🐶part 26🐶

281 11 4
                                    

\2017.06.03vasárnap\

Az utolsó verseny óta jó sok idő telt el azóta volt 2 verseny. A német és a portugál nagydíj is eltelt. Lando sajnos nem teljesített nagyon jól 1 podiumot szerzett a 4 versenyen. Így már csak második a bajnokságban.  Nekem egyre jobb a lábam bár még mindig nem edzek.
Szóval igen röviden ennyi történt az elmúlt másfél hónapban. Justinnal azóta nem találkoztam ahogy a szüleimmel sem. Ja és kiderült ,hogy Vicnek Nico Hülkemberg a barátja. Bár erre számítottam.

-Jó reggelt hercegnőm -ébresztett Lando egy kávéval. Igen ez alatt az időszak alatt az is változott ,hogy kb. Landohoz költöztem nyílván még mindig a rohadó falú de mégis imádott koliba élem akkor a minden napjaimat ha suliba járok.

-Jó reggelt L. nagyon köszi a kávét. -Bele kortyoltam az italba majd egy csókot adtam neki. 

-Mára van egy kis meglepetésem de ezt majd este kapod meg.

-Komolyan? Lando nem kellett volna.

-Egy picit magamat is ajándékozom de te jobban fogsz örülni.

-Hmm ... Fogalmam sincs , hogy mi lehet.

-tudom én ,hogy nincs semmi fogalmad -megcsókolt majd oda feküdt hozzám.

Egy ideig fent voltunk a szobába csak mi ketten majd lementünk én elkezdtem főzni Lando meg szokásosan hátráltatott.  Meg ebédelünk és a kertben pihentünk .

Este 6 óra fele Lando elment majd félóra múlva vissza jött a kezében egy dobozzal.

-Szóval amiről beszéltem reggel az a kis meglepi az jelenleg itt van a kezemben. -lerekta mellém a dobozt  amit ki is nyitottam. Eg, kis husky volt benne. Igen az elmúlt időben nagyon rá vagyok katanva a huskykra de leginkább a kutyákra nagyon szeredtem volna egyett.

-Jézusos de aranyos nagyon köszönöm. -néztem Landora csillogó szemeimel.

-Mi lesz a neve?-ült le mellém szerelmem miközben én az ölembe vettem a kis kutyus.

-Candy az annyira illik rá. -mosolygtam rá majd egy lágy csókkal ajádékoztuk meg egymást.

-Üdv a kis családban Candy -simogata meg Lando is Candyt.

Az este a kutyussal együtt nagyon nem telt unalmasan. Elkezdtük tanítgatni  viszont elötte elmentünk  egy kutya boltba mivel realizáltuk ,hogy nincs semmi kaja vagy játék ami neki való.  Persze a kis kutyus is vittük magunkkal ahogy majd a versenyekre is viszük a kis csöppséget. Mikor haza értünk a kanapénkon Daniel ült.

-Jézusom te mit keresel itt?-kérdeztem tőle miközben a kutya a kezemben volt.

-Csak úgy átjöttem-megfordult és ránk nézett majd észre vette Candyt a kezemben.-jézusom de aranyos -oda jött hozzám oda adtam neki és simogatni kezdte.

-Hogy jöttél be? -kérdezte furcsálva Lando mivel rajtunk kívül Flonak van kulcsa a házhoz és neki is csak azért van mert régen sokszor volt itt a versenyek miatt.

-Bemásztam a kerítésen majd próbáltam bejönni a hátsó ajtón de az zárva volt így az ablakon másztam be.

-Te idióta szóltál volna jöttünk volna haza. -csap a fejére Lando én vissza kaptam Dantől a kutyát amit ki is vittem a  kertbe és ott játszotam vele. A fiúk is kijöttek játszani.

-Hogy hívják a cukiságot?- kétdezte Daniel Landotól.

-Melyiket? -nevetett fel. Én a válaszát meghallva halványan elmosolyodtam.

-Candynek hívják. -ültem le a fűbe miközben válaszoltam Daniel kérdésére.
Leült a két fiú is mellém Lando viszont elötte hozott egy kis bort 3 pohárral Candynak pedig elővet egy labdát amit éppen most vettünk neki.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now