"utálom magam ez az egész miatt"
A baleset óta 2 nap telt el.
Lando szemszögéből
_____________________________
Keti álapota még mindig ugyan olyan. Idő közben Max és Charles vissza jöttek Angliába , hogy meglátogathasák Ketit. Amanda minden nap beszélt Noémivel akinek most lesz majd szünete. Most még csak vasárnap van ezért Amanda bent tudod lenni vele egész nap. Ott tanult mellett. Én addig haza mentem picit pihenni. Mikor vissza mentem Amanda ott ült mellette. Fogta a kezét és nézte. Észre sem vett mikor bejöttem az ajtón csak mikor már mellette voltam.2017.04.17 14:34
-ez a lány már mindent át élt ezt is átfogja-mondta Amanda majd felnézett rám.
-remélem. -sóhajtottam , majd megsimogattam az arcát. - délután bejössz vagy majd este fele jössz?
-fogalmam sincs hogy mikor miénk e lovarda de este randim lesz szóval este biztos , hogy nem jövök.
-kivel lesz randid?- néztem rá furcsán
-egy holland fiúval.- mondta miközben egy picit mosolygott.
-komolyan Maxszel mész el randizgatni miközben a legjobb barátnőd állapota bármelyik pillanatban rosszabbodhat.
-igen tudom nem vagyok példa értékű de szeretnék most már egy picit magammal is foglalkozni az előző héten csak Ketivel foglalkoztam miközben a saját dolgaimat háttérbe szorítottam.
-jó nem szólok bele hogy mit csinálj lassan felnőtt vagy eltudod dönteni hogy hogy választasz. Hozzak kávét?
-igen hozhatnál egy kávét.
Lementem hoztam neki egy kávét. Közben azon gondolkodtam , hogy vajon mikor változott meg ennyire. Talán mióta Max-al beszélget. kitudja , hogy mit mondott neki az az aljas gaz ember. Ismerem Max húzásait azért nincs barátnője mert mindegyik lányal játszik. Szerencsétlen Amandával is ezt fogja tenni. De nem fogok bele szólni a dolgaiba. Vissza mentem majd oda adtam a kávét.
-Én lassan megyek haza. Te itt maradsz éjszaka?
-igen szerintem itt maradok. Este bejön Daniel és utána ő is itt marad. Így volt megbeszélve nem tudom hogy változik-e majd.
-Ma bejött egy orvos és azt mondta,hogy Keti ezen a héten akár felkel akár nem meg kell műteni mert rosszul fognak a szalagok össze forrni a lábában. Most viszont megyek mert még a suliba az igazgatónak be kell számolnom Keti állapotáról plusz még össze kell készülödnöm.-fel állt és elkezdte össze szedni a cuccait.
-Jó menj csak nyugodtan és sok szerencsét a randihoz.
-nagyon köszi. Szia.
-Szia de ne feled hogy szerdától tiéd az este.-kuncogtam majd leültem Keti mellé.
4 óra múlva.Meg fogtam a kezét és elkezdtem beszélni hozzá. Bár tudtam hogy nem hallja de elmondtam neki ami a szívemet nyomta.
- Ha tudnád mit érzek szerintem már régen utálnál. De meg fogom érteni hogyha elmondom és megutálsz. Igen én lehetek csak olyan ,hogy az az ember akiben a legjobban megbízok egyik napról a másikra szerelmes leszek belé. De nem tagadom így történt, és nagyon szeretlek. Hiányzik a veled töltött idő, a nevetésed és az ölelésed egy szóval hiányzol és tudom ,hogy nem mentél el és , hogy itt vagy de ez mégis más. Csak itt fekszel és mindenki arra vár ,hogy mikor kelsz föl. És a baleset az én hibám is lehet mert ha elmondtam volna reggel az érzéseimet akkor biztos hogy nem mentél volna csak úgy el egy magad sétálni. Mert akkor biztos , hogy Amandával kibeszélős délutánt tartottatok volna ahol jól kiröhögtettek volna , hogy mégis hogy gondolhattam ezt az egészet. Hogy őszinte legyek utálom magam az egész miatt. Bár tudom , hogy semmi közöm nincs de lehet , hogy megtudtam volna akadályozni.-be könnyezett szemel néztem rá majd folytattam a gondolat menetemet.-Sajnálom hogy így alakult ez az egész , hogy most több hónap kihagyás vár rád pedig u17-es VB lesz a nyáron ahol kiemelt esélyesként indultál volna. 1000% biztos vagyok benne ha egészséges lennél akkor most is gyakorolnál hogy elérd az álmaidat pontosabban nem csak gyakorolnál hanem nálam lennél mivel hét elején meg beszéltük , hogy meg mutatod a táncod. Viszont most az a fontos ,hogy felépülj.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...