🤸part 11🤸

501 11 1
                                    

...
2015.11.15

Ez az eddigi egyik legnehezebb hétvégém mivel ma egy fontos versenyem lesz ahol a gimnázium-ot egyedül én fogom  képviselni ami nagyon megtiszteltető főleg úgy hogy nálam idősebb és tapasztaltabb diákok is vannak viszont a fő edző viszont engem választott.  Viszont amennyire örültem annyira voltam egyszere ideges és nyugtalan. Persze Amanda a szüleim és az otthoni barátaim hiányában elkísér engem a versenyre. Mondjuk nem kell nagyon messzire menni mivel az iskola előadó termében lesz a verseny. Mivel csak délután lesz a ezért reggel lementünk a kávézóba ahova általában hétvégente járunk. Már jól ismernek ott minket szóval mikor meglátnak már egyből csinálják nekünk a szokásos kávé adagot és a reggelinket. Mikor haza értünk neki láttam ebédet főzni. Mivel még mindig messze áll tőlem a főzés így Amanda a felénél át vette az irányítást nehogy felrobbantsam a kis aranyos konyhánkat. Ebéd után eltussoltam majd felvettem a fellépő ruhámat mivel sminkelés is körülbelül olyan távol ál tőlem mint a főzés ezért azt is Amanda csinálta nekem. Most így bele gondolva Amanda nélkül nem tudom hogy élnék.
Délután a maximálisan a versenyre koncentráltam . A pont számom 9,2 lett ami nem olyan rossz de csak a második helyre volt elég. De nem szomorkodtam mivel aki megelőzött az London egyik hanem a legjobb fiatal táncosa. Miután át vettem a díjat és lesétáltam a színpadról Amanda ugrott a nyakamba és gratulált nekem majd miután ki örömködtük magunkat az edzőm lépet mellém.

-Szép munka volt. -veregette meg a vállamat az edzőm majd elismerően mosolygott.


-Köszönöm a bizalmat és sajnálom hogy nem tudtam legyőzni Ema-t.-majd elköszönt az edzőm és elment.

Este megünnepeltük a sikert és elmentünk a városba hajókázni.
Nagyon tetszett. Még haza se értünk de felhívtam anyukámat és elmondtam neki hogy milyen volt a verseny ő pedig egyből gratulált. Miután leraktam a telefont láttam hogy Justin üzent valamit.

Justin:
Szép volt. Gratulálok a második
helyhez.❤️

Keti:
Nagyon köszönöm ❤️

2015.11.22.

Ma reggel  viszonylag korán keltünk viszont ágyba reggelit kapott tőlem Amanda hogy nehogy véletlenül ezen múljon az hogy megnyeri-e a versenyt vagy nem . Reggeli után kimentünk a lovardába mivel délelőtt volt egy selejtező délután pedig a döntő. Én először mentem ki vele a lovardába ezért bemutatta nekem a lovát Csokit akit rengetegszer láttam fényképen viszont élőben még sose .  Nagyon aranyos és nyugodt. A selejtező lement ahol Amanda 3.-kén jutott tovább. Délutáni versenyen viszont tarolt. Nulla hiba ponttal megnyerte a versenyt. Nagyon büszke voltam rá. Mikor haza értünk főztem neki vacsorát majd este Justin-al beszélgettem ( persze nem hívásban csak üzibe)

2015.12.02.

Reggel mikor felkeltem kávé és finom reggeli várt az asztalon nem haboztam sokat leültem és elkezdtem enni mert nagyon éhes voltam.

Mikor Amanda kijött a fürdőből akkor boldog születésnapot kívánt.

Mikor be mentem az osztály terembe akkor sötét volt. Felkapcsoltam a lámpát majd az egész osztály ordította hogy boldog születésnapot. Teljesen elképedtem  mivel ilyen aranyosat még az otthoni barátaim se csináltak soha .
Mikor vége lett a sulinak az első utam a könyvtárba vezetett mert kémia házi dolgozatot kaptunk és hát valljuk meg őszintén nekem fingom sincs a kémiához és csak azért vagyok négyes mert jól puskázok.

Nem találtam semmilyen könyvet ezért felmentem a szobánkhoz.
Az ajtó előtt egy doboznyi rózsa volt.
Volt rajta egy kis cetli amin azt lehetett leolvasni hogy:

Boldog 15-dik születésnapot ❤️
J.H

Egész délután azon törhetem a fejem hogy mégis ki lehetet mivel az osztályban is van "J" betűvel kezdődő fiú név + van Justin.

