Vasárnap...
Igaza lett Landonak ma több száz ezren lehetek a pályákon a lelátókon bár ez nem vénetlen miután Angliában vagyunk. Már amikor megérkeztünk a helyszínre már akkor is sokan voltak de azóta mintha dézsából szórnák az embereket ide. Durva ,hogy már a F2 miatt is ilyen sokan kint vannak és akkor mi lesz ha jönn az F1-es futam. Landoval a Carlin garázsban ülve néztük az éppen ott munkálkodó embereket.
-Szerintem még életemben nem láttam ennyi embert. -jelentete ki Lando mikor lejebb hajolva fel nézzet a lelátókra.
-Csak nem lámpa lázzas lettél -nevettem el magam.
-Te ne is szólj akit egy szimpla verseny előtt is úgy kellett le nyugtatni ,hogy lenyomtunk a torkodon egy doboz nyugtatot. -vágott vissza.
-Hé az nem is így történt. Csak szimplán szóltam nektek ,hogy kell nyugtató mert úgy pörgög mint egy ringlispíl. Mondjuk igaz izgulotam és még a lámpa láz is elkapott de ez már teljesen lényegtelen.
-Ja lényegtelen igaz. -kezdett el csikizni.
-Lando -néztem rá könyörgöen miután már majdnem leestem a székről a nevetés miatt. -Nagyon kérlek. -könyörögtem tovább miután már a földön fetrengtem a nevetéstől.
-Édes fiam hadj már békén szerencsétlen Ketit. -jött be Adam a garázsba aki jelenleg élet mentő volt. Lando hallgatott apjára így abba hagyta a szekálásomat és fel is húzott a földről. Milyen úri ember gondolta volna az a ember aki csak az utolsó fél percet látta a kis jelenetből.
-Csak szólok , hogy rengeteg üzlet ember van itt aki a barátom így ne hozz rám csalódás. -És azzal ki is ment a garázsból. Landon látszódott , hogy ezek halla még idegesebb lett.-Most olyan vagy mint én.
-Csak legyen olyan is a vége. -sóhajtott egyet és leült a földre.
-Lando ne hogy azt ,hidd ,hogy én mindig mindent megnyertem vagy esetleg top 5 ben voltam. Tudod egyszer ugyan ilyen helyzetben voltam anyám vagy ezer embert hozzott el csak is miattam majd utolsó elötti lettem pedig elötte már tök sokszor nyertem.
-Ezt még sose mondtad.-dölt neki a válámnak.
-Tényleg pedig azt hittem már mondtam. -simogattam meg a buksiát.
-Ilyen korán sem láttalak még itt titeket-állt meg elöttünk Tom.
-Valaki megint korán kellt -forgatam meg a szemem.
-Lando van egy személy aki beszélni akar veled. Kint vár az ajtónál. -Folytata a gondolat menetét Tom. Lando erre rögtön fel kapta a fejét és már patant is fel ,hogy megnézze mégis ki akar beszélni vele. -Amúgy Max van kint. -mondta Tom miután csak ketten maradtunk.
-Max? -picit furcsáltam. Oké tök jóba vannak de nem gondolnám ,hogy Max pont az a ember aki egy nála tapasztalattal megossza a gondolatait vagy esetleg tanácsot ad.
-Keti tudnál jönni egy kicsit. -én erre csak bicentetem és elindultam vele a pit wall felé. A pit wall elött leültünk és folytata a gondolat menetét. -Egyre jobban aggódom érte. Már mint ezt érds úgy ,hogy az elmúlt 1-2 versenyhétvégén túl sokat vigasztalod és nyugtatod meg.
-Csak a szülei tudod nem nagyon volt még ilyen helyzetben mint most. A balesete után néhány hétre rá telefonhívás közben össze veszett anyukájával meg a bátyjával. Rá néhány napra kiderült ,hogy a húga együtt van Russellel ő meg mint a bátyja kiakadt , hogy az egyik legnagyobb riválisával össze jönn.
-De hát George a barátja nem?
-De a barátja de ,hogy őszinte legyek fogalmam sincs , hogy miért de teljesen kiakadt. Pénteken össze veszett reggel Georgeal Alex meg George oldalán áll így vele is össze veszett. Megleptem és elhívtam anyukáját és a bátyját de másnap amilyen gyorsan jöttek el is mentek úgy ,hogy Landotól el sem köszöntek. Még az nap este eljött az apja aki kb.egy 10 perce kijelentette ,hogy mivel itt van tök sok haverja ne hozzon csalódást. Ja és kb. röviden ennyi.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...