👥part 6👥

655 17 0
                                    

2013 .06 .29

Az elmúlt egy két évben sok minden nem változott, viszont ezen a napon akár az egész életem is múlhat így nem csoda ha  az elkövetkező 1 hétben nem tudok másra gondolni.

-Mivel egy hét múlva lesz az országos bajnokság amire már 1 éve eddzel ezt nem szúrhatod el! -rakta rám anyukám a nyomást. 

-folytatni akarod a streszelésem vagy bekussolsz és inkább hagyod hagy gyakoroljak egész nap ? kérdeztem elég idegesen. 

-Jó menjél gyakorolj de arra ne számíts hogy tapsolni fogok ha normálisan tartod a lábad.

-Hidd el , hogy nem is várom el tőled hogy ezt ted mivel soha nem voltál itt mikor nehéz volt . Mindig csak a kis férjeddel voltál elfoglalva rám 1 percig nem figyeltél  amióta vele vagy . És az a legszomorúbb hogy se rám se a húgomra nem vigyáztál. Tisztán emlékszem mikor te jöttél haza a bulikból és olyan részeg voltál hogy azt se tudtad hogy , hogy hívnak én vittelek fel és én vigyáztam rád egész éjjel nem aludtam és másnap reggel úgy mentem suliba hogy féltem nehogy kiderüljön ez az egész amit művelsz. Tudod mit nem is kellesz a versenyre. 

Ezek elég kemény szavak voltak tőlem de az anyjukám 100% megérdemelte. Nem is mnetem már azon a napon haza. 

Csak a barátaimmal voltam. Mivel nyár volt ezért a közeli parkba mentünk.

-Sziasztok tudom hogy az elmúlt időkben nem foglalkoztam annyit veletek de tudjátok hogy most lesz az országos amin az egész életem múlik és mivel a világon ti vagytok nekem a legfontosabb személyek ezért szeretném ha velem jönnétek. -daráltam le nekik gyorsan amit szerettem volna. 

-Nem anyukád megy veled?- kérdezte Bence egy picit furán nézve.

-Nem sajnos mint mindig most se számíthatokrá ráadásul össze is vesztem vele így az is kérdéses hogy az elkövetkező 5 napban aludhatok e otthon.

- Nálam nyugodtan aludhatsz. -mondta Barni majd megölelt. Az elmúlt két évben eléggé szoros lett a kapcsolatunk mint barátok. 

Este felé már Barni pulcsijában ülve beszélgettem a többiekkel. Szeretek velük lenni és ez teljesen meg tud ilyenkor nyugtatni.

Elindult mindenki haza fele. Barni már szólt előre anyukájának hogy náluk alszok.

-Szia Eszti hogy vagy? -kérdeztem tőle mikor beértünk a házba. 

- Szia én nagyon jól vagyok viszont az csiripelték a madarak , te nem vagy jól.

-Hát annak a kis madárnak igaza volt nem vagyok a legjobb . -néztem a legjobb fiú barátomra aki csak nevetve eljátszotta ,hogy nem tudja miről van szó. 

-Sajnálom ami megint történt viszont nekem mennem kell dolgozni szóval tiétek a ház csak annyit kérek ne gyújtsátok fel.

-Nyugi anya nem fogjuk- válaszolt Barni.

-Csak én láttom úgy vagy anyukád tényleg fiatalodott ... -néztem hátra.

-Szerintem csak te látod úgy -mondta mosolyogva a srác.

-Nézünk valami filmet? kérdeztem meg tőle. Szokásos esti programunkká vált az évek alatt. 

-Ja nézünk valamit és addig hozok popcorn és takarót.

-Mit nézünk ? ordítottam fel az emeletre. 

- Te választasz.

- nagyon köszi de megszívtad mert tudod hogy én a romantikus filmeket szeretem te  pedig azokat utálod. Barni csak szenvedő fejjel lejött a lépcsőn és úgy nézett a lányra. -Melyik legyen a Fogadom vagy a Téged akarlak?

- a  Fogadom az jó és szeretem is. -válaszolta.

- Várj van alkonyat is .

-akkor az az nagyon aranyos.

-Te biztos az az ember vagy akit 9 éve ismerek? Még életemben nem hallottam tőled olyat hogy aranyos egy romantikus film.

-Az alkonyatot kivételesen szeretem

Leültünk egymás mellé a kanapéra majd a fiú megfogta a kezem . Őszintén nem zavart mert azt hittem, hogy csak úgy barátságból csinálj. Egy idő után viszont észre vettem, hogy ez nem csak baráti de nem akartam semmit csinálni mert nem akartam megint össze törni a szívét. Ezért inkább csak hagytam. Miközben telt az idő egyre fáradtba lettem ezért lassan elaludtam .

Így teltek a napok amikor viszont eljött a verseny előtti nap amikor is felkellett menni Budapestre. Az edzőm foglalt mindenkinek egy külön szobát. Én már korán elmentem aludni. Másnap pedig mindenkit én kelltettem. Fontos volt számomra ez a nap, ez a bajnokság.

És hogy miért is volt fontos a bajnokság? Mert több különböző külföldi gimnázium vezetői, edzői voltak a helyszínen.

Nagyon izgultam. Mivel az előző évben csak harmadik voltam és semelyik gimnázium nem figyelt fel rám. Pedig edzőm szerint nagy tehetség voltam már akkor is.

-És a következő Kovács Katrin Sopronból. -Szólalt meg a hangos bemondó .
A többiek sikoltoztak , szurkoltak , ordibáltak, mindent csináltak ami hangos volt és motiváló számomra. A tánc végén nem voltam abba biztos , hogy megtudtam 100%-ra csinálni a gyakorlatot. Ez miatt mérges is voltam magamra.
A többiek gratuláltak  mivel ők azt érezték hogy meg van..

-Jézusom milyen jó pont szám.
38.5p a maximális 40p-ból és ezzel Kovács Katrin az országos bajnok.
Gratulálunk.
 Nem hittem a fülemnek. Többiek boldogan ugráltak körülöttem. Lányok ölelgettek. De úgy igazán akkor vált valóságá az egész mikor  megkaptam a díjakat.

A haza fele út nagyon boldogan telt.
Hogy megünnepeljük a sikert át mentünk Zsombihoz és ott „buliztak"



Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now