-Wow mennyi ember. -néztem szét miközben kiszálltam a kocsiból.
-És ma még mi nekünk van szabad edzés gondolj bele mi lesz itt ha jönnek majd a nagyok. -szállt ki Lando is a kocsiból.
-Az normális ,hogy már most félek az újságíróktól. -sétáltunk a bejárat felé.
-Remélem nem jönnek rá.
-Mire?
-Te bolond a tesztre. -egy puszit adott az arcomra. Be mentünk a paddocba és rögtön vagy ezren támadtak le minket képért aláírásért meg ilyen dolgokért. Egy idő után viszont már szorított az idő így mentem is a garázs felé Lando meg a pihenője felé. 5 perc múlva már egy helyiségben voltunk pontosabban egymás mellett.
-Ne izgulj jó leszel.-egy csókot adtam ajkaira amit láthatólag nem csak neki hanem a garázs előtt álló fotósoknak is tetszett.
-Anya szerinted kijött?
-Nem tudom. Sajnálom , hogy mostanában így eltávolódtatok egymástól. Pedig tudom számodra mennyit jelent.
-Remélem holnap vagy valamelyik nap kijön de már Flonak vagy Olivernek is örülnék. Apáról már nem is beszélve.
-Át érzem én is voltam többször ilyen helyzetben. Legfontosabb versenyeken anya sehol nem volt. Most viszont figyelj oda. Kérlek szépen ,hogy ne halj meg. Szeretlek -szorasan magamhoz öleltem a könyező fiút. -Ne sírj mert akkor én is sírni fogok. -nevetetem meg egy picit.
-Én is szeretlek. -beszállt a kocsiba amit kivitt a pályára és elkezdte a verseny szimulációt. Én addig elmentem Tom-hoz egy picit beszélni vele.
-Figyu az a szitu ,hogy akarok neki egy kis meglepit mivel nincsnek itt a szülei se a tesói és ez látszólag megviseli így gyorsan beszélek velük és elhívom őket ha esetleg kérdezné ,hogy hol vagyok akkor mond az ,hogy volt egy kis dolgom a suliba de majd vissza jövök.
-Oké -válaszolt röviden én meg már mentem is vissza a garázsba ,ahol hívtam egyből Ciscat.
-Szia Keti.
-Szia
-hogy hogy hívtál?
-Kérlek gyere ki. Nagyon szomorú ,hogy nem vagytok itt.
-Rendben mindjárt hívom Olivert és már indulunk is majd a pályára.
-Flo?
-Nem tudom hogy hol van. Nagyvalószínűséggel a lovardában van.
-Rendben. Majd hívj ha itt vagytok.
-Jó szia.
-Szia.Ez a meggyőzés könnyen ment viszont most még csak Flo. Na hat igen ha egyáltalán fekveszi akkor is nehéz lesz meggyőzni. Nagyjából mar a 10-dik telefonomat felvete.
-Szia Flo.
-Hello hogy hogy hívtál?
-Tudom mérges vagy rá de kérlek gyere ki legalább George miatt.
-Biztos ,hogy nem. Miatta meg főleg nem.
-Flo kérlek. Hiányzol neki nagyon és nagyon szeret csak tudod milyen.
-Tudom hülye és szereti megbántani a szereteit. Csoda ,hogy téged nem bántott még meg. Hiába kéred nem fogok kijönni Georgeal megbeszéltem ,hogy nem megyek is és ő megtudta érteni szóval szerintem ő is feltudja dolgozni. Most viszont megyek mert szorít az idő és még kell egy picit készülnöm a jövő héti versenyre.
-Rendben Szia.Azzal megszakította a vonalat én meg vissza mentem a pitwallra.
-Na sikerült a meglepit elintézned? -Kérdezte tőlem Tom miután gyorsan kikapcsolta a rádiót ,hogy Lando ne hallja meg miről van szó.
-Fél siker. -válaszoltam miközben leültem mellé.
-Az is siker. -lassan vége lett az első szabadedzésnek. Még néhány rajt próbált csináltak utána meg már lassan mindenki a boxba volt. Lando 12 lett Alexék viszont jól mentek. Az idő is megsírata ezt az eredményt. Egyre sötétebb lett az ég és a villámok is cikázni kezdtek az égen. Lassan az évszázad vihara kezdett kialakulni mire Lando átöltözött.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...