Miután Lando megnyerte a fő futamot elmentünk Alexékel bulizni. Idő közben meg beszélték Georgeal , hogy mégis mi történt. Nagyon boldog voltam Lando miatt. Viszont a srácok időközben rájöttek hogy nem nagyon kéne inni mert délelött sprint versenyük van. Egyedül meg nem lett volna jó inni na mindegy majd holnap este iszunk mikor a nagy buli van és mivel a srácok teszt pilóták az F1-es csapatoknál ezért ők is mehetnek a buliba. Viszont semmi értelme nem lett volna maradni egy bárban ezért fogtuk magunkat és kimentünk a tenger partra. Sokáig maradtunk este 11 fele lehetett mikor Alex szólt , hogy menni kéne. Így is tettünk. Bár eltévedtünk egy picit ezért tovább botorkàltunk a néha full sötét utcákba ami azért elég para volt. Végül sikerült megtalálni a szállodát felmentünk majd bementünk a szobába. Lefürödtünk majd beestünk az ágyba.
-Faradt vagyok -mogyogtam cukin és Landohoz bújtam .
-Hát még én mit mondjak -majd megpuszilt. Nem válaszoltam csak még jobban hozzá bújtam - Bújos kedvedben vagy édesem?
-lehet. -Majd megcsókoltam. -Lassan aludni kéne mert mindjárt hajnali 1 de még nem aludtunk semmit.
-Ha te vagy mellettem akkor nehéz elaludni mert szép vagy.
-Ez már nekem is túl romantikus volt. De tetszett. -mosolyogtam rá amit ő egy ézelmes csókkal viszonzott.
-csak nem zavarba vagy szívecském?
-hm... Ha mellettem van a világ legaranyosabb pilótája akkor mindig zavarna van az ember. -nevetünk fel.
-Szóval aranyos vagyok?-nem várta meg ameddig válaszolok csak elkezdett csikizni.
-LA..N...DOOOO-próbaltam kimondani a nevét de a nevetéstől nem ment. Majd valami miatt abahagyta a kinzásomat. Vagy csak azt hittem , hogy abba hagyta, elkezdett puszilgatni, ami azért jobb volt mint az előző tettei. Én már majdnem elaludtam mikor megszólalt.
-Holnap után a kisasszonynak van kedve eljönni randizni?
-Persze -motyogtam fáradtan kb. fél zombie-ként. -Aludjunk kérlek -néztem rá boci szemekkel.
-Jó éjszakát édesem -sugta a fülembe amitől hirtelen a hideg is kirázott.
-Jó éjszakát neked is kis bajnok. -majd szorosan magához húzott és átkarolt.
Reggel arra keltem , hogy Lando puszilgat. Mit ne mondjak nagyon jó érzés volt. Szeretem erre kellni csak mostanában ő volt reggelente a lustább.
-Jó reggel cicus. - megszólalt miután látta hogy mozgok.
-Neked is jó reggelt hercegem. -egy puszit nyomtam az ajkaira majd felkeltem.
-Hova hova cicuskám.- majd óvatosan magára rántott így a mellkasán ültem.
-Gondoltam össze szedem magam , hogy ne úgy nézzek ki mint egy bányarém.
-Te soha nem úgy nézzel ki. -vigasztalt miközben egy hajtincset rakott a fülem mögé és megcsókolt.
-Mondja ezt a cím lapok királya kire minden lány a nyálát csorgatja. - mondtam picit szomorúan de ez volt az igazság. Én úgy néztem ki egy falusi rabszolga Lando meg úgy mint egy herceg. Mondjuk az is volt.
-Az én kis hercegem aki megmentett a mélytől és az újabb depressziótól. Egy szóval te vagy az én megmentőm. És már nem anyám miatt akarok öngyilkos lenni ha nem a szerelemtől vagyok az. Öngyilkos szerelem... Bármit oda adnék érted és a szerelmünkért. -mondtam miközben könybe lábat a szemem. -Szeretlek- majd megcsókoltam.
-Ha neked a tegnap esti beszédem volt túl romantikus akkor ezek után nem tudok mit mondani tőlem csak annyira futotta. -csókolt meg majd én ezt viszonoztam és egy csók háború vette kezdetét.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...