🥺part 43🥺

316 14 0
                                    

2019. 06. 27.

-Csá haver. -nyitotta ki Lando az ajtót ami előtt Max állt.

-Hello Norris. -veregette meg a vállát. -Szia Keti. -ölelt meg engem is.

-Szia. -viszonzom tettét.

-Hogy vagytok a kicsivel?

-Hát fájás, rosszul lét és szédülések. Amúgy jól van szerintem.

-Örülök nektek. -mosolygott ránk.

A fiúk leültek Fifázni én meg felmentem pihenni. Holnap szerda utána meg csütörtök ami azt jelenti hogy média nap. Még holnap beakarjuk jelenteni az útódot hogy utána ne egy full random fotós rakja ki az első képet erről. Az előző futamot ahol Kanadába kellett utazni inkább kihagytam így már közel egy hónapja nem voltam futamon. Ezért van az hogy az újság írók még sejteni sem sejtik. És hogy miért pont holnap akarjuk bejelenteni? Hát azért mert holnap derül ki hogy fiú vagy lány babánk lesz.

Miután felkeltem az alvásból Max már régen haza ment Lando pedig valami filmet nézett.

-Hogy aludtál? -kérdezte miután leültem mellé.

-Borzalmasan. Aludtam kb. 5 percet a többi időben csak gondolkodtam és forgolódtam.

-Még mindig nem tudsz nélkülem aludni.

-Ez nem igaz. Egyszerűen csak aggódom hogy mi lesz ha megtudja mindenki.

-Tudom csak vicceltem.

-Te nem aggósz?

-De egy picit. De inkább téged féltelek. Egyre jobban szenvedsz vele.

-Csak néha fáj a hátam de ez teljesen normális.

-Meg olyan hangulat ingadozásod van mint ide a Mars. Minden reggel minimum egy óráig szarul vagy. Egyre fáradtabb vagy és még sorolhatnám.

-Lando már 4 hónapos vagyok. Ez ilyenkor már teljesen normális. Ne aggódj értem.

-hogy ne féltenélek mikor te vagy az életem és a kis babánkat a szíved alatt hordod.

-Ameddig veled vagyok addig tutti biztonságban vagyok.

Másnap reggel korán keltünk és mentünk az orvoshoz. Mivel nem késtünk ezért a folyosón vártunk. Én igazából tök nyugodt voltam Lando viszont. Á inkább hadjuk mit csinált.

-Nyugi már. -fogtam meg a kezét mire csak némán leült mellém.

-Te lányt vagy fiút szeretnél? -kérdezte egy kis idő után.

-Egy kislánynak nagyon örülnék de egy fiú sem lenne rossz.

-Szóval te is kis hercegnőt akarsz. -nyomott egy puszit a homlokomra.
Hosszú percek után behívtak minket és megvizsgáltak.

-Szeretnék megtudni a baba nemét? -kédezte az orvos mire nagyjából egyszerre vágtuk rá az igent. -Gratulálok kislány. -mondta boldogan az orvos de szerintem ezerszer boldogabban öleltük meg egymást.

A fontosabb papírokat megkapva már mentünk is ki az orvosi rendelőből. Azért nem álltuk meg ,hogy ne hívjuk fel a szüleimet. A húgom és Nico úgy is kijönnek erre a hétvégére Angliába és a húgom itt is lesz velünk egy jó darabig. 

-Szia anya. -mondtam miután végre felvette.

-Szia. Na mi volt az orvosnál?

-Igazából nagyon semmi csak kiderült hogy kislány.

-Hát azért az több mint a semmi. -nevetett de közben azért lehetett hallani hogy sír.

-Te sírsz? -kérdeztem nevetve mire Lando is nevetni kezdett hiába nem volt kihangosítva a telefon.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now