🚗part30🚗

263 14 4
                                    

/2017/06/20/

Néhány nap már eltelt a Spanyolországi nagydíj óta. Azóta Landoval lakom. Mondjuk elöte is kb. vele laktam de nem volt úgy mond kimondva ,hogy én vele lakom. Persze haza ment Lando és magával vitt. Picit félt de megoldot mindent. Én meg egyre jobban össze barátkoztak Lando családtagjaival. Már mint Flo-val már nagyon jóba voltam szóval Flon kívül.

-Jó reggelt hercegnőm. -bele puszil a hajamba.

-Aludjunk még. Kérlek. -néztem rá boci szemek helyet inkább álmosan de azért próbálkoztam cuki lenni.

-Jól van meggyőztél,de csak azért mert én is fáradt vagyok és még csak reggel 6 óra.

-Te mióta kellsz reggel 6-kor?

-Amióta egy meglepit csinálok világ legszebb lányának.

-Landooo megint miben setegetsz?

-Majd megtudod , most viszont pihenj mert ha leakarsz majd benne győzni akkor fontos lesz az ,hogy legyen energiád.

-Most már nem tudok aludni. Elkezdtem izgulni.

-Ne izgulj. Bár lehet felfogja egy picit kavarni az emlékeidet de remélem élvezni fogod.

-Na mostmár félek is.

-Jaj Keti.-leült mellém és a válamra hajtota a fejét. -A meglepimen kívül ma azt csináljuk amit te akarsz.

-Akkor alszunk.

-Nem azt mondtad , hogy már nem tudsz aludni?

-Azóta változott a véleményem. -mosolyogtam rá majd vissza feküdtem aludni. Lando ugyan ezt tette szóval aludtunk tovább mintha semmi nem történt volna. 1-2 óra múlva végre számomra is normális időben kelltünk fel. Lementünk reggelizni majd Cisca-val beszélgetem. Lando meg valami csoda folytán takarított a kertben. Persze otthon rá kell szólni itt meg magától csinálja.

-Az én örült fiam csak nem megkérte a kezedet?-kérdezte tőlem Cis miután meglátta a gyűrűmet.

-Nem. Ezt csak úgy ajándékba kaptam. -mosolyogtam rá ő csak bólintott egyet.

-Hogy vagy édesem? Olyan régen beszéltünk csak úgy ketten.

-Köszönöm szépen jól vagyok. Szerintem még életemben nem voltam ilyen boldog. Hát igen sajnos mivel én megyek Landoval a versenyhétvégékre ezért személyesen ritkán találkozunk. Ti ,hogy vagytok?

-Remekül csak Lando balesete óta nagyon idegesek vagyunk verseny elött , de azt örömmel hallom , hogy boldog vagy Lando mellett.

-Én is ideges szoktam lenni. Ráadásul sokszor kiülök a pit wallra. Cis viszont Lando olyan fura mostanában. Már mint túl izgul mindent viszont régen soha nem volt ilyen. Sose kellett futam elött beszélnem vele most viszont ige. Ja még egyszer kellett beszélnem vele de az már régen volt.

-Izgul az F1 miatt. Ne izguld szét magad miatta.-megfogta a kezemet és úgy folytatta.-köszönöm ,hogy vagy a fiamnak. Mikor elöször találkoztatok a lovardában akkor még az nap haza jött és egész este rólad áradozott. Én már akkor megmondtam ,hogy lesz köztetek valami viszont akkor még volt az exed...

-Cis segítség kell. -nézett rám aggódva én általában sose szoktam bele szólni más beszédébe de most ezt megtetem. - Az exem néha felbukkan versenyhétvégéken és akkor általában elakar venni Landotól aki általában ilyenkor a fiúkkal együtt megszokta verni. Te voltál már ilyen helyzetben? -néztem rá könnyes szemmel.

-Igen voltam ilyen helyzetben. Viszont én sem találtam megoldást egyszerűen egy idő után megunta a követésem.

-Egyébként folytasd mert nagyon kíváncsi vagyok.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now