Reggel koran indultunk Londonba. Gyorsan be mentem koliba a lakás kulcsért és már mentünk is a reptére. A repülőn sokat beszélgettünk.
-Van egy tervem. Nem csak úgy egyszerűen oda megyünk.-mondtam neki büszkén
-Gondoltam , hogy van terved mennyivel egyszerűbb lenne néha ha az egyszeűbet választanád-nevetet ki majd miután látta hogy ezen megsértődtem megpuszilt.
-Na az a tervem , hogy át megyünk a szomszédba -láttam rajta ,hogy nem érti ,hogy ki vana szomszédba és miért kell oda menni- ha úgy tetszik Zsigához. Megvárjuk ameddig senki nem lesz otthon. Anya háromkor megy Noémi-ért a suliba utána egyből edzésre visszi ahonnan Nico együtt szoktak hárman haza jönni. Amikor már senki nem lesz otthon akkor bemegyünk és megvárjuk őket. Zsigával már megbeszéltem. Anyukája meg pont ma ment volna haza Sopronba ezért haza dob minket is. Röpke 3 óra lesz amúgy az utazás.
-yey több mint 3 órás repülőút után még 3óra kocsikázás.
-hát én sem örülök de ez van. -adott egy puszit az ajkaimra. Én ezt egy csókkal viszonoztam.
-mikor mondjuk el a kapcsolatunkat a médiának?
-Ma kiteszünk mindketten egy képet instára.
-Rendben.
Az út további része az alvással telt. Majd leszálltunk és már Eszti várt minket. Mielött oda értünk volna Esztihez vagy 3 gyerek rohand oda aláírasért. Lando csak nevetett ahogy általában én szoktam Angliában mikor vele csinálják ezt a kis szurkolok.
-Nagyon népszerű vagy itt -nevetett még mindig.
-És ez még csak Budapest gondolj bele , hogy Sopronban mi lesz. Sétáltunk tovább mikor már oda értünk Esztihez.
-Szia Eszti -ölelltem meg -Ő Lando a barátom -váltotam angolra a nyelvet Eszti is tud angolul szóval nyugodtam megtehetem ezt.
-Lando Norris -nyújtota a szerelmem Eszti felé a kezét
-Eszter Redő -kezett fogtak majd beszálltunk az autóba.
Mi a fáradságtól egyből elaludtunk. Arra keltünk ,hogy Eszti mondja , hogy megérkeztünk. Zsigának gyorsan írt az anya , hogy vonja el az én anyukám figyelmét miközben be megyünk. Így is tett mi addig belopoztunk Zsigáék házába. Nem hittem el , hogy végre megint fél év után itthon vagyok. Mikor vissza jött Zsiga egyből megölelltem. Bemutatkozott egymásnak a 2 fiú. Majd leültünk ebédelni. Ameddig vártuk hogy anya végre elmenjen otthonról addig Fifáztunk pontosabban a fiúk én meg azt néztem. Esztinek dolga volt így elment. Mi hárman maradtunk. Kinéztem az ablakon és azt láttam hogy anyám pont akkor száll be a kocsiba. Szóltam a srácoknak. Vártunk 10 percet majd át mentünk. Elköszöntünk Zsigától majd bementünk a házba. Masni egyből elkezdett ugrálni rám majd megismerkedett Landoval is.
Felmentünk a szobámba lepakoltuk a cucainkat majd vártunk. Szerintem ilyen ideges még sosem voltam. Lando viszont segített ezen. Mikor áltam a szobámban oda jött hozzám és hátulról megölelt. Majd a nyakamat puszilgata. Imádom mikor ezt csinálta, mindig megtudod ezzel nyugtatni. Megfordultam és értelmes megcsókoltam. Bár nem csókolózhatunk tovább mert meghallotuk a kocsit. Landoval gyorsan lementünk a földszintre és vártuk , hogy kinyíljon az ajtó. Félperc múlva a kulcs már a zárba volt és nyitódott is az ajtó. Anyukám jött be elsőnek aki nem hitt a szemének de a többiek se. Noémi oda futott hozzánk és megölelt .
-kölyök lassan akkora vagy mint a tesód -ölelte meg Lando is Noémit én oda mentem anyumékhoz és megölelltem őket. Lando is oda jött hozzánk miközben Noémi volt a kezébe. Nagyon szereték egymást nagyon jó barátok voltak. Nicoval kezett fogott anyukámnak meg bemutatkozott. A húgom föl vitt minket a szobájába és ott beszélgetünk.
Húgommal és Landoval egy szobába lenni a világ legjobb dolga őket szeretem a világon a legjobban. Kimentem egy picit anyuékkal is beszélgetni. 10 perc múlva mentem vissza viszont nem nyitottam be csak hallgatóztam.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...