Mikor Amanda haza jött kivette a  rózsát és elolvasta a cédulát.

-Gondolom most azon törőd a fejed hogy kileheltet ez az aranyos személy aki adta ezt a szép virágot.-mondta Amanda miközben megsimogatta a hátamat.

-Túl jól ismersz - elkezdtünk mind ketten nevetni. - Szerinted ki volt?

-Mivel a monogramja "J.H" ezért Justinra tudok csak gondolni.

-Nem hiszem hogy ő lenne.

-Ma nem volt  utolsó és utolsó előtti órán a kis herceged -mondta Amanda és egy huncut molyost erőltetett az arcára. -ezért gondolom hogy ő volt. Bár kitudja.

Este felhívtak anyáék majd legalább egy óráig beszélgetünk.

2015.12.18.

Ma van az utolsó nap a szünet elött ezért csak annyira mentünk be hogy ajándékokat átadjuk egymásnak.
Én kaptam egy irtó aranyos bögrét és egy gyönyörű nyakláncot.
Mivel ma este megyek haza úgy hogy a húgom nem tud róla ezért Amandával is megajándékozottuk egymást. Én kaptam egy nagyon király sport cipőt amit ő festet tipikus Ketisre és a húgomnak vett egy plüss állatot, egy kis oroszlán volt nagyon aranyos szemekkel . Este nyolcfele kimentem a repülő tére és vártam a gépet. Nagyon izgultam. Persze elötte való nap elmentem ajándékot venni a húgomnak és a szüleimnek  plusz hátha találkozom a barátaimmal ezért nekik is vettem egy kis ajándékot.
Mikor haza értem akkor már nagyon késő volt ezért meg kértem anyát hogy keltse fel Noémit hogy van egy kis meglepetés. Addig nevelő apám elrakta a bőröndöm és a ruháim, és be kellett bújnom egy  nagy ajándék dobozba  mikor a húgom kibontotta a dobozt és meglátott elkezdett sírni és a nyakamba ugrott.

2015.12.24

A családommal töltöttötem a napot. Ebéd után jött az ajándékozás. Nagyon sok mindent kaptam persze nevelő apám hozta a formát és mivel mondtam hogy nem lehet Angliába sotyit kapni én pedig nem tudok a nélkül élni ezért vett nekem egy egész doboznyi szotyit. Mikor kinyitottam nagyon nevetem de örültem neki legalább Amanda is megtudja kóstolni mert ő már 10 éves kora óta kint lakik Angliában és soha nem kóstolt szotyit. De az egyik legaranyosabb ajándék a húgom-é volt kaptam tőle egy karkötőt aminek az egyik része nála van így olyan mintha mindig vele lennék.
Este ajándék adó túrára mentem minden barátom-hoz bekopogtam és át adtam nekik a kis ajándékot. Miután mindenkinek át adtam az ajándékát kimentem a temetőbe egy szál rózsával és oda tettem apu sírjához majd lassan elmentem miközben arra gondoltam hogy bárcsak még mindig itt lenne.

A további szünetet otthon töltöttem majd  2016.01.03 haza mentem. Szomorú voltam de én választottam ezt szóval megkell birkóznom vele.

2016.06.15
Utolsó nap viszont most még egy darabig maradok. Sikeresen lezártam az évet. Sikerült a 2 legjobb barátomat megtartani. Amanda és Justin a legjobb barátaim lettek. Kitti viszont elköltözött Amerikába és itt hagyta a tök jó gimit egy idióta fiúért aki ráadásul meg is csalta és hiába próbálkozott nem vették vissza a suliba. Ez alatt a fél év alatt nem sok minden történt. Nyertem néhány versenyt én is és Amanda is így kb. minden hétvégén ünnepeltünk Justinak és a csapatnak pedig sikerült  a kupát megnyerni. Persze Justin a szemünkben olyan volt mintha Kitti lett volna velünk csak nem voltunk szoba társak. Bár mikor egy egy ünneplés után (ahol általában ittunk) volt hogy nálunk kelt fel.
IMÁDTAM EZT AZ EGÉSZET.
A VÁROS A GIMI ÉS A BARÁTOK EGYSZERŰEN OLYAN VOLT MINTHA OTTHON LETTEM VOLNA.


Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now