⛱️Part 9⛱️

514 15 0
                                    

Kedves naplóm!- vagy valami ilyet szoktak mindig írni...
Mivel ez az utolsó vakációm itt Magyarország-on ezért hogy megmaradjon minden emlék leírok minden fontos dolgot.

Először is ott kezdem hogy Kovács Katrin vagyok. 14 éves. Most végeztem el a 8. osztályt. Nagyon nehéz volt mert hétvégéim  nagy részében külföldön voltam. Végül az iskolában 4,3 átlaggal zártam ami nem is olyan rossz.
Most viszont a nyárral foglalkozunk ne pedig a sulival.

Nyáron a legtöbb időt a barátaimmal és a családommal fogom tölteni.

06.20


Ma a barátaimmal Balatonra megyünk és ott leszünk 5 napot. Reggel korán keltünk  és kimentünk a vonat állomásra. Első nap nem volt a legjobb idő mert eset az eső ezért csak elmentünk vásárolni és bent voltunk a házunkba. Filmet néztünk és közben fagyiztunk. Este felé mikor már nem esett az eső kimentünk megnézni a nap lementét. (nagyon szép volt.) Este sokáig fent voltunk és horror filmet néztünk.

06.21
Ma nagyon jó idő volt ezért miután meg reggeliztünk béreltünk egy hajót és kimentünk a nyílt vízre. Egész nap kint voltunk.
zenét hallgatunk, fürödtünk, napoztunk, hülyéskedtünk, én persze minden este naplót írok és hogy őszinte legyek nagyon megtetszett ezért mostantól a gimibe is mindig leírom a fontosabb dolgokat.

06.22-24
Egész nap a parton voltunk és ezt szó szerint értem mivel este 11 lehetet mikor „haza" mentünk. Végül is nagyon élveztem a napot és persze a móka se maradhatott ki a napból mivel a fiúk úgy kellettek minket hogy a jég hideg vizet a nyakunkba öntötték. Instán pedig folyamatosan mennek ki a posztok és a gázabbnál gázabb storyk.

06.25
Sajnos ma nem nagyon mentünk ki a partra mivel rossz idő volt és hát persze takarítani is kellett mivel ma mentünk haza.

07.16
Ma érkeztünk  anyájékkal Hawaii-ra és 2 hétig itt leszünk hogy őszinte legyek szerintem egész végig csak napozni és fürdeni fogok.

08.16
az elmúlt egy hónapban otthon voltam edzésekre jártam és persze a barátaimmal voltam.
És ilyenkor jöttem rá hogy nekem mennyit is jelent ez a város családom a barátaim az életem itt van ha szomorú ha boldog voltam én mindig itt voltam,
ezért  nagyon fog hiányozni minden. Ma elkezdtem pakolni és elmentem fodrászomhoz befestetem a hajam végét szőkére így szőkés barna lettem. Este pedig szokásosan a barátaimmal voltam este pedig Patriknál aludtam.

08.19
Fhuu... hol is kezdjem a mai napot. Egy borzalom volt. Egyre idegesebb vagyok mivel 2 nap múlva utazok ki Angliában. Már nagyon izgulok. Persze ameddig nem kezdődik a suli addig van időm körbe nézni a szüleimmel kipróbálni a környék legfinomabb kávéját meg ilyenek. Este Patrikkal találkoztam aminek az elején örültem de nem lett a vége annyira jó mivel szakítottunk viszont maradtunk barátok aminek nagyon örültem.

08.20
Ma este kimentem megnézni a többiekkel a tűzijátékot. Nagyon szép volt.
Mielőtt haza indultunk volna mindenkitől elköszöntem mivel másnap reggel egyből megyünk fel Budapestre.

08.21
Alig tudtam aludni. Eléggé szar érzés volt ott hagyni mindent de megéri az álmaim megvalósítása miadt. A repülő téren sokat kellett várni a repülőre mert késett. De legalább kényelmes volt az út. Mikor oda értünk taxival mentünk a szállásra ami kb. 1 km volt a sulitól. Délután be kellett mennem a suliba hogy megkapjam a koli szobám kulcsát és nagyon rendesek voltak mivel 2 magyar lánnyal leszünk szoba társak. Délután mikor elmentem megnézni a szobát akkor ők már ott voltak.

-Sziasztok ! -mondtam nekik vidáman.

-Szia! -monda egyszerre a kettő lány.

-Az én nevem Amanda ő pedig Kitti!

-Én Katrin vagyok de nyugodtan szólítsatok Ketinek.

-rendem. Te most kezdsz itt?

-igen most leszek 9.-es ti?

-én 10.-es leszek -mondta Amanda aki már most nagyon szimpi volt  persze Kitti is nagyon szimpatikus és aranyos lány.

-És te Kitti?

-Én 11-es leszek. Te mit sportolsz? Én focizok. Amanda pedig lovagol azon belül is díjugró

-Én táncolok. Gondolom ti eddig is kollégiumban voltatok.

-Igen mi eddig is itt voltunk. Most viszont mennem kell foci edzésre sziasztok!

-Szia-mondtuk egyszerre Amandával

Leültem az ágyamra majd elkezdtem pakolni közben beszélgettünk. Hamar eltel az idő.
Este felé át mentem anyáékhoz  akik  másnap haza is mentek.
Este pedig a lányok megmutatták a környéket. A kollégiumot és a gimit is.

08.23
Első edzésem az új edzőmmel nagyon izgultam de nagyon jól sikerült.
Este pedig buliztunk mert akkor lett Kitti 17 éves. Innen is Boldog Születésnapot .

Az elkövetkező 1 hétben a szokásos dolgokat csináltam edzésre jártam este pedig a városban mászkáltunk. A lányok ez alatt az egy hét alatt bemutatták egész London-t. Nagyon szép város és én eltudnám képzeli itt az életemet...


Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now