Edzésen voltunk a lányokkal egyszer csak megszólal a telefonom. Mivel Zsófi volt a legközelebb ezért ő adta oda a telefonomat viszont azt nem gondoltam volna hogy Zsófi elolvasta ki hívott engem. Ki mentem gyorsan az öltözőben és ott vettem fel . Sose szoktam ilyet csinálni de minden változik.
-Szia! most nem jó majd vissza hívlak. -raktam volna le azonban ő gyorsabban bele szólt.
-Szia édesem! Csak fél perc. -Tetszett az új nevem ,hogy őszinte legyek. De nem tudom miért akarja elmélyíteni a kapcsolatunkat két hét után ilyen szintre. Senki nem tudott rólunk suliba se fogtuk soha egymás kezét.
-Jó akkor mond gyorsan.- adtam meg végül magam.
-Este eljössz velem a parkba. -ez át gondolandó ,hogy őszinte legyek. - Kérlelt.
-Jó legyen. Viszont most megyek. Puszi szia. -köszöntem tőle el gyorsan.
Azt hittem már megúszom ,hogy feljöjjön a fiús téma. De haza fele úton csak feljött.
-Most csak szerintem vagy te tényleg össze jöttél Patrikkal. -kérdezte Zsófi. Jobbnak láttam elmondani így nem titkoltam tovább.
-Igen össze jöttem vele! -mondtam boldogan.
-Tök jó gratulálok! -ölelt meg.
-Nem tök jó ismerem az exét. Ez nagyon aljas fiú. Vigyázz vele nagyon nehogy össze törje a szíved. -figyelmeztette Hanna
-nyugi nem lesz semmi. -mosolyogtam rá.
-Na sziasztok csajok! - Hanna befordult a másik utcába.
-Szia! -mondtuk egyszerre.
-Át tudsz jönni vagy mész is haza?
-Te miattad bármikor késhetek otthonról anyámmal már megbeszélt. -mosolygott Zsófi
-Na akkor van egy feladatod segítesz kiválasztani hogy mibe mennyek a parkba. De szigorúan tilos azt mondani hogy pulcsiba tesztelem picit , hogy mennyire úri ember.
Elkezdtek mindketten nevetni, majd felmentek Keti szobájába és elkezdtek a ruhái között válogatni. Nagy nehezen sikerült kiválasztani. Igaz már szeptember vége volt. Szombat délután mág sem volt még annyira hideg.
-szép vagy! mondta Zsófi és megölelt majd folytatta-. Én most megyek ,légy ügyes!
Szia!
-Szia.
Utam egyből a találkozási helyünk felé vezetett. A nap már lemenőben volt mikor megláttam őt. Imádtam vele kettesbe lenni. Boldog voltam mellette ezért is vállaltam be ezt a találkozót hulla fáradtan.
-Szia ! -Suttogta a fiú fülébe. Háttal ült nekem. Így csak akkor láthatott meg mikor megfordult akkor viszont egyből végig mért.
-szia... nagyon szép vagy
-köszi.
-hogy vagy?
-remekül. Viszont a csajok megtudták a kis románcunkat... Mivel nekem úgy vagy beírva a telefon könyvbe hogy a neved után van egy szívecske és mivel Zsófi volt a legközelebb a telómhoz ezért őt adta oda utána mikor jöttünk haza féle akkor rákérdeztek és tudod milyen vagyok nem vagyok az a hazudós típus...-meséltem el neki miközben leültem mellé.
És te hogy vagy?-Jól vagyok köszi. Te már gondolkodtál a tovább tanulásról?
-Persze sőt már azt is tudom hogy év végén én lépek innen. Mármint Londonba megyek tovább tanulni.-sokszor szóba hoztam neki. De mostanában már egyre többször elbizonytalanodom és múltkor említettem ,hogy elkezdtem a Soproni gimi után is nézelődni.
- csak nem a tánc iskola.
-persze hogy az azt hitted majd elmegyek egy akármilyen iskolába...Te gondolom spanyolba mész vagy Salzburg-ba.-múltkor még azt mondta.
