-Mert én csak egy embert szeretek... azt a lányt akit eddig nem mertem elhívnni randizni...
Keti. -fogta meg a kezem majd közelebb hajolt. - Eljösz velem randizni?Nem gondolkodtam sokáig viszont nem válaszoltam hanem megcsókoltam. Abban a másodpercben annyira megnyugodtam és elfelejtett velem mindet csak rá tudtam fokuszálni. És az a csók. Benne volt minden szeretetem ő ezt viszonozta. Végre tudtam hogy milyen tényleg szerelmesnek lenni. Ha ezt egy kórházi ágyon kellett megtapasztalnom akkor ott kellett engem nem érdekelt hogy hol vagyok számomra csak az volt fontos hogy vele lehessek. Teljesen elvette ez a srác az eszemet. Szeretem tiszta szívemből és azt éreztem hogy ő is így érez.
-Szeretlek - suttogta majd hozzám bújt és így aludtunk el. Pontosabban aludt el. Én még mindig azt hittem ,hogy csak egy álom de nem ez a valóság volt. Csak néztem rá és közben játszottam az göndör hajával. Majd mikor már nagyon fáradt voltam akkor elaludtam.
Csütörtök reggel...
Reggel ajtó nyitódásra keltünk fel. Daniel volt.
-csak nem?-kérdezte Landot aki fáradtan csak bólintott. Daniel nagyon boldog volt. Én Landon kívül még azért is boldog voltam mert Dan hozott nekem kávét.
2 perc múlva mikor Lando fel kelt akkor egy puszit nyomot az arcomra.-Jó reggelt álomszuszék -mosolyogtam rá.
-Ma van a nagy nap! Ma végre haza jöhetsz. -Mondta Lando.
-Ja megint tanulhatok és lépcsőzhettek egész nap ami sérülés nélkül is egy kész szenvedés , de még azzal milyen szar lesz az a legjobb hogy most szünet van nekünk. Tegnap kezdődött.
-Mennyi idő-kérdezte Dan csak úgy kíváncsiságból.
-2 és fél hét. Válaszoltam majd felültem.
-akkor eljöhetsz a versenyre -ujjongott Lando. Jövőhét ilyenkor utazunk magán géppel. Alapból csak ketten mentünk volna Daniel-el a géppel de akkor jöhetsz te is. -Mosolygok rám majd Dani-re nézett és várta a válaszát.
-Végülis jöhet velünk mert 15-fős a gép.-kacsintott majd bele kortyolt a kávéjába.
-Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget. És nagyon örülök , hogy végre látlak titeket élőben versenyezni.
-Este amúgy átjöttök buli van nálam-mondta mosolyogva az Ausztrál.
-bocsi haver nem fog menni anyámékkal töltöm az estém.
-Semmi baj megértem. És te Keti?
-Ilyen lábbal?-néztem rá kérdőn , hogy ezt ugyan ő se gondolhatta komolyan.
-Igazad van nem a legjobb ötlet ilyen lábbal egy "kis" családi buliba jönni ahol azért van alkohol rendesen.
-Nyugi majd a maradék piát megiszom -kacsintotam Dan-re aki egyből tudta , hogy valami ilyen lesz a válaszom.
Beszélgetünk mivel megéheztünk ezért Dan lement kaját venni . Addig kettesben voltunk Landoval.
-igazából csak nincs kedvem most bulizni és rohadtul nem azért nem mennék mert anyámmal kell lennem.-mondta őszintén. -Viszont át jössz?
-Szüleid? Nem akarom már most fél nap után el mondani nekik és nem a szüleid miatt hanem Flo miatt.
-oké megértem akkor viszont hotelbe megyünk-vont vállat.
-Lando! 1 minek akarsz hotelbe menni 2 mivel szünet van Amanda a szüleinél van . Szóval gyere föl a koliba- mosolyogtam egy picit pervezül is de szerencsére nem vette észre Lando.
-és te nem mész haza?
-nem. Alapból ma mentem volna de az lehetetlen. Meg Nicot megértem hogy mondja le.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...