🤕part 42🤕

405 16 0
                                    

2019. 03. 13

Néhány hete lemenetek a teszt napok Barcelonában most pedig éppen egy 8 órás úton vagyunk mivel megyünk Ausztráliába versenyezni. Mindkettő pilóta be van zsongva mint az állat. Mindketten izgulnak bár szerintem ez természetes a szezon első versenye előtt. Landonak ez az első az F1-be ,Carlosnak meg az első versenye a csapattal.

A biztonságos landolás után mentünk egyből a hotel felé. Nekem mára szerencsére nincs programom így ahogy beléptünk a hotel szobába egyből lefeküdtem aludni. Szegény pilóták viszont ma még volt egy közönség előtti jelenésük. Daniel biztos nagyon élvezni fogja miután hazai pályán van. Szerintem mindenki neki szurkol.

Csak este fele kelltem fel. Úgy érzem ,hogy a bio ritmusomnak már most lőttek. Lementünk vacsorázni ahol Carlossal futottunk össze. Bár ez szerintem nem nagyon volt meglepő miután egy időben van az étkeztetése a kettő pilótának. A vacsora ideje alatt csak a kocsinkról beszéltünk és imádkoztunk , hogy jók legyünk a hétvégén.

Vacsora után Carlos feljött hozzánk egy fél órára majd fáradságra hagyatkozva távozott is. Én hiába aludtam át az egész délutánt nagyjából ugyan olyan fáradt voltam mint a spanyol.

-Milyen volt ez a végig hajózuk a várost és integetünk program? -érdeklődtem.

-picit uncsi de elment egynek. Carlossal végig beszélgetük az egészet és kibeszéltük Lance-t. -nevete el a végét.

-Gondoltam.

-Amúgy anyumék eljönnek a versenyre. Holnap jönnek majd szerdán menek vissza.

-Na az tök jó. Megértem ,hogy így döntöttek. Egy embernek csak egyszer van az életében az ,hogy első F1-es futama lesz.

-Ne szívas te is. Csak erre tudok gondolni mióta aláírtam a szerződést.

-Rám nem is gondolsz? -néztem rá szomorúan. -Ez fájt.

-Dehogynem kicsim. Te vagy mindig az első. -nyomott egy puszit a homlokomra majd felkellt mellőlem. -Lefürdök addig aludj nyugodtan mivel láttom ,hogy fáradt vagy.

-Rendben. -húztam magamra a takarót majd lehúnytam a szemeimet.

Másnap reggel szokásosan fáradtan kelltem viszont menni kellett a pályára. Média nap és kocsi össze szerelés. Már most érzem ,hogy ez egy hosszú nap lesz.

-Jó reggelt. -léptem be a garázsba ahol a szerelők már szerelték az autót.

-Neked is. -lépett mellém Zack. -Srácok mikor érnek rá?

-Fogalmam sincs.

-Gondoltam. Na megyek sajtózni Andreas majd jön te addig felügyeld Tom-al a dolgokat. -adta ki a feladatokat. A szokásos helyemre leültem át olvastam a papírokat majd a szerelőknek besegítve megcsináltunk mindent mire a kettő pilóta betoppant.

-Na végre. -csapta össze a kezét Andreas. -Azt hittem már kinyírtak titeket az újságírók.

-Annyira azért nem volt vészes. -mosolygot a brit pilóta.

-Na ennek örülök. -jött be a boxutca felől Zack. -Túl élted életed első média napját. -veregette meg a vállát.

-Na kocsiba. -szólt rá a két pilótára Andreas ,akik úgy csinálták a dolgukat mint a kis angyalok. Munka után a jól megérdemelt ebédet fogysztottuk.

-Attól még hogy cuki fejet fogsz vágni attól még kell menned ebéd után interjúzni. -néztem rá nevetve ebéd közben. Mire csak elszomorodott.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now