🐍part2🐍

1.8K 37 1
                                    

2011.08.31

Most lettem 5.-es nagyon vártam már az évet mivel nagyon hiányzott nekem Zsófi és Hanna,  hárman elválaszthatatlan barátok voltunk. Mind hárman táncoltunk és mind hárman Szabó Nóránál tanultunk.
Viszont nem nyugtatott meg az a gondolat hogy ott vannak a barátnőim mellettem mert ekkor már anyukám sem és nevelő apukám se törődött velem annyit mint régen , sőt általában anyukám és a párja nyaralni voltak különböző helyeken így ltalában mindent egyedül csináltam csak a húgom miatt anya fogadott egy embert aki vigyázz ránk . Pedig  kiváló gyerek voltam . Mindenből 5-ös vagyok, osztály első , tánc terén meg már x2 megyei bajnok és készültem a országos bajnokságra amit ha meg nyerek akkor nagy eséllyel pályázhatok külföldi tánc iskolába. Ezt anya is tudta ezért már azon a nyáron angol tanárt fogadott, hogy ha esetleg sikerül akkor a nyelvel ne legyen bajom.

2011.09.01
Első felsős tanítási nap!
Nagyon izgultam.
Miközben vártam Hannát és Zsófit észre vettem egy dolgot...
Azt hogy néhány 1. Osztályba járó lány megbámult miközben ők arra vártak hogy kinyíljon az alsós iskola. Egyik gyerek hirtelen elkezdett futni felém. Hirtelen azt sem tudtam ,hogy mit csináljak. Sose voltam ilyen szituációba

-Szia te nem a Kovács Katrin vagy az egyik legjobb táncos a környéken ? -kérdezte egy nagyon aranyos elsős lány

-De. Én vagyok az.-mondtam büszkén. Picit félelmetes ,hogy így felismernek.

-Jézusom ezt le sem hiszem. Kérlek alátudnád írni ezt nekem.

-Persze . Tessék. - oda adta a kislánynak a papírt . Sose gondoltam ,hogy valaha ilyen fog velem történi. De lassan jobb ha hozzá szokok.

- Jézusom nagyon szépen köszönöm. -és azzal elment. Időközben megérkezett az az ember akire vártam. Bizony Hanna szólított le. 

-Szia ki volt az a kislány? -nézett utána furán.

-Csak valami fan akinek aláírást kellett adnom. -mondtam mosolyogva. Még mindig fur volt. 

-Ja hát értem . Amúgy hogy vagy ? -meglepett a kérdése. Nem gyakran kérdeznek ilyet tőlem.

-Hát voltam már jobban is. A „szüleim" megint elutaztak így bébiszitter „vigyázz" rám. De ha jobban bele gondolok ez jó mert át tudtok jönni.

-Hát ez tök jó -lépett oda  hozzánk a harmadik fél is. Zsófi haját megigazítva mosolygott ránk.

-Oh hello -mondta Hanna egy picit meglepődve .

-Na mehetünk ? -kérdeztem.

-Ja menjünk -jelezte Hanna aki legszívesebben 20km elkerülné az iskolát.

Mikor bementünk a teremben fiú barátaink már vártak minket.
Barni ,Zsombi és Bence- Velük ültek le egy asztalhoz. Mivel közel lakunk egymáshoz így nyáron sokat találkoztunk.

-Van egy jó hírem.- dörzsöltem össze a kezem egy mosollyal együtt.

-Na mond -vágta rá Barni.

-mivel anyámék elutaztak és a húgomra bébiszitter vigyázz így kb. enyém a ház és azt csinálhatok benne amit akarok és anyám mondta hogy bárkit át hívhatok bármikor. Így arra jutottam hogy ha nektek is van kedvetek akkor hétvégén átjöhetek és „bulizhatunk" egyet.

-Én benne vagyok. -tette fel a kezét  Zsombi

-Én is -mondták a többiek is.

-Oké akkor este 6-kor nálam pénteken.

Mielőtt a többiek bármit is mondtak egy tanár lépett be a helyiségbe. Végülis már becsöngettek így ez nem csoda.

-Sziasztok gyerekek üdvözöllek titeket a SSÁI (Soproni Sportfelkészitő Általános Iskola) felsőtagozatán engem Tamás-nak hívnak de csak hívjatok Tamás bá -nak én leszek az Ofő-tök.
Ez lesz a termetek.
Igen tudom nem a legszebb de majd megoldjuk.
Én a Matek tanárotok leszek.
Mivel gondolom hogy ti már ismeritek egymást így egymásnak nem kell bemutatkozni csak nekem mutatkozzatok be.

Bátran jelentkeztem mikor a többiek egyből suttogni kezdtek ,hogy vajon mi lesz itt.

-Mondjad mit szeretnél? -szólított fel.

- Mit szeretne megtudni rólunk pl. Hogy mit sportolunk meg ilyenek?

-Igen ez jó volt mert erre is kíváncsi vagyok de azon kívül a családodra barátaidra és rólad érdekes esetleg fura dolgok érdekelnek? -Kezdjük veled.

-Fhuuu.. hát hol is kezdjem. Dadogtam össze-vissza.
-Kovács Katrin vagyok 10 éves. Táncolok  7 éve .
Tánc a mindenem a húgom , kutyám , és a kigyóm mellett.
A kutyám egy 4 éves Angol toy spániel
Tavaly kaptam mikor megnyertem a megyei tánc bajnokságot.
A kígyóm pedig egy fél éves gabona sikló őt pedig most nyáron kaptam mikor megnyertem a második megyei bajnokságot. És röviden ennyi.

-Szüleid? kérdezte mit nem sejtve Tamás bá.

-Na ezt el akartam kerülni de ha rá kérdezett akkor elmondom.
Apukám autó versenyző volt. sajnos már meghalt. Anyukám pedig azóta boldogan él mással. 

-ó nagyon sajnálom. Részvétem ,nem lehet könnyű.

Iskola után siettem haza mert már várt az angol tanár. Óra után elmentem edzésre. Viszont Hanna nem volt ott ami elég furcsa volt. Edzés után ,haza fele elsétáltak Hanna háza elött.

-Becsöngessünk? -kérdezte Zsófi.

-Nem tudom. Szerintem ne. Mert annak hogy nem jött edzésre annak biztos van valami köze a szüleinek .Szerintem az apja nem engedte... Tudod milyen. -bökte meg Zsófit. -Nem ég a villany. És nincs itt a kocsi. Szóval nagy valószínűséggel valahova elmentek. -mondtam bár egyre furább volt ez az egész. Hanna említette volna . 

-Ja lehet viszont menjünk mert anyám kinyír ha kések.

-Jó menjünk.




Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now