"igazak a pletykák???-néztem rá könnyes szemmel."
\2017.06.5-10.\
\~Azeri nagydíj~\Hogy őszinte legyek hozzá szoktam már az állandó utazáshoz teljesen ki tud az kapcsolni ,hogy a felhők között megyünk egy repülővel ráadásul mivel magán gép ezért még kényelmes is főleg ha éppen Landon alszok. Most is éppen ezt csinálom miközben utazunk Azerbajdzsáni nagydíjra. Szokásosan egy nappal hamarabb megyünk ,hogy szerencsétlen szerelmem ne aludjon el a szabad edzés közepén így szokásosan van bőven időnk szét nézni a városban. Persze a kis kutyust is hozztuk magunkkal mert nem akartuk otthon hagyni. Leszálltunk a gépről és az első utunk a szállodába vezetett. Lepakoltuk a kutyusnak adtunk inni és már is mentünk le a tenger partra ahol már várt minket Daniel és egy nő személy. Êletemben nem láttam azt a nőt szóval gondoltam ,hogy lehet Daniel barátnője. Legalább is reméltem , hogy végre összejött neki egy normális csaj.
-Sziasztok gyermekeim. -köszöntött minket a szokásos módon Dan.-Szeretném nektek bemutatni Jessie-t a barátnőmet. -mutatott a barátnőjére.
-Szia Jessi Keti vagyok.-köszöntötem udvariasan a lányt.
-Szia én meg Lando vagyok. Ja ő meg Candy. -Lando utánozta tetteim majd a kis kutyusra mutatot aki éppenségel éppen nyugodtan a földön ült.
-Sziasztok. Nagyon örülök ,hogy találkoztunk. -köszönt nekünk vissza Daniel barátnője majd megindultunk a part felé. A fiúk be mentek a vízbe mi ketten Jessievel kint maradtunk a parton beszélgetünk miközben Candy az árnyékban aludt.
-Gondolom te Lando barátnője vagy.
-Igen már lassan 2.hónapja.
-Hogy ismerkedtetek meg?
-Amanda a legjobb barátnőm egyébként Max barátnője az én szoba társam a kollégiumban. Ő lovagol és lassan egy éve már Lando húgával csapat társak. Mi a lovardában találkoztunk. Én akkor éppen nem voltam a legjobban de ő segített nekem utána pedig legjobb barátok lettünk és kb. ugyan ez volt a húgával is. Viszont egy idő után mindketten elkezdtünk egymás iránt többet érezni. Nekem közben volt egy balesetem és 3 napig kómába voltam. Majd miután felkeltem rá egy napra elmondott mindent és össze jöttünk. És ti , hogy találkoztatok?
-Én kb. 3 hónappal találkoztam vele a tenger parton Ausztrálijába. Éppen az öcsémmel voltam kint aki nagy F1 rajongó és felismerte Danielt. Ő viszont annyira gyáva volt ,hogy egyedül nem mert oda menni hozzá így nekem is oda kellett mennem vele. Majd meghívott minket ebédelni és bekövetett instán. Elkezdtük ott beszélgetni majd randizgatni és kb. 3-4 hete jöttünk össze.
-Egyébként ,hogy az öszintén megmondjam soha nem beszélt rólad pedig mi ketten Landoval a legjobb barátai vagyunk ezért egy picit meglepődtem mikor megláttam , hogy van barátnője.
-Én viszont már sokat hallodtam rólad kis törpe. -nevetünk fel mindketten. A nevetésünket Lando zavarta meg aki kijött közben csak azért ,hogy rá vegyen minket ,hogy jöjünk be a vízbe. Én tudtam , hogy mi vár rám ha nemet mondok ezért inkább elkezdtem menekülni. Legalábbis csak próbáltam mert még mindig jobb a fizikális állapotban van barátom mint én. Jest rá vettem ,hogy jöjjön be így is tett és hoztuk magunkkal Candyt is.
-Rakd bele a vízbe.-mutatot Lando a kis kutyára a kezemben.
-Biztos jó ötlet? -néztem rá picit aggódva mivel a kis kutyus még sose úszót és nem hiszem , hogy jó ötlet lenne egyből a tengerbe rakni.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...