04.18Reggel föl keltünk le mentünk vettünk magunk reggelit. Majd vissza mentünk Ketihez. Még mindig rossz volt látni Ketit ahogy ott fekszik tehetetlenül. Bejöttek Noémiék és velük beszélgettünk. Nekik viszont menniük kellett a reptére mivel csak egy napra jöttek ki. Dan ki akarta vinni őket de végül nem így lett. Nono maradni akart de sajnos nem lehetett, nagyon sajnáltam mivel nagyon szeretem a kishercegnőt, és tudom hogy mennyire szereti ő is Ketit.
Miután elmentek eltelt 1-2óra mi még mindig ott voltunk . Én Keti mellett ültem és fogtam a kezét. Dan pedig az ajtó mellett lévő széken ült. Nem beszélgetünk csak csöndben néztük őt Mikor már éppen mentünk volna venni magunknak innivalót elkezdett Keti mozogni. Gyorsan oda mentünk majd láttuk hogy felébret Dan kiment az orvosért és hívta a többieket. Én addig ott voltam vele.
-Szia L. miért sírsz?-kezdet el nevetni. Olyan jó volt látni hogy nevet és , hogy nem felejtett el .
-Tudod törpe hiányoztál a minden napokban. 3 napig voltál kómában. És most nagyon örülök , hogy végre beszélgethetünk. - letörölte a könnycseppjeimet majd rám mosolygott és próbált valahogy megölelni. A szívem ezek után a cselekmények után egyre hevesebben kezdett el dobogni.
-Bár csak én is azt mondhatnám , hogy hiányoztál de a kóma előtti 10 órára nem nagyon emlékszem. Az utolsó emlékem az , hogy éppen főztem és Amandával fiúkról beszélgetünk.-Majd elkezdett nevetni.
KATRIN SZEMSZÖGÉBŐL
_____________________________________A nevetésemet az ajtó nyitódás zavarta meg. Az orvos volt az Dan-al. Lando oda ment Dan-hez és ott álltak egymás mellette ameddig az orvos elkezdte a sérüléseket sorolni.
-szóval Keti maga egy nagyon szerencsét ember , hogy ezt a balesetet ennyivel megúszta. Viszont szerzet kisebb nagyobb sérüléseket. A kisebb vagy a nagyobb sérülésekkel kezdjem?
-Kisebb-válaszoltam rettegve
-Van egy pár kisebb sérülése. A bal kis ujja eltört. A jobb csuklója zúzódott és a bokája kificamodott viszont vannak nagyobb sérülései a legnagyobb baj ,hogy a térdében elszakadt 2 szalag amit meg kell majd holnap műteni ezeken kívül pedig súlyos agyrázkódás kapott ami miatt 3 napig kómába volt.
-ez nem lehet! Nekem gyakorolnom kell. VB lesz nyáron. -sírtam el magam. egész életemben erre vártam. Saját hazámat képviselhetem volna. De ez az egész már csak egy álom. Lehet , hogy jövőre is még rossz lesz a lábam és akkor aztán a karrieremnek is vége pedig még nagyon else kezdődött.
-Sajnálom Keti most viszont mennem kell a dolgomra. Holnap este pedig műtét várja.-mondta az orvos majd kiment.
Fel ültem és sírtam nem hittem el , hogy ez is pont velem történik. Egyszer csak azt éreztem , hogy valaki megölel. Felnéztem.
-Nyugi nem lesz semmi baj!-suttogta Lando a fülembe. Majd szorosabban magához húzott. Annyira imádom mikor ezt csinálja olyan megnyugtató.
Daniel is oda jött majd ő is megölelt. Majd Amanda és Max lépet be az ajtón. Amanda egyből oda futott hozzám és megölelt. Max is így tett.
-Hiányoztál kis törpe.-mosolygott rám Max.
-Szeretlek titeket.-mosolyogtam rájuk tudtam , hogy bennük megbízhatok mivel ők a barátaim. Ezt a gondolat mennetemet viszont egy ajtó nyitódás zavarta meg. Flo lépett be rajta egy lufival. Oda jött hozzám és megölelt majd oda adta a lufit amire egy kis üzenet volt rá írva.
"Tarts ki és minden jó lesz csak idő kérdése"
Miután elolvastam sírva fakadtam és megint megöleltem. Majd beszámoltak arról hogy mi történt az alatt az idő alatt ameddig kómába voltam. A beszélgetés többször is félbe szakadt azért mert bejöttek a többiek. Délután 2-kor mindenkinek mennie kellett kivéve Landonak így ő bent maradt velem.
Mikor a többiek kimentek akkor felhívtam a húgom. Nagyon jó volt látni azt viszont nem hogy sírt de tudtam hogy a boldogságtól sírt. Nevelő apukám is csatlakozott a beszélgetésbe és ő is bekönnyezett sokat beszélgettünk majd a húgomnak mennie kellett edzésre mivel elkezdett kosárlabdázni. Mikor lettem a telefont elkezdtem sírni.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...