-Jó reggel cicus. -simogatott Lando.
-Hány óra -mondtam annyira fáradtan , hogy alig bírtam nyitva tartani a szemem.
- 9 óra lesz 2 perc múlva szóval ideje lenne kellni.
-hm... Muszáj? Inkább gyere aludj velem még egy picit. -néztem rá boci szemekkel majd egy kis hezitálás után mellém feküdt én meg rátettem a fejemet a mellkhasára. Én vissza aludtam. Fél óra múlva felkeltem Lando is így tett és lementünk reggelizni.
Anyukám szerdánként nem jár be dolgozni így itthon volt. Lando az asztalhoz ült én pedig anyához mentem. Segítettem neki reggelit csinálni. Mikor kiakartam dobni az uborka héját a kukában észre vettem valamit. Valami olyat amire nem számítottam. Egy terhességi teszt doboza volt bent. Gyorsan kiszedtem a kukából és anya felé mutatam.
-Anya ez mégis mit jelentsen? -kérdeztem tőle idegesen.
-Azt jelenti ,hogy biztos hogy terhes vagyok. -mondta mosolyogva de semmi joga nem volt ahhoz , hogy mosolyogjon. Landoval teljesen ledöbentünk én teljes sokkban álltam nem hidtem a fülemnek. Lando felé fordultam , hogy biztos nem értettem félre de nem.
-Anya te normális vagy 35 éves vagy! Én meg mindjárt 17 és te meg terhes vagy?
Nem szégyeled magad 2 gyereknek már sikerült elbaszni az életét most kell még egy? Nico és Noémi egyáltalán tud róla?-Igen tudnak róla neked meg egy terhességi teszt formájában akartam este oda adni ezért találtad meg a dobozt.
-hány hónapos vagy?
-lassa 3. hónapban vagyok.
-Hogy mi? 3. hónapos? Voltál egyáltalán vele orvosnál?
-igen voltam nagyon kis aranyos a kis magzat.
-Lando kérlek csípj meg mert lehet,hogy ez csak egy rossz állom.-Oda nyújtottam a kezem és megcsípet. Fájt is rendesen szóval biztos nem egy álom volt. -Este ezt majd megbeszéljük. Addig is felejtsük el ezt az egész beszélgetést. Leültem az asztalhoz és elkezdtem a müzlimet enni.
Délután anyával mentünk Noémiért a suliba majd elvittük edzésre. Mi is bementünk. Tök jól megy neki a kosárlabda.
Este mikor haza értünk egyből számon kértem rajtuk , hogy eddig miért nem mondták , hogy van még egy kis tesóm. Annyira mérges voltam rájuk. Viszont mielött hülyeséget csináltam volna felmentem Landohoz. Ott nem szóltam semmit kimentem az erkélyre és ott leültem egy székre.
-jól vagy?-ült le mellém Lando.
-tudod... ez a helyzet nekem olyan szar. kb. az én gyerekem lehetne a kis csöppség anyám hasában közben meg a nővére leszek. Gyakorlatilag az én gyerekem egyszere fognak felnőni. Ez nekem annyira zavaros. Plusz még egy gyerekért kell agódnom ugyan az fog Noémivel történi mint velem. Annyi különbséggel , hogy ő 9 éves nem pedig 8 mikor kis tesója születik. Ugyan úgy el lesz hanyagolva mint én.
-Keti...le lásd mindenbe a rosszat. Anyukád nálad hibázott az nem jelenti azt , hogy a húgodnál is ezt fogja tenni. Ha meg anyukád elhanagolja akkor ott van Nico. Ő rá tudod,hogy mindig számíthatsz.
-Tényleg bocsi,hogy haza hozlak és nem jól éreztük magunkat hanem itt szomorkodok az erkélyen te meg próbálsz engem...-nem tudtam befejezni a mondatom mivel Lando bele szólt
-Keti csodálatosan érzem magam.Nicoval és Petrával is nagyon jól kijövök a húgodról nem is beszélve. Imádom a családod akármennyire utálod őket az miatt mert nem mondták el tudom jól , hogy legbelül örülsz.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...