🚇part 10🚇

520 13 4
                                    

2015.09.01

Első tanítási nap. Nagyon vártam már mivel most fogok találkozni először az osztály társaimmal . Mivel sok magyar van az iskolába ezért tudomásom szerint nem fogok külön angol irodalmat és nyelvtant tanulni csak magyar és ez a helyzet tőriből is. Viszonylag szomorú voltam ez miatt mivel nagyon nem szeretem a nyelvtant és mindig is problémáim voltak az elsajátításában.

Osztály társaim nagyon kedvesek voltak.
Összesen 26-en vagyunk 3 magyar (persze mind kettő fiú) 2 német,1 román
4 olasz, 3 francia, 3 spanyol 1norvég ,
7 angol szóval viszonylag vegyes nemzetiségű az osztály. De nem bánom mivel legalább több dolgot megtudhatok egy adott országról. Mivel ma még csak órarend lediktálás és év nyitó volt így aztán nem volt rendes tanítás ezért tanulni se kell. Aminek én csak örültem.

Este elmentünk sétálgatni és közben megismertük Herry-t Kitti barátját. Meg kell valljam hogy Kittinek jó ízlése van a pasi téren. Kitti Herrynél alud ezért Amandával ketten mentünk vissza a kollégiumba. Nagyon jól érzem itt magam és nagyon szeretem mint a várost mint mindent amit itt megismertem ez alatt a  2 hét alatt.

Este beszélgetem Zsófiékkal elmeséltem mindent nekik nagyon nagy mázlim volt hogy éppen kint voltak a parkba így nem kellett mindegyiküket egyesével felhívnom. Bemutattam nekik Amandát és a szobát is megmutattam nekik. A barátaim után anyukámat hívtam föl, igaz eddig az életem során telibe szart rám de ezen a nyáron mindent megbeszéltünk és megint jóbba lettünk.
Akartam a hugival is beszélni de ő már aludt mikor hívtam őket bar nem csodálom mert 11 körül hívtam őket.

2015.09.13

Már  2 hete járok suliba itt Londonba  és nagyon tetszik.

Reggel mikor felkeltem egyből felhívtam anyukámat hogy adja oda a hugomnak a telefont mert boldog születésnapot akarok neki kívánni. Anyukám így is tett és mikor felköszöntöttem a húgom elkezdett a boldogságtól sírni, nem számított rá hogy felhívom face time-on és boldog születésnapot kívánok neki.
Utána percekig beszélgetünk bemutattam neki Kittit is. 
Majd mikor befejeztük a hívás én is elkezdtem sírni a lányok persze egyből megvigasztaltatlak és elmentünk reggelizni a közeli kávézóba, általában a hétvége reggeleink így szoktak telni.

Ja persze az egyik legfontosabbat majdnem kihagytam mivel Amandának is lett barátja. Bemutatta nekünk Noah-t aki most 12-es nálunk a gimiben.

2015.10.21

AMANDA SZÜLINAPJA!

Bevallom  ez alatt az idő alatt bele rázódtam ebbe a szokásos napokba és hétvégekbe és nagyon élvezem.

Őszintén a 2 szoba társam közül ha választanom kellene akkor Amandát választanám ezért annyira fontos nekem ez a nap.

Mivel ma van Amanda szülcsi napcsija ezért este elmentünk vacsorázni amit persze én fizetem. Vacsora után elmentünk sétálgatni akkor viszont már nem csak ketten voltunk hanem öten.
Amanda, Kitti, Hennry, Noah és én.
Persze csak hogy megint szarul érezem magam megint szembe jött velem az hogy csak nekem nincs barátom bár nem is kell hogy őszinte legyek mivel azóta hogy szakítottam Patrikkal össze vagyok törve.
Miután haza értünk nem sokkal a húgom hívott engem de miután felvettem kiderült hogy csak  azért hívott hogy Amandának boldog születésnapot kívánjon.
Az otthoni barátaimnak viszont hiába írtam akkor se válaszoltak csak ritkán. Kezdtek engem elhanyagolni ami, rohadtul fájt.

2015.11.13

Első látásra szerelem???
Talan igen talán nem?!
Ki tudja?!

Ma lementem a könyvtárba mert kellett a töri házi miatt mert neten nem találtam semmit. A polcok között nézelődtem mikor megláttam egy aranyos barna hajú fiút. Ő is meglátott engem és köszönt nekem én vissza köszöntem beszélgetünk kiderült hogy ő focizik és hogy Amerikában született majd mikor 10 éves lett ide költöztek Angliába. Mikor beszélgetünk mindig a szemébe néztem mivel gyönyörű zöldes kék szeme volt. Amik ráadásul ragyogtak . Számot cseréltünk.
Majd mikor felmentem a szobába akkor észre vettem hogy Amanda a takarója alatt sír láttam rajta hogy nincs jól ezért inkább nem kérdeztem semmit hanem megöleltem . Percekig lehetünk úgy mikor szét szakadtunk és elkezdte mondani hogy mi fáj neki.

-Noah megcsalt.-közben vigasztalatlanul sírt és csak sírt.

- Nyugi, könnyen találsz majd egy olyan embert aki szeret és valljuk be hogy te ezerszer jobbat érdemelsz nála. -mosolyogtam majd megöleltem a lányt.

-És te hogy hogy ennyi időt töltöttél a könyvtárba ? -nézet rám kérdően. -tudtommal nem szeretsz olvasni. -elkezdtünk mind ketten nevetni.-De most komolyan miért voltál ott annyi ideig én addig lementem a kávézóba meg reggelizni, elmentem a parkba, szakítottam egy ostoba fiúval , majd kb. már vagy 15 perce itt sírok.

-Na szóval... Miközben kerestem a könyvet találkoztam Justin-al az osztály társaddal és elkezdtünk beszélgetni majd számot cseréltünk mert neki mennie kellet. Miután elment én megkerestem a könyvet kikerestem az a részt ami nekem kell és lefotóztam és jöttem fel. - lefeküdtem az ágyra és sóhajtottam egy nagyot majd folytattam. - Azt hiszem szerelmes vagyok.

-Na akkor neked nem volt szar a reggeled. -nézett rám irigykedve.

A nap többi részében tanultam és beszélgetünk miközben Amandával majd egyszer csak egy ajtó nyitódásra létünk figyelmesek Kitti volt.

-Lányok van egy rossz hírem- monda ránk nézve szomorúan. - Holnaptól már nem lakom ebben a szobában mert átköltözök Hennry-hez aki vett most magának egy saját házat.

-Ooo -mondtam szomorúan majd oda mentem hozzá és megöleltem. -nagyon fogsz hiányozni nekünk-és meg pusziltam  az arcát.

-nekem is nagyon fogtok hiányozni. -mondta Kitti és azzal elővette a bőröndjét plusz 2 nagyobb táskáját és elkezdett pakolni.

- ne segítsünk valamiben? -kérdezte Amanda és azzal oda ment Kittihez.

-Nem kell -mondta Kitti és felrakott egy fejhallgatót a fejére , hogy ne hallja amit hozzá beszélünk.
Mi inkább hagytuk had pakoljon és azzal lementünk beszélgetni a kávézóba.

Este pedig könnyes búcsút vettünk Kittitől.

Ez nem volt egy könnyű nap senki számára . Szerintem amióta itt vagyok egy nap alatt ebben a szent szobába ennyi könny nem hullt. Az egerek biztos hogy rendesen meglettek itatva de egy jó volt a napban hogy lehet hogy rátaláltam életem szerelmére...








Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now