🇲🇨part 25🇲🇨

331 12 2
                                    

~2017.05.12 csütörtök~
\MONACOI NAGYDÍJ\

Reggel kopogásra kelltünk mivel rajtam több ruha volt én nyitottam ajtót. Csak nem George állt ott.

-Jó reggelt.-köszöntött engem

-Jó reggelt neked is mit szeretnél?

-Csak annyit akartam,hogy gyertek reggelizni van 10 percetek. -és azzal elment. Gyorsan vissza mentem Landohoz és sietni kezdtünk. 5 perc múlva lent is voltunk az ebédlőben egy gyors reggeli után mentünk is pályára.

Az F2-eknek ma van az 1.és a 2.szabadedzése így egész nap a Carlin garázsban ülhetek de nem zavart. Szeretem a kocsikat és a mérnöki részhez is értek bár soha nem dolgoznék F1-ben vagy más autó sportban de apukám kis koromban megmutatott mindent azóta meg követem a teknológiát.

Délelőtt volt az 1. szabad edzés. Landonak nem ment valami jól.12.-dik lett. Elmentünk ebédelni és közben beszélgettünk.

-L.! Mi a baj?- kérdeztem aggódva tőle.

-Semmi baj nincs csak most nem ment nagyon jól.

-bby engem nem tudsz átverni.Mi a baj?-fogtam meg bíztatás képen a kezét hátha elmondja.

-Utálom ezt a pályát. Szűk és vakon megyünk bele minden kanyarban. Nem gyors és nincs tele egyenesekel.

-Aha. Na figyu ha ennyire rosszul mész akkor azt mások is látják , hogy valami baj van. A 2. szabad edzésen felejdsd el , hogy utálod ezt a pályát elemezd ki az adatokat és csináld máshogy a pályát. -tanácsokat megfogadta segítettem picit neki majd délután jött az újabb megpróbáltatás. Mostmár sokkal jobban ment neki. Most ő nyerte a szabad edzést. Elment sajtózni és  vissza jössz a garázsban ahol őt vártam. Egyből oda jött hozzám.

-Köszön édesem -oda jött hozzám és megölellt.

-jaj ugyan már. Te ennél ezerszer többet segítesz nekem. Most viszont menny öltöz át és menjünk el valahova a srácokkal. -engedtem el ő viszont megfogta a kezem és magával rángatott az öltözőjébe. Be mentünk át öltözött és már mentünk is vissza a szállodába.

-A srácokkal este fele megyünk el hajókázni.-informált engem Lando.

-Addig még van 2 óra-néztem rá unotan mivel nem volt semmi ötletem ,hogy mit csináljunk.

-Gyere menjünk le fagyizni Charles azt mondta , hogy Monte Carlo legjobb fagyizója van itt a sarkon.

-Oksi de ha nem így lesz akkor este kint alszunk egy hajón.-fenyegetem meg , de tudom jól ha nyerek akkor se fogja megcsinálni.

-akkor elmegyünk 5 fagyizóba és mindenhol csokisat kérünk és meglátjuk ,hogy kinek lesz igaza. Ha nekem lesz igazam akkor holnap te is rádió vonalba leszel velem az időmérőn.-megállapodtunk egyre jobban reméltem , hogy Charlesnak rossz az izlelőbimbója és valami borzalmas lesz a sarki fagyi.

Lementünk a fagyizóba és vettünk 1 gombóc fagyit. Sajnos rohadt finom volt. Inkább nem is mentünk el több fagyizóba elismertem a vereségem és vettünk még fagyit.
Lando felhívta a mérnökeit akik sajnos megengedték,hogy én is ott legyek a pit-wallon sőt még versenyre is megbeszélte Lando. Mikor le tette a telefon én ezt számon is kértem rajta.

-Lando úgy volt ,hogy csak időmérőre ülök fel a pit wall-ra.

-Tudom de te akkora motíváció vagy nekem mint más senki.

Vissza mentünk a szállásra és ott töltöttük egy kis időt. Mint a jó magyar kártyáztunk megtanítotam neki néhány kártya játékot. Elütötük a délutánt szóval már indultunk is a kikötőbe.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now