🤪part 29🤪

383 13 2
                                    

🇪🇸Spanyol nagydíj🇪🇸
\~2017.06.12-17~\

2017-06-12 kedd

Ma reggel egy borongós esős napra kelltünk röviden szar volt az idő de nem bántam mert 2-3 óra múlva már magamat fogom sütetni a tenger parton. Yey megyünk Spanyolba. Imádom egyszerűen azt a helyet. Viszont még sose voltam Barcelonában igen ismerem kb. az összes falut város de Barcelonában nem jàrtam ,de ma változtatunk ezen. Legalábbis remélem ,hogy nem kell ezer évet várni még Lewisra és Totora. Igen most velük megyünk de nem tudom miért. Igazából kis családias lesz mert Lando a barátom, Toto a keresztapám , Lewis meg az egyik legjobb barátom. Valtteri nem velünk jön ezt picit fura de gondolom BotDAS (ez a vicc muszáj volt) már ott van a helyszínen. George meg hiába Mercedes teszt pilóta Williamsnél van ezen a hétvégén. EZER év után a Mercedes istálló 2 tagja csak megérkezett.(#TUNKA AKI ÉRTI AZ ÉRTI AKI NEM AZ NEM XD) Nem tudom mivan a Mercinél de most ők is 11percet késtek ahogy szokott drága George Russell is persze a pályán nincs ekkora hátrányuk de az előny se ekkora mert idén rohadt jó a drága (szó szerint értve) Ferrari.
Felszálltunk a repülő gépre és kb.1 óra alatt oda is értünk.

Mikor leszálltam a repülőgépről egyből megéreztem a tenger friss illatát a napsugarakat éreztem a börömön egyszerűen imádom Spanyolországot. Legalábbis ezt akartam érezni de helyete inkább repülőgép zugást hallotam és nem éreztem semmilyen tengeri illatott sőt a nap se nagyon sütötte a bőröm mert pulcsi és hosszú nadrág volt rajtam.

Korán reggel volt így még aludt a város. Jó mondjuk az túlzás , hogy korán reggel de Spanyolországban reggel 8-kor még nincs élet. Olyan mint London reggel 5-6 körül. Elmentünk a szállásra ott már Valtteri várt minket.

-Sziasztok-köszönt minket.

-Szia -monduk korúsban ezt az összhangot szerintem még egy ezer éve együtt játszó foci csapat is megirigyelné.

elfoglaltuk a szobánkat. Mármint inkább úgy fogalmazok megkaptuk a kulcsokat nehogy valaki a végén úgy értse ,hogy háborúztunk a portás csajszival a szobáért. Daniel,Jessie,Max és Alex együtt jöttek. George meg szerencsétlen egyedül. A többieket nem tudom abba viszont ezer százalékban biztos voltam ,hogy Carlos az országban van és az is biztos , hogy nem utazott. Ja hát igen aki nem jött eddig rá ő spanyol nem pedig magyar vagy német.

Ja amúgy közben kiderült , hogy Pierre szakított Zoeval pontosabban a csajszi úgy gondolta ,hogy ő szépen megcsalja szerencsétlen franciát de viszont egy másik csajjal alakul neki viszont azt még nem mondta el hogy ,hogy hívják azt a szerencsétlen lányt. Lewis még egy csajt dobott idén kb. már a 10-et de azzal biztos ,hogy keveset mondtam. Alex George Nico Pierre Carlos Charles és talán Lewis még mindig szinglik. Na de ennyi épp elég a szerelmi életekről.

Miután a Redbull-os csapat is megérkezett mentünk is le a beach-re. Amanda viszont nem jön mert neki suli van. Hihi nekem nincs na jó picit sajnálom de csak picit de inkább az miatt sajnálom ,hogy nem volt ott miközben Dan és Lando eltáncolta a macarena táncot. Igen ezt is megéltem bár szerintem nem akartam de nem baj mert tök vicces insta story és Snapchat streak lett belőle. Remélem a rajongók még jobban ki memelik majd ,hogy majd utána azon is tudjak nevetni. Viszont a móka itt még nem állt meg. Daniel és Lando boci szemekkel kérte ,hogy az egyik legjobb koreom első 20mp-ét tanítsam meg nekik. Eltartott egy ideig de megtanulták és előadták nekünk. Fhu baszki már azon is sírva röhögök ,hogyha a próbákra gondolok de az a előadás szerintem mindent vitt mint egy hurrikán de szerintem annál is erősebb volt. A végére már mindenki a földön fetrenget a nevetéstől kivéve a világ legjobb táncosait. Ráadásul még meg is hajoltak. Hát igen kellett vagy 15 perc ,hogy feldolgoza az agyam a látottakat. Miután mindenki feldolgozta ezt az agy károsodást bementünk a vízbe. A vízben most változott az udvari bolond páros. Lando és Daniel helyett most Max és Alex hülyéskedtek. Mit ne mondjak ezek sem voltal a hétköznapi dolgokhoz hasonló cselekedetek. Kimentünk a partra és a srácok szegény Jessinek csináltak sellő uszonyt homokból. Hát igen Jessie lett az elveszett homok sellő vagy inkább szerencsétlen. Olyan bénák voltak de végül szép lett. Féltem ,hogy én leszek a következő de Max következet. Na itt már én is segítettem. Lewis hinárokat hozott amit felraktunk mint melltartó és Max hajàra is került Vallteri ennyire figyelmes. Bár Max a frászt kapta és sikitozni kezdet mint egy kis gyerek mikor nem kapja meg a nyalókáját de azért szexy volt a haján az a kis darabka jó dühös hínár. Hát igen gondolkoztunk azon ,hogy Jessiet kiszedjük Max pedig marad meg ennek a fordítotján is de mivel túl nagy a szívünk mindkettő bolondot kiszedtünk a homokból. Elmentünk kajálni majd egy picit bövülve mivel ide szédelgett George ja és Kimi is egy fagyis dobozzal persze egy picit se adott nekünk hanem az egészet megedte. Hát igen délután sem hagyott cserben a mosolygás és a nevetés. Alex Kimi fagyis dobozát sisaként használta miközben egy botal próbàlt egy halott halat újra éleszteni. Viszont Vallteri aki a horgászat és a különböző fin dolgok mestere inkább fogta a halatt majd elkezdte vizsgálgatni a példányt. Komolyan mondom csak egy köpeny és egy tudós szemüveg választotta el őt attól ,hogy ne úgy nézen ki mint egy brit elnézést fin tudós. Persze nem maradhatott ki megint a kis test mozgás ami persze azt jelentette hogy táncika fog következni. A szokásos táncolós udvari bolond pároshoz azonban Jessie velem együtt csatlakozott. És néha azért Alex vagy George is beállt. Mercisek és Max inkább karaoke-stak Kimi előszedet még egy doboz fagyit ês azt edte miközben úgy csinál mintha nem is ismerne minket bár elhiszem , hogy inkább nem akar minket ilyenkor ismerni. Egy idő után viszont már ő is nevetett ami tényleg ritka szóval meg kellett ezt a szitut becsülni. Majd hirtelen felindulásból elkezdték az F2 srácok ja és Max kergetni a sirályokat.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now