-Nem talált én kérem szépen rohadtul nem tudom hová menjek. Főleg az miatt se tudom hogy hova menjek mert apám mikor meghallja hogy én focista akarok lenni akkor egyenesen kiakad .
-Hát az enyém ebben támogat. Már mint anyukám.
-Az tök jó. Nem fázol?-Nézett végig rajtam. Csak bólogattam mire oda adta a pulcsiját. A tervem sikerült.
-Nagyon köszönöm. Lassan viszont menni kellene mert fél 8 van . -szeretnék picit pihenni és ezt szerintem látta is rajtam mert egyből bele egyezett.
-Jó menjünk. Átjössz?
-persze csak akkor korán kell valahogy haza jutnom. -anyumék reggel jönnek és ezt pontosan jól tudta ő is.
-Mikor jönnek a szüleid?
-reggel 6-kor száll le a repülő + még 4-4és fél óra utazás szóval... Kb. 10-kor.
-Addigra felkelünk.
-Vagy nem
Patrik házába érve szokásosan köszöntem szüleinek majd a szobájába mentünk. Kezdtem magam otthon érezni már itt sokszor voltam itt mostanában. A fiú bekapcsolt valami filmet. Így aztán nem beszélgettünk annyit.
Másnap reggel korán keltem.
Mikor oldalra néztem ő aludt mellettem.
Nem akartam felkelteni mert olyan aranyos volt. Ránéztem az órára ami 05:23 mutatott ezért inkább vissza feküdtem még egy picit aludni előtte viszont nem bírtam ki
ezért felébresztette a szépséget aki mellette feküdt.-Jó reggel .mondtam és egy puszit nyomtam a fiú arcára, aki ez egy csókkal viszonozta. Csak rá mosolyogtam majd a fejemet a mellkhasára hajtva aludtam még vissza egy órára. Patrik nem így tett csak szimplán gondolkodott mellettem.
-Igaz hogy csak 7 óra de én megyek lassan. Még otthon egy picit rendet kell raknom. -mondtam és azzal elkezdett készülődni.
-Haza kisérhetlek?
-Ha nagyon szeretnél gyere. Viszont adsz egy pulcsit? -néztem rá kérlően mire csak a szekrényhez lépett a fiú és kereset neki egy darabot.
-Neked bármikor adok.-adta oda mosolyogva.
11 körül lehetett mikor a kilincs lebillent és bejött rajta Noémi a tesóm.
Egyből oda rohant és szorosan megölelt. Anyukájának és nevelő apjának is adott 1-1 ölelést. 2 hétig nem voltak megint itthon így anyu nem is tudott semmit ami az elmúlt időben történt.-Mi a helyzet ? - kérdezte az anya.
-Minden okés. -mosolyogtam rá. És ez így is volt. Patrik mellett keltem és az ő pulcsija is van rajtam.
-szerzetem neked egy menedzsert aki holnap jön megismerni téged.
-Ó ez szuper.
Az elkövetkező 2-3 napban otthon voltam és a szüleimmel ilettve húgommal töltöttem az időt. Anya kikért engem iskolából. Közben a menedzseremmel is megismerkedtem. Minden szuper volt.
Újra iskolába mentem és az életem ugyan úgy folytatódott tovább csak annyi különbséggel ,hogy anyukám mindenben mellettem állt, bár nem csak ez volt a különbség hanem az is hogy a menedzserem hétvégék nagy részére külföldi tánc versenyeket rendezett le nekem, így külföldön is megismertek. Az eredmények magukért beszéltek mindig dobogós voltam. Ezzel együtt pedig véglegesen bekerültem a tánc iskolába.
2014.06.15.
A ballagásom szuperül telt a többiekkel együtt. Mindenkinek megköszöntem mindent. Majd a szülők és a kisebb diákok előtt mondtam egy hosszú beszédet. Életem során talán először minden tökéletes volt. A legnagyobb ajándékot viszont ilyenkor kaptam meg. 3 darab kis füzet szerűséget. Pontosabban naplót. Anyukám azt mondta ,hogy osszam be 20 éves koromig mert most jönnek majd a tökéletes éveim.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...