😭part 44😭

660 19 5
                                    

Hirtelen felindulásból Lando szobája felé vettem az irányt. Bár csak ne tettem volna. Mint ahogy mindig most is kopogás nélkül rontottam be hozzá. Miért tettem? Miért? Miért? Miért csókolozik egy másik lánnyal? Ráadásul Amandával. Szótlanul csak álltam az ajtóban és egyre több könny gyülik a szemembe.

-Édesem. -állt fel egyből és hozzám lépett. Meg akart ölelni én viszont elöktem.

-Csak annyira válaszolj hogy miért? -dadogtam a sírástól. -Megadtam mindent amit csak akartál. Szeretlek. Támogatlak évek óta. Gyerekünket hordozom magamba te pedig...

-Nem csaltalak meg sose.

-Szóval vak is vagyok. -nem szóltam már semmit lassan levetem a gyűrűt és a kezébe adtam. -Sok boldogságot. Ő majd biztos jobb lesz. -és ezzel kiléptem a szobából ahogy Lando életéből is. Nem vártam magyarázatra. Legbelül éreztem hogy ez nem csak egy véletlen csók volt ami pont most történt meg. Lando nem jött utánam ami még jobban megerősítí bennem ezt a tényt. Bár nem is nagyon akartam hogy kövessen és hajtogasa azt hogy szeret.

Nem mentem vissza a csapathoz és úgy érzem nem is fogok. A cucaimat össze szedve egyből Toto irodája felé vettem az irányt. Milyen szerencse hogy Lewis is bent van. Milyen jó hogy egyszerre 2 ember fogja kérdezgetni hogy mi a bajom. Néhány perc már eltelt mikor csend volt és csak az én sírásom zavarta ezt meg.

-Szakítottunk. -mondtam ki. -Megcsalt. -folytattam. -Ráadásul Amandával.

-Szemét. -motyogtta Lewis.

-Hol van? Esküszöm megverem. -állt fel Toto. Hiába van igaza talán megérdemelné de egyszerűen félek így csak leállítom a kereszt apámat.
-Mostantól nálunk laksz. A kis babát elveteted a cucaidért meg nem mész el. Ja és remélem hogy felmondtál már.

-igen felkéne mondanod -helyeselt Lewis.

-Ha Lando elmondja már pedig tutti elmondja akkor szerintem elég világos lesz hogy felmondtam.

-Igaz. -értett egyet Toto. -1 óra indul a repülő szóval indulnunk kellene.

-Nyugi csak mi 3-an leszünk. -tette hozzá Lewis mire csak bólintottam.

A srácok össze szedték a cucaikat és már mentünk is a repülő tére. Az út nagyrészében sírtam ha meg éppen nem ezt csináltam akkor pedig aludtam.

Amint leszálltunk Toto elvitt orvoshoz ahol elvetetem a babát. 2 fájó pont egy nap alatt. Az életem 2 értelmét elvesztettem néhány órán belül. Bár igaza volt egyedül kellett volna felnevelnem ami hát nem hiszem hogy a legjobb ötlet lett volna.

A házba beérve Suzynak elmondtam mindent. Ahogy Totonak is. Ott ültem elveszve miközben arról beszéltem ,hogy több mint 2 éves kapcsolatomnak hogy lett egy pillanat alatt vége.

Már szinte csönd volt mikor csöngöt a telefon. Amint elolvastam ki hív rögtön a földhöz vágtam a készüléket ami darabokra tört. Suzy riadtan rohant be a szobába hogy megnézze ,hogy jól vagyok e. De én csak újból sírtam.

Az este sem alakult a legjobban. Csak ittam és ittam addig ameddig el nem aludtam. Majd sorba az összes nap ez volt. Csak akkor mentem ki a szóbából hogy ha nagyon muszáj volt. Így még azt sem tudtam hogy egyszer Lando eljött. Csak Toto mesélte hogy jól be vert neki egyet. Bár nem mintha érdekelne.
Elzárkóztam teljesen a világ elől. Csak várok arra a pillanatra mikor végre már nem csak rá tudok gondolni.

_________________________
Sziasztok!
Hát hol is kezdjem... Ez az időszak is lezárult mivel a könyvnek itt úgymond "vége" lenne. Pontosabban csak az első résznek mivel lesz folytatása aminek az első része December 18.-án érkezik. Ezzel kapcsolatban még fogok majd információk megosztani... Igazából rohadt hálás vagyok ennek a könyvnek mivel ez az életem első storyja amit itt Wattpadon írtam. 44 csodálatos rész amit éjszakákon/nappalokon át írtam. El sem hiszem hogy ez a kis rövidke rész az utolsó amit ebből kiadok... Igen igen tudom lesz folytatása de ez azért mégis más... Esküszöm sírok és talán pont ez miatt is szeretem meg annyira ezt a könyvet. Az egyik legjobban kötődik hozzám.
HIÁNYOZNI FOG NAGYON NEKEM
🧡
______________________________________

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now