2017.08.07. Péntek
Hungaroring...Végre vége a rehabilitációnak azt hittem már ,hogy sose lesz vége. Még mindig gyászolom a világ bajnokságot ami éppen ebben a pillanatban is megy Párizsban. Anyám íránt érzett érzéseim is reménytelené váltak az elmúlt időben próbáltam mindent megoldani de kisebb nagyobb sikerrel. Inkább sikertelen próbálkozásaim voltak de adtól függetlenül boldog vagyok a mostani életemmel. Most indulok Magyarországra reménykedve , hogy hátha elérem még az időmérő edzést. Igaz Lando úgy tudja ,hogy csak este fele jövök de szerintem egyértelmű ,hogy mi csajok mindig azon vagyunk ,hogy a szereteinket valahogy meglepjük. Szóval Floval megbeszélve meglepjük. Flo már régen ott van mivel ő kisérte el Landot az ezen a héten lévő versenyre. Már alig várom , hogy találkozak vele. 2 hete láttam utoljára élőben a bolond fejét. Igaz mindennap beszélgetünk meg ilyenek de ,hogy őszinte legyek az más mikor élőben beszélgetünk. Hiányzik már az ölelése a csókja egyszóval mindene.
Mikor felszálltam a repülőre olyan volt mintha más világba kerülnék. Az a érzés , hogy mikor leszállok már ott fog rám várni Alex a kis húgommal (akit sikerült rá vennem arra ,hogy eljöjjön) teljesen átalakítja a gondolataimat. Csak erre tudok napok óta gondolni na meg persze a táncra. Sok gondolat szállingózik most a fejembe de leginkább csak a szereteimre tudok gondolni.Egyre több idő telt el a repülő útból. Lassan leszáltunk és akkor éreztem ,hogy végre tényleg itthon vagyok. Ahogy kiléptem a repülőből egyből bele szívtam a levegőbe. Igaz ezt a jelenet sor a fejembe jobban nézett ki mert azt hittem ha ezt megteszem nem a tömény benzin és gázolaj szagot fogom érezni. Mondjuk mit vártam egy repülő téren vagyok nem pedig a Balaton északi partján. Bár szívesebben lennék jelenleg ott mint egy nagydíjon de nem érdekel most beérem a nagydíjjal is. Felszedtem a csomagaimat és már mentem is a váró felé ahol már messziről kifigyeltem a tesómat a keresztapámmal. Amikor ő is észre vett engem elkezdett futni felém.
-Szia Keti -ugrott rám.
-Jézusom Noémi hány kiló vagy? Mindjárt leszakad a derakam.
-Csak 35kg vagyok. -szállt le rólam.
-Szia Keti. -jött hozzánk oda Alex is.
-Hello.
-Na csajok mehetünk?
-Várj még kell egy gyors telefont ejtenem. -Vettem elő a telefonomat és Flo számát kezdtem tárcsázni.
____________________________
-hello csajszi azt hittem már sosem hívsz.
-Most szálltam le a repülőről. Szóval meg vannak a jegyek amiket mondtam?
-Igen meg vannak.
-Mikor kezdődik a szabad edzés?
-45 perc múlva vége.
-Hogy mi?
-Igen szóval siesetek.
-Ugye a terv az meg van.
-Meg csak ha valami közbe jön akkor annyi.
-Szólj Tomnak akkor nem lesz semmi baj és sikerülni fog.
-Oksa de ti meg siesetek.
_________________________-Mehetünk. -mondtam és indultunk el a kocsi felé. -vezethetek?
-Na tudod mikor. -ült be a vezető helyre Alex.
-Stip Stop én ülök elől. -ült oda a húgom.
-Noncsi jogilag még nem ülhetsz előre szóval tünés hátra. -rángatam ki a helyemről.
-Jó akkor ülök hátra. -durcizott be.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...