"egy tévedés néha jobban fáj ,mint a hazugság"
Másnap reggel arra keltem , hogy Lando játszik a hajammal. Nagyon aranyos volt így ezért úgy csináltam mint aki alszik. Viszont ezt hamar észre vette Lando. Sajnos túl jól ismer.
-Jó reggel- nézett rám azzal a gyönyörű szemével.
-Jó reggelt L. -mondtam rohadt fáradtan.
-fázok-panaszkodtam hátha valami cukit csinál .
Először becsukta az ablakot , majd oda bújt hozzám és megölelt. Szívem szerintem ennél hevesebben már nem is doboghatott volna. Imádtam vele lenni és imádtam azt is amikor hozzám ért vagy csak valami aranyosat mond. Annyira sajnálom ,hogy nem éreztem érzelmeket miközben kómában voltam mert Amanda szerint végig a kezemet fogta. És azt is mondta hogy szerelmes belém. Persze az utóbbit csak Amanda hiszi mert neki van barátnője.-Amúgy mi van a barátnőddel?-kérdeztem tőle mert furának tartottam hogy már vagy 2napja van itt folyamatosan de nem írt és nem is hívta.
-Pénteken szakítottunk mivel ő csak féltékenyé akart tenni egy srácot ami sikerült. De a legjobb hogy ő annyira elhitette velem hogy szerelmes belém és hogy komoly kapcsolatot akar de nem így lett.-jobban magamhoz szorítottam és nem is akartam elengedni annyira aranyos volt ahogy bele fúrhattam magam a vállába és az a finom illatát magamba szívhatam. Hosszú percek után szétváltunk de akkor is csak azért mert hozni akart kávét nekem. Én persze elfogadtam a kedves gesztus. 10 perc múlva az ajtó nyitódott ő volt az és egy kávét fogott a kezében és egyből ide hozta hozzám.
-Köszi L. isten vagy -mosolyogtam majd oda adta a kávét.
-szívesen máskor is -majd rám kacsintott én gyorsan elkezdtem inni a kávét , hogy ne látszódjon rajtam , hogy mennyire elolvadtam tőle.
-na és izgulsz a műtét miatt?-kérdezte tőlem bár mindketten tudtuk a választ.
-igen nagyon izgulok. Még sose volt műtétem. Egyszer eltörtem a karom de azon kívül nem nagyon voltam kiskoromban kórházban.
-Mázlista nekem a versenyzés miatt ha már kicsúszok akkor is kötelező bevinni egy teljes átvizsgálásra . Meg a balesetem után többször is voltam kórházban. Meg általában a húgom se szokta megúszni az edzéseket így már tapasztalatom van , hogy kell kórházban aludni- fel nevetünk . Ha Flo hallotta volna ezeket után tutti egy testvéri verekedés tört volna ki.
Este felé volt már elbeszélgettük Landoval a napot. Egyszer csak az orvos jött be. És oda adta az altató gyógyszer majd kiment.
-L. egy dolgot megígérsz.
-Keti neked bármit megígérek -mosolygot rám miközben én bevettem az altató bogyókat.
- kérlek itt maradsz velem?
-ez nem kérdés alapból itt maradtam volna.-mosolygott és ezzel próbált boldogítani és elfejtettni hogy műtétem lesz amitől nagyon félek. Sőt inkább rettegek de túl kell esni rajta mivel nagyon fájt.
Egyre fáradtam voltam és végül lehunytam a szemem . De még szerencsére éreztem mikor Lando megpuszilt. Gyomromban pillangók szálltak volna de mielőtt megtörtént volna elaludtam . Majd betoltak a műtőbe és elkezdték a beavatkozás. Hajnali 1 körül toltak ki de csak reggel keltem fel.Szerda reggel...
Lando mellettem lévő széken ült és nézett engem. Megfordultam és köszöntem neki.
-Jó reggelt Lando Hogy aludtál?
-jó reggelt neked is. Hogy őszinte legyek nem nagyon tudtam aludni. Neked hogy van a lábad?
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...