😳part 28😳

297 11 3
                                    

Kb. haza se értem és már indultam is a reptére. Lando is jött velem és hoztuk csak is a húgom miatt Candyt. Magán géppel mentünk így nem pesten hanem Bécsben szálltunk le a gépről és úgy mentünk át vonatal Sopronba.

-Szia Keti -ugrott a nyakamba a húgom mikor beléptem az ajtón. Bár nem voltunk most neki nagyon érdekesek mert inkább Candyvel kezdett el játszani.

Lando a húgommal maradt én meg beléptem a nappaliba ahol Totó ült anyával együtt mellettük pedig Alex pontosabban Byealex.

-Sziasztok. -néztem picit meglepődve.

-Szia kis lányom gyere ülj le! -oda húztam egy széket és leültem.

-Alex és Totó mit keres itt? -kérdeztem anyát aki velem szemben ült.

-Mi vagyunk anyukád titkos tesójai- vágta hozzám a tényt Toto viszont ezt magyarul tette amin rohadtul meglepődtem. Nem szóltam semmit csak kimentem a kertbe ahol Landoék játszottak a kis kutyussal. Inkább vissza mentem volna a házba viszont mikor megfordultam Alex állt velem szemben.

-Figyu ne haragudj anyukádra miután 18 évesek lettünk teljesen megszakadt a kapcsolatunk. Néhány napja írt ránk Toto miután találkozott veled ,hogy hozzuk össze megint a családot.

-Amúgy ha már kiderült , hogy rokonok vagyunk akkor annyit elmondok imádom a zenéidet.

-tényleg? Pedig a nagy része +18 -nevetett.

-Jaj ugyan már attól még hogy 16 vagyok sok mindent csináltam.

-Elhiszem ,hogy anyád mellett ittál túl jól ismerem.

-Ja már 2 éve Angliában lakok. Már mint hivatalosan még nem de a gimi miatt koliba vagyok.

-Gondolom ő a barátod. -mutatott Alex Landora aki még mindig a húgommal és Candyvel és Masni játszott. Szerencsére a 2 kutya kijött egymással.

-Igen ő a barátom.

-Hogy ismerkedtek meg? -elmeséltem neki ő pedig ledöbbenten hallgata a végét a story végére angol hercegem is megérkezett.

-Lando beszeretném mutatni Alexot a keresztapámat.

-Nagyon örvendek Lando Norris -kezett fogtak majd Alex vissza ment a húgommal a házba. -Szóval gondolom ezért jöttünk ide.

-Talált de van egy másik keresztapám is őt viszont ismerni fogod. Készen állsz?

-Nem de menjünk. -bele pusztult a hajamba majd meg fogta a kezemet és bementünk a nappaliba ahol Toto még mindig a hugocskájával beszélt akit én személy szerint utálok.

-Szia Lando -köszöntöte Petra Landot

-Sziasztok -köszönt vissza Lando.

-Szia Lando csak nem megint találkozunk. -monda Toto miközben felállt.

-Hát Toto ilyen az élet. Gondolom még mindig bánod , hogy lassú voltál és nem szerzőtetél le.

-Igen még mindig bánom ráadásul olyan drága vagy ,hogy a főnök nem akar egy fiatal pilótáért ennyit fizetni.

-Sziasztok -lépett be Nico azon azon szent ajtón.
-Hát ti? -nézett ránk.

-Anya titkos tesóit ismerem meg éppen.

-Aha értem. Meddig maradtok?

-Holnap szerintem legalábbis remélem.- válaszoltam majd inkább ott hagytam őket és kimentem a kertbe és bekapcsoltam a kedvenc zeném. Annyira imádom ezt a zenét ,hogy nem bírtam ki éneklés nélkül. Szerencsére nem volt senki a közelemben. Nem szeretem mikor hallgatják azt ,hogy ên ,hogy énekelek.

-Wow te ilyen szépen tudsz énekelni?-a szívbajt hozta rám Alex.

-Te mióta állsz itt?-kérdeztem tőle ilyeten.

-pont annyi ideje ,hogy rá jöjjek ,hogy nagyon jól énekelsz.

-Köszönöm.

Este sokat beszélgettünk mint Totoval mint Alexel de inkább az utóbbi emberrel mert Totoval bármikor tudok beszélni. Landoval a szobámban voltunk és filmeztünk miközben beszélgetünk.

-Olyan cuki vagy-bókolt Lando miközben a fejemet a mellkhasára raktam.

-Akkor én mit mondjak. -felkaptam a fejem és őt néztem miközben elvesztem a gyönyörű szemeiben. Annyira elvesztem , hogy csak arra lettem figyelmes mikor Lando puha ajkait éreztem a sajátomon. -Mit szólsz ahhoz hogyha barna hajat szeretnék?

-Nekem mindegy nekem az a lényeg , hogy velem legyél. -mosolygott rám.

-akkor holnaptól újra barna leszek.

-Rendben. -puszilt bele a hajamba. Aw bárcsak mindig ezt csinálná. Én hogy őszinte legyek nem is néztem a filmet sőt azt se tudtam ,hogy mi a címe. Bár szerintem ha Landot megkérdetem volna ő se tudta volna. Ő jól el volt miközben a hajamal játszott engem pedig a különböző gondolatok gyötörtek. Ezt azonban a húgom hangos nevetése törte meg. Azt gondoltam , hogy valamelyik keresztapám van bent. Utána viszont kutya ugatást is lehetett hallani így egyértelművé vált, hogy Alex van a húgommal mert nála van Candy. Toto anyával és Nicoval beszélhetett lent. Engem viszont most csak egy ember érdekelt a házban az pedig az angol hercegem volt akivel mindketten rohadt fáradtak voltunk így mikor befejeződött a film amit amúgy nem is néztünk egyből elaludtunk.

Másnap reggel mentem Zsófi anyukájához mivel ő az én fodrászom. 2 év szőkés barna néha már szőke haj után megint vissza tér a régi hajam. Mikor végeztem a fodrásznál akkor haza mentem ahol mindenki megdícsérte a hajamat.Megebédeltünk és indultunk haza.

Instagram

Liked by:@landonorris @B

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by:@landonorris @B.zsofika,@victoriaverstappen
@lewishamilton and 5176 people

@K_.Keti:Sokan nem tudják de nekem ilyen az igazi hajam és most 2 év után megint vissza tértem rá és egyszerűen imádom 😍💇

Comment:
@landonorris:megölsz te lány🥺❤️
↪️@K_.Keti: Mivel bby😘😭
↪️@landonorris:olyan cuki és sexy vagy🥺😍🥵
↪️@K_.Keti:Szeretlek❤️

@carlsosainz55:eres hermoso❤️🥵
↪️@K_.Keti:Gracias❤️
↪️@danielricciardo:Na valaki elmagyarázná ,hogy mit írtatok ide😅😂
↪️@carlsosainz55:létezik Google fordító🤪
↪️@danielricciardo:Igazad van Carl megyek is drága Google fordítómhoz😅

@lewishamilton:Na kb. ilyen hosszú hajat akarok😍
↪️@K_.Keti:Azt 20 év lenne be foni így is havonta több órát igénybe vesz🤪🤔
↪️@lewishamilton:igaz💇


Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now