🥀part 14🥀

547 13 0
                                    

"Bárcsak velem történt volna ez az egész"

Péntek reggel...

Igen tegnap este nem volt zökkenőmentes. Landoval és Amandaval elmentünk egy házi buliba ahol Lando barátaival együtt buliztunk. Én már mindenkit jól ismertem viszont Amanda még nem.
(Lando barátai: George, Alex,Daniel,Max, Charles, Pierre,) Lando barátai már fönntebbi kategoriákban versenyeztek. Így csak néha találkoztak. Hajnali 3-4fele mindenki ment haza felé így mi is így tettünk. Amandát még sose láttam ilyen boldognak nem tudom mi történhetett vele.

-Miért vagy ilyen boldog?-kérdeztem tőle egy mosoly kíséretében.

-Na szóval egész este Max-el beszélgetem és addig beszélgetünk hogy elkezdtünk egymás iránt érzéseket érezni. Ezért elhívott egy randira. Én meg igent mondtam neki. Majd mikor elmentünk egy puszit adott a homlokomra.

-Na eddig tartott a szingliként fogok meghalni kifejezésed-elkezdtem nevetni erre ő fejbe vágott.

-Na azért még nem biztos hogy nem szingliként fogok meghalni-mind ketten mar sírtunk a röhögéstől de valahogy haza jutottunk.

Ma mint eddig mindig ezzen a héten kimentem a lovardába. Megint Landoval voltunk kettesben ameddig a lányok gyakoroltak. Most mondjuk rendes volt mert hozott kávét ami azért 2-3 óra alvás után elég jól esett.
Sokat beszélgettünk elmondtam Amanda szerelmi állapotát meg ilyeneket. Sokat nevetünk mikor egyszer csak megcsörrent a telefonom. Húgom volt az.

-Szia. Csak azért hívtalak hogy tud hogy nagyon hiányzol ja és szerintem Lando szerelmes beléd

-jajj hugi nekem is nagyon hiányzol. És szerintem Lando nem szerelmes belém mivel tegnap óta van barátnője. És amúgy most éppen kint vagyunk a lovardanál mert a lányok edzenek ő meg itt ül mellettem.

 -Üzenem nekik hogy szeretem őket is. Amúgy meg most mennem kell mert órám lesz. Szia

-oksi át adom neki. Neked jó tanulást. Szia Hugi

Letetük a telefont majd folytattuk a beszélgetést.

Mikor haza mentünk én nem nagyon akartam semmit csinálni mert fáradt voltam viszont valamelyikünknek főznie kéne ezért sorsoltuk hogy ki főz.
Persze mert még a szerencse is mellettem áll én vesztetem ezért én főztem. Amanda addig ott ült a konyhába és beszélgetünk. De észre vettem hogy valakivel írogat.

-Csak nem a holland hercegeddel irogatsz?

-Igen vele írogatok éppen most megy vissza Monacoba mivel ott vett magának házat. És mi van a te lovagodal?

-Landoval?

-igen

-tegnap óta van barátnője.

-ó eddig azt hittem hogy fullra beléd van zúgva.

-én is azt hittem -elkezdtünk mind ketten nevetni.

Majd megebédeltünk én úgy döntöttem hogy lemegyek sétálni. Így is tettem viszont Amanda is jönni akart de én egyedül akartam lenni ezért mondtam hogy ne jöjjön velem. Gyorsan elindultam lementem az utcára és mikor át akartam menni az úton...

AMANDA SZEMSZÖGÉBŐL
__________________________________

Láttam Ketin hogy eléggé fáradt mint testileg mint lelkileg ezért miután kilépett az ajtón én is mentem gyorsan utána. Persze úgy hogy ne vegyen észre.
Még nem is léptem ki a gimiből de mar hallottam egy csattanást. Mikor kiértem láttam ott feküdni az út testen. Teljesen ledöbbentem. Hívtam azonnal a mentőket és oda rohantam hozzá. Tiszta vér volt. Mikor megjöttek a mentők stabilizálták az állapotát.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now