😳part31😳

270 12 4
                                    

/2017/06/20/kedd/kora este/

Nem kellett sokat várni a kóbor lányra. Egy Merciből kiszállva egyre közelebb jött hozzánk. Mi nem hittünk a szemünknek. Azt hittem rosszul látok mikor a mellette lévő fiút megláttam.

-George te mi a szent szart keresel itt? -nézett Lando Georgera aki Flo kezét fogta. -Ti most komolyan?- a kettő brit nem szólt semmit Lando kérdésére. Kínos csend alakult ki. -Meígérted ,hogy nem jössz össze a húgommal! -Floék elmentek mivel idő volt és még sehogy nem álltak a lovakkal így hàrman maradtunk.

-Sajnálom, de szeretem a húgodat és nem tudok neki ellenállni.

-Jegyezd meg hogy rohadt nagy paraszt vagy. -folytaták a szócsatát. Én nem tudom ,hogy miért de egyre sápadtab voltam. Lassan már egy fehér falal versenyeztem mikor a két fiú észre vette ,hogy nem vagyok jól.

-Mi a baj?-nézett rám aggódó tekintettel Lando.

-Nem érzem jól magam.

-azt észre vettük. -lépet hozzám közelebb most már George.

-Gyere haza viszlek. -Lando megfogta a kezem de az utána lévő dolgokra nem nagyon emlékszem.

-Keti. Keti. -hallgatam Lando szavait.

-Mi történt? -kérdeztem tőlük.

-Elájultál. Nagyjából fél perce történt. -segített fel a földről Lando.

-Keti menj el orvoshoz! -mondta George egy szigorú tekintett kiséretében.

-Nem kell biztos csak napszúrást kaptam.

-Keti ez nem játék. -mondta most már Lando is.

-Majd holnap elmegyek. Most viszont menjünk nézni a lányokat. Végülis ezért jöttünk nem?

-Jó menjünk. -mondta George. Elindultam picit szédelegve de sikerült bemeni biztonságban. Nem tudom de egyre jobban azt hiszem ,hogy terhes vagyok. Már mint késik meg most rosszul is lettem és kb. a pizzától is rosszul lettem. Végig néztünk a lányokat majd mindenki haza felé indult.

-Holnap elmegyünk orvoshoz oké? -fogta meg Lando a kezemet.

-Szerintem tudom mi a bajom.

-Mégis mi?

-Szerintem terhes vagyok bár remélem , hogy nem de nekem erősen az a gyanúm.

-Hogy mi vagy?

-Nyugalom csak lehet.

-Hány százalék?

-kb. 80.

-80? Na most megyünk veszünk egy tesztet.

-Ha terhes vagyok mit csinálunk.

-Nem tudom. Ha esetleg terhes vagy akkor megtartsuk?

-nem akarok 17 évesen szülni ezt szerintem megérted.

-akkor nem.

-Majd 3-4 év múlva.

-Ilyen korán gyereket akarsz ?

-Hm. Igen. Csak nem most majd picit később.

-Na te maradj itt én bemegyek és veszek ilyen tesztet vagy mit. -kiszállt a kocsiból és ott hagyott engem. Egyre jobban fájt most már a fejem is. Szerencsére a kocsiban mindig tartok fejfájás elleni gyógyszer.

-A fejed is fáj? -rémisztett rám Lando aki pont akkor jött vissza.

-Aha csak máskor ne hozd rám a szívbajt.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now