosan léptünk be az ajtón. Nem voltak sokan de kevesen se. Kapucnimat a fejemre húzva álltam Lando kezét fogva a sorba.
-fagyit is kérsz?-fordult hozzám, miután a rendelésünk nagy részét kikérte
-Inkább shake-at. -ő csak bólógatott majd kért egy csokis shake-at. Miután megkaptuk a rendelésünket kimentünk az egyik domb vagy inkább hegy tetejére és ott fogysztottuk el a késői vacsoránkat.
-Várod már a "beavatásod"?
-Nagyon. Remélem hasznos tagja leszek a csapatnak.
-Az leszel. Csak ne izgulj.
-Hogy ne tudnék izgulni.
-Fölösleges. Jó leszel. Győzni fogtok. Lewis jó pilóta szeritem ha nem lenne mérnöke akkor is VB címet nyerne szóval nem lesz nehéz dolgod.
-Dehogynem. Olyan rohadt sok dologra kell figyelni hiába tapasztalt ő nem tudja mikor milyen beállítás kér a csapat ha nem mondjuk neki.
-Jó igaz. Az elöbbi picit túlzás volt.
-De ugye tudod ,hogy attól függetlenül ,hogy én nem vagyok ott én akkor is nézni fogom a köreidet és ugyan olyan büszke leszek.
-Tudom. -nevetett majd magához húzott és megölelt.
__________________
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...