Szerda reggel...
Reggel öt óra. A mondhatni már utálatos csengő hangjára kelltem. Lando békésen aludt tovább ami a mai napig nem értek ,hogy ,hogy tud mindig de tényleg mindig ilyen nyugodtan aludni. Esküszöm keresztbe lenyeletem azzal az emberrel a telefont aki reggel 5-kor keres. Lando karjai közül kihámoztam magam és a nagyjából már 3. alkalommal hívó ember szerintem legnagyobb örömére ránéztem a telefonomra. Kinyírom a Spanyolt annyi szent de hát mivel gondoltam ,hogy nem vénetlenül hív 5óra 11perckor ezért vissza hívtam.
Tipikusan nem vette fel a telefont így inkább hagytam az egészet majd vissza hív ha akar alapon. Nem menten vissza Landohoz nem tudtam volna vissza aludni ezért inkább lementem a konyhába. Ott elő vettem egy poharat és megtöltöttem vízzel majd a médiát kezdtem nézni. Néha csinálok ilyet de nem nagyon akartam felmenni semmilyen platformra mert tuti , hogy az lesz ,hogy egy nem kívánatos személy rám ír. Meg amúgy sincs nagyon kedvem és lelki erőm se a Carlosos űgy után beszélgetni. Esküszöm , hogy ha ma megláttom a Spanyolt nem picit fogom leszídni ,hogy mégis mi a faszért hív fel reggel 5kor. A médiát olvasva egyre hülyébb és hülyébb cikek jőttek velem szembe azonban ez sem tartott sokáig mert Carlos hívott.-Nagyon szépen köszönöm ,hogy lett egy élő ébresztóórám. Bár ha bele gondolok nem fog sokáig élni. -köszöntötem a Spanyolt mielőtt bármit mondhatott volna. -Mégis miért hívsz reggel 5-kor? Ha nincs egy normális indokod akkor neked annyi és kalap után most telefont is fogsz enni. -ő csak nevetett a vonal másik végén de én ebbe semmi nevetségeset nem találtam.
-Neked is jó reggelt. Hát szerintem ki fogsz nyírni ha megtudod hogy miért hívtalak.
-Na nyögd ki.
-Mivel drága Pierrel a sulidnál szálltunk meg pontosabban a sulidtól 2kmre vagyunk ezért gondoltam ,hogy tudsz egy itt a környéken egy jó kávézót.
-Kinyirlak mind kettőtöket de amúgy a sulim utcájába a sarkon van egy kávézó. Morning Chill a neve. 6-kor nyit. De amúgy áruld már el nekem ,hogy miért kelltél fel 5kor.
-Hát ezt Pierretől kérdezd. -szinte éreztem ,hogy egy huncot mosolyt vett a Francia felé aki mint kiderült ébren van. -Várj kihangosítalak.
-Szóval édes drága kicsi szívem azt mond már meg ,hogy egyáltalán miért kelltetek fel reggel 5-kor?
-Keti szívem te azt nem fogod érteni. -kezdett nevetni.
-Na mondjad. -győzködtem.
-Szóval a sulidban van egy csaj és általában reggel 5-kor szokott erre felé futni és gondoltam hátha találkozom vele.
-Mi a neve?
-Caterina.
-Ismerem Amanda osztály társa de majd őt kérdezd ne engem.
-Uh nagyon kőszi ja és bocsi ,hogy felkeltettünk titeket.
-Csak engem Lando olyan békésen alszik mintha nem mellette csöngöt volna full hangerőn a telefon.
-Majd hozzunk neked kávét. -szólt bele Carlos.
-Karamelásat ha lehet. Köszke. Na vissza megyek hátha tudok még picit aludni.
-Jó éjszakát.-mondták egyszere nevetve majd rám rajták a telefont.
Egy nagyásítás kíséretében mentem vissza a szobába ahol Lando még mindig ugyan olyan békésen aludta az igazak álmát mint mikor kb. fél órája kimentem. Át mászva rajta vissza feküdtem aludni. Már pont aludtam volna el mikor megszólalt az a átkozott ébresztő szóval újból felkeltem csak most Landot is felkeltem.